Instagram Günlükleri - 3

   Instagram günlükleri serimin 3. yazısı ile karşınızdayım! Yine bir dünya fotoğraf var, çok uzatmadan size "Bu aralar ben" i göstermek istiyorum.

Boğaz 'da çekirdek çitlemenin keyfi de ayrı, elbette çöplerimizi yerlere atmadan! Daha güzel fotoğraflar çekmek isterdim ama telefonumun şarjı bitmişti. :(



Ramazan Bayramı 'nda el öpmeye giden Bea Theo 'nun durumu budur. Victoria 's Secret telefon kabımdan vazgeçemiyorum!



Geçtiğimiz ay güzeller güzeli blogger arkadaşım Ezgi, nam-ı diğer Kozmetik Aşığı İstanbul 'a geldi, hemen buluşup harika bir gün geçirdik! Biraz kaybolduk, biraz ağzımız tatlandı, biraz gezdik ve hediyelendik! Şunların güzelliğine bakar mısınız?! Süslü kulaklığım tam benlik, sürekli kulağımda, defter ise o kadar güzel ki kullanmaya kıyamıyorum! İyi ki geldin tatlım, daha nice görüşmelere :*



İşte benim bütün ojelerim! O kadar da çok değiller, değil mi? Hem baksanıza, beni ne kadar da seviyorlar. ^_^



Bu sıcak havalarda tatile çıkamayan biri olarak şunu söyleyebilirim ki "Çare küvet!" Arındırıcı ürünler kullanmayı da çok seviyorum, fotoğrafta gördüklerinizin kimine aşığım, kimi pek işe yaramıyor, bir kısmı ise sadece tahriş ediyor. Ne dersiniz, ürünleri tanıtan bir yazı yazayım mı?



Lost biteli yıllar oluyor ama ben izlemeye yeni başladım. Aynı anda pek çok diziye başladığım için şimdilik 2. sezondayım. Dizideki en sevdiğim karakterlerden biri ise Hurley.



Yine biteli çok olan ve yine benim yeni başladığım bir dizi Gossip Girl! Dizide en çok Blair 'in siyah beyaz rüyalarını, Chuck 'ın Blair 'e olan aşkından dolayı yaptıklarını ve Serena 'nın stilini seviyorum. Ama şu aptal Dan 'i, dizinin Mızmız Myrtle 'ı olan Nate 'i ve haliyle Serena 'nın sevgili seçimlerini hiç ama hiç sevmiyorum (Bknz. Serena 'da kendini bulmak). Henüz 4. sezonun ortalarındayım.



Spor yapmayı hobi olarak görmeme neden olan sevgili spor salonuma binlerce teşekkürler!

Ve gelelim en sevdiğim kısma;

Evet, Toblerone!



En yakın arkadaşlarımdan biriyle Saray Muhallebicisi 'ne gittik, blog adıma yakışır şekilde çikolatalı muhallebi sipariş ettim! Sonra da elimizde böyle güzel bir fotoğraf oldu! (Çikolatalı muhallebiyi çok beğendiğimi söyleyemem.)



İddia ediyorum İstanbul 'da yiyebileceğiniz en güzel pizzalar Pizza Fan 'da! Sadece 4 şubesi olması beni derinden yaralasa da, evde pizza krizi tutarsa kendimi bir anda yollarda bulurum ve beni aç bekleyen aileme bu ziyafeti yaşatırım! (Sufleleri de bir harika dostum!)



Şunun tatlılığına bakar mısınız! Tadını pek sevmesem de Narlı Magnum Pink 'i aldım ve onun da en az benim kadar üzgün ve dertli olduğunu gördüm. Staj yaptığım günlerden hatıra.


Şu ana kadar yediğim "en lezzetli hamburger";

Arkadaşımın önerisiyle Nişantaşı Virginia Angus 'a gittim ve daha çok şey denemek adına mini trio istedim. En çok da Virginia Burger 'a ba-yıl-dım! Patates kızartması ve evimin vazgeçilmezi Heinz ketçabı masada bulmam da artı puan!



Her zaman fast food olmaz değil mi?!. Biraz da sağlıklı beslenelim. Artık içi kötü olmayan domates bulmak zor olsa da iyisini bulunca doğruu mideme! Çünkü ben domatesi çok seviyorum!



Vee sizlere bu yazıyı tam da bu şekilde giriyorum <3

Son olarak, henüz ilk çekilişime katılmadıysanız; tık tık.

Şimdilik benden bu kadar, Instagram' da beni takip etmek isterseniz; @beautywiththeobromine

   Bir sonraki yazıya kadar kendinize cici bakın!

2 yorum:

  1. yazıların çok güzel :)
    banada beklerim http://pamukprensesmelie.blogspot.com.tr/ :)

    YanıtlaSil
  2. @Pamuk Prenses teşekkür ederim, hemen geliyorum :)

    YanıtlaSil