Avrupa Kozmetik Alışverişim

   Merhaba, 3 hafta önce yazmam gereken ama bir türlü tamamlayamadığım bir yazı var bugün karşınızda. Kısacık Avrupa seyahatim sırasında yaptığım kozmetik alışverişlerimi paylaşacağım sizlerle ve yakınlarda başlayacak olan çekilişimin habercisi olacak bu yazım. Belki ilerleyen günlerde seyahatimden de kısa notlar paylaşırım blogumda, henüz karar veremedim.
   Fişini bulduklarımın € (Euro) cinsinden fiyatlarını yanlarına yazacağım.

DM (Hamburg / Almanya);
   Rossmann aramak için yollara düşüp DM Market ile karşılaştığımızda grubumda mutlu olan tek kişi bendim. Türkiye 'de herkes Rossmann 'ın namını biliyor ve Rossmann 'da zaten uygun fiyatlı olarak satılan ürünleri daha uyguna almanın hayalini kuruyordu ancak DM 'i görmek kimse için bir anlam ifade etmedi. Taa ki ben DM 'i hem açıklayıp hem de hızla markete koşarken insanların içerisindeki para harcama fitilini ateşleyene kadar! Sadece 1 saatimiz vardı yola koyulmadan önce. Market yan yana 6 bölüme ayrılmıştı, ben bu sürede sadece bir bölümü gezebildim. Ve sadece bu cicileri alabildim. Ancak DM inanılmaz güzel bir market, yolu düşen süslüler kesinlikle girmeli der, detaylara inerim.

Hediye olarak alınanlar;
Ebelin Professional Fächer-Pinsel Yelpaze Fırça,
Catrice Liquid Metal Eyeshadow 020 Gold n'Roses ve 030 We are The Champagnes,
P2 Gel Look Polish Volume Gloss 010 Little Princess: Essie Fiji 'ye Dupe gösterildiği için aldım. Biri sizlere biri de kuzenime (ikincisini fotoğrafa koymayı unutmuşum.)
Balea çift fazlı Waterproof göz makyaj temizleyiciden ise bir kendime bir de size aldım.
Bebe 'nin en sevilen cilt bakım ürünü Bebe Young Care Mattierende Pflege 'de çekilişime ekleyeceğim ürünlerden.

Kendime aldıklarım;
Catrice Ultimate Nail Lacquer 17 Caught on The Red Carpet ve 46 Berry Potter & Plumbledore,
Bebe markasının cilt bakım ürünleri çok övüldüğü için Bebe More Melt Away ve Bebe Young Care Relaxing Care Day & Night Cream,
Catrice Prime and Fine Mattifying Powder Waterproof: Çantama atmak ve gün içinde tazelemek için sağlam bir ambalajı olan transparan pudra arıyordum, yabancı bloggerlarla da yazışarak bu üründe karar kıldım.
Catrice Liquid Metal Eyeshadow 120 Satina Van Der Woodsen: Hediye olarak alırken ben de biraz kıskanmış olabilirim. :)
Catrice Defining Blush 080 Sunrose Avenue: Gitmeden önce alışveriş listeme yazmıştım ve swatchlamama bile gerek kalmadı, gördüğüm an buna sahip olmalıyım diyerek sepetime attım.


Rossmann (Köln / Almanya);
   Rossmann 'dan sevgili Viva Makyaj 'ın tavsiyesi olan göz çevresi maskesi ve Domol Hygine sprey hariç bir şey istemediğim için küçük bir alışveriş gerçekleştirdim. Fotoğrafta olanların haricinde bir de babama parfüm almıştım ancak elinden almak mümkün olmadığı için fotoğrafta bulunmuyor :)

Hediye olarak alınanlar;
Manhattan x-Treme Last Lipliner 46N,
Bebe Zartpflege Zartcreme,
Penaten Creme ve
Thera Med Original: Ben yıllardır Parodontax kullanıyorum, bunun uygun fiyatını görünce ailem için aldım Fiyatı: 0,99 

Kendime aldıklarım;
Miss Fenjal EDT Classic 7,95 
Domol Hygiene-Spray 250 ml ve 100 ml 1,89  ve 0,99 
Dusch das Magnolia Deo Spray: İlk sırada alüminyum u görmeyince sepetime attığım, ancak eve dönüp bavulumu boşaltırken içerisinde az miktarda da olsa alüminyum içerdiğini görüp hüzünlendiğim güzel kokulu deodorant. Kol altıma değil ancak kıyafetlerimin üzerine sıkarım ben de. Fiyatı: 1,15 
Fuss Wohl Ayak kremi %5 Urea: Severek kullandığım, işe yaradığını düşündüğüm tek ayak kremi. Türkiye Rossmann' lardaki %20 indirimli fiyatı ile aynıydı aslında ama boş çıkmayayım diye aldım. Fiyatı: 1,49 
Merz Spezial Spa Deluxe Entspannungs Maske 0,55 
Merz Spezial Augen Maske x3: Adet fiyatı 0,55 
Lavera Basis Sensitiv Maske 1,49 
Isana Men Parfüm 4,49 


Sephora (Paris / Fransa);

   Sephora 'ya kocaman bir liste ile gittim. Kimini kesin alacaktım, kimini swatchlayıp öyle karar verecektim. Ancak Paris Champs Elysees (Şanzelize) 'deki kocaman mağazalarında bile düşündüğümden o kadar az marka vardı ki hayal kırıklığına uğradım. Elbette Türkiye Sephora 'lara nazaran daha farklı markalar vardı; Marc Jacobs Beauty, Les Merveilleuses de Laduree gibi. Ama "Alterna, Becca, Bite Beauty, First Aid Beauty, Hourglass, Josie Maran, Murad, Nails INC., OCC, Skin INC., Smashbox, Soap & Glory, Stila, Tarte.." ve niceleri yoktu. Keşke Danimarka 'da gezerken oradaki Sephora 'ya da uğrasaydım diye düşünmedim değil. 46 ürünlük liste ile girdiğim Sephora 'dan 1 saatlik alışveriş süresi sonunda 5 ürün ile ayrılmış oldum.

Ciate Nail Polish Antique Brooch: Aklımda mini boyunu almak vardı ancak bulamayınca ve rengi de hoşuma gidince tam boyunu aldım. Fiyatı: 8,50 
Guerlain Kiss Kiss 320 Red Insolence: Kısa bir süre önce Demirören Sephora 'da denemiş ve bayılmıştım, hazır uğramışken alayım istedim. Fiyatı: 36 
Benefit Rockateur: Sephora 'da bunu da bulamasaydım büyük ihtimalle düşüp bayılırdım. Türkiye 'de sürekli zamlanarak yanlış hatırlamıyorsam 115 TL fiyata gelmiş 2015 wishlistimdeki ürüne 34,5 € karşılığında sahip oldum.
Marc Jacobs Beauty Hi-Shine Lacquer 110 Gatsby: Marc Jacobs kozmetik ürünleri çıkarır da o stand incelenmez mi? Mat rujlarını beğenemesem de, bu oje daha Fransa 'ya gitmeden günler önce aklıma kazınmıştı. Ve standdaki kız tırnağıma uyguladığında, "İşte bu!" dedim. Fiyatı: 19,90 
Urban Decay Naked Palette 3: Bu paleti online olarak almayı düşünüyordum çünkü Fransa Sephora 'daki fiyatı ile Beautybay 'daki satış fiyatı aynıydı. Ancak alacak hiçbir şey bulamayınca bari bunu ekleyeyim sepete diyerek aldım. Fiyatı: 49,90 
   Fotoğraflarda göremediğiniz Sephora Cotton Flower tek kullanımlık duş jelleri de alındı, kullanıldı veya gezi arkadaşlarıma hediye edildi.
   Dior Hydra Life Serum sorbet ve creme sorbet testerları da kasada poşetime eklendi.


Douglas (Amsterdam / Hollanda);
   En hüzünlü alışverişim buydu, o saatleri tekrarlama imkanım olsa sonuç çok daha farklı olurdu eminim. Amsterdam 'da gezeceğimiz çok yer vardı ve alışveriş için kısıtlı zamanımız vardır diyerek arkadaşlarım spor kıyafetleri satan bir mağazadayken kendimi Douglas 'a attım. Fotoğrafta görünenlerin dışında anneme cansız bir gül almıştım. Ancak o kadar da kısıtlı zamanımız yokmuş ...
Paris Memories Nail Polish Remover Acetone Free 1,50 
Douglas Beauty System [DBS COMPLEX] Perfect Complexion Radiance Mask 2,95 


HEMA (Luxemburg);
   Hema, Hollanda menşeli bir tür market. İçerisinde kendi ürünleri de bulunan yiyecek, giyecek, aksesuar, kozmetik, kırtasiye, ev gereçleri ve niceleri satılıyor. Fiyatları pahalı değil ancak bir Bim uygunluğu da bulamazsınız; yine de çevreye göre baya ucuzlar. Yiyecek, içecek, kıyafetler senin olsun Hema, bana kozmetikleri göster diyerek kozmetik standına yöneldim. Rengarenk farlar, rujlar, ten makyaj ürünleri vardı ama kalite bazında hiçbir fikrim olmadığı için sepetteki ojelerine yöneldim. 2 oje al 1 öde kampanyası vardı bu sepette; denemek amacıyla 4 ojesini aldım.

Hema Special Effect Chameleon 63 Copper: Chanel Peridot 'a dupe. Fiyatı: 3,75 
Hema Special Effect Holographic 56 Bordeaux: Güneş yüzünü göstermişken holografik ojeler sürmenin zamanı geldi demektir. Fiyatı: 3,75 
Hema Topcoat Stripes 35 White : Elimde bu tarz bir topcoat yoktu, eksik kalmayayım dedim. Fiyatı: 2,75 
Hema Summer Night :Bir arkadaşımın benim için seçtiği oje. İçerisinde inanılmaz güzel ışıltılar var. Fiyatı:2,25 


Kopenhag/Danimarka;
   Fa Magic Oil Pinker Jasmin Duschgel gittiğimiz yerlerden birinde hediye edilmişti. Yazın kullanmak için, stokladığım ürünlerin yanına kaldırıyorum. Sanırım Fa markasından deneyeceğim ilk ürün olacak.

   Yurt dışından benimle birlikte gelen cicilerim bu kadarcıktı. Yakınlarda bir çekiliş olacak, hissediyorum! Peki siz buna hazır mısınız?
   Bir sonraki yazıya kadar kendinize cici bakın!

22 yorum:

  1. Ne çok şey almışsın, hepsi de birbirinden güzeller. Güle güle kullan. DM ürünleri de süperler, özellikle güneş koruyucuları .

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler :) DM keşke Türkiye 'de de olsa dediğim mağazalardan biri oldu. Şimdi neden bu kadar sevildiğini anlıyorum.

      Sil
  2. Hepsi çok güzel, güzel günlerde kullan.

    YanıtlaSil
  3. Çok güzeller, güle güle kullan :)
    Aaah ah Viva'nın tavsiyesi göz için olan maskenin adını hatırlayamadım, aslında doğru olanı, elime aldım aldım bıraktım.
    Neyse, kısmet değilmiş diyorum :)
    Sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağol canım, kısmet işte. Daha güzellerini bulursun umarım :*

      Sil
  4. woww süper ürünler almisin! Beni de yazmisin cok sevindim :D güle güle kullan hepsini! :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederimm :) En yakın zamanda deneyeceğim bakalım, teşekkürler tanıttığın için bu ürünü :)

      Sil
  5. hepsi çok güzeller güle güle kullan benimde bir yakınım gidecek almanyaya liste yapıyorum :) en çok catrice likit metal farları merak ediyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Farı ısrarla öneririm, kendiminkini severek kullanıyorum. İsteklerin kolayca bulunur ve eline geçer umarım :)

      Sil
  6. ayyy çok tatlı ürünler almışsın canım güle güle kullan :)

    YanıtlaSil
  7. Yaa yazdığım yorum gitmedi sanırım:( ne güzel araştırma yapmış bulup almışsın vala tebrik ediyorum hepsi çok güzel güle güle kullan tatlışımmm

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gelmedi tatlım, neden acaba? Teşekkür ederim :* Gitmeden önce araştırdım biraz :)

      Sil
  8. Hepsi bir birinden güzel ürünler iyi günlerde kullanın.

    YanıtlaSil
  9. Ne kadar güzel ciciler var böyle. Bende Bükreş'te girdim DM ama eşim başımda beklerken alışveriş yapmadan çıktım magza dan. Güle güle kullanın.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bir sonraki sefere daha rahat bakabilirsiniz umarım. Teşekkürler :)

      Sil
  10. İyi günlerde kullanın,renkler tam benlik :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim Sevil Hanım :) Daha güzelleri sizin olsun.

      Sil
  11. Meraba bende Hollandaya gidicegim çok gezememişsin ama bana önere bilecegin kozmetik giyim aklına gelebilecek uygun outlet magaza veya market var mı veya şunu almadan dönme diyebilecegin bir ürün var mı :) zamanımı bosa harcamak ıstemiyorum. internetten arastırıyorum ama giden birisinden daha dogru bılgı alabilecegimi düşünüyorüm :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba, Hollanda üzerinde sadece Amsterdam 'da bulundum. Market olarak önerilerim; HEMA ismindeki marketleri; Migrosvari görünse de, hediyelik eşya almak için ve kaliteli uygun fiyatlı kıyafetler için önerebilirim. Yine bir market olarak Lidl 'ı kesinlikle öneririm, bizim Bim 'ler gibi, özellikle vitaminler 1-2€ fiyatlarla sırtlayıp ülkeye getirilesi. Onun dışında Hollanda 'nın kendine has bir kültürü var, zamanının bir kısmını onu tanımak ile geçirebilirsin. Metro kullanacaksan günlük bilet almanı öneririm, tek bilet epey pahalıya geliyor. Eğer Amsterdam 'a gideceksen direk mekan önerilerinde bulunabilirim, gitmeden önce baya araştırmıştık çünkü. İyi eğlenceler şimdiden!

      Sil