Beautybay Alışverişim - 1_2

   Naber kızlar? Bugün çok memnun olduğum bir online alışveriş sitesinden ve oradan yaptığım alışverişlerimden bahsedeceğim.
   Öncelikle size bu site ile nasıl tanıştığımı anlatayım. Daha önce Beautybay 'den haberim yoktu; tâ ki bir arkadaşım doğum günümde bana 2014 wishlistimde bulunan Urban Decay Naked paleti almaya karar verene kadar. Tahmin edersiniz ki hediyemi aldığımda inanılmaz mutlu olmuştum, ancak o; bu yazının konusu değil. Ve yine tahmin edersiniz ki bulduğum ilk boş zamanda siteyi tamamen inceledim ve sipariş oluşturdum. İşte bugünün konusu Beautybay 'den yaptığım ilk iki alışveriş ve sitenin detayları;

İlk alışverişim;
Siyah, mıknatıslı ve sert bir kutu üzerinde beyaz kurdele ile sarılmış bir hediye paketinde geldi ilk alışverişim. Belli bir ücret karşılığında ürünlerinizi bu şekilde gönderiyorlar, isterseniz. 



Ürünlerle kapak arası tamamen kağıt ile doldurulmuş. Bazı ürünler ek olarak balonlu poşete sarılı. 

Ürünler;

   Too Faced Chocolate Bar 'a bloglarda ve instagramda rastlıyordum ama almamak için kendimi tutuyordum. Bir süre sonra dayanamamaya başladım ve Too Faced markası Türkiye 'den çekildiği için Beautybay 'den yapacağım ilk alışverişte bu paleti almaya karar verdim.
   Elimdeki cilt serumum bitmek üzere olduğundan First Aid Beauty Anti - redness serumunu da sepetime ekledim.
   Ve geçen yıl doğum gününde bir arkadaşıma Naturisimo 'dan Eos 'un dudak kremini almıştım, kendisi her fırsatta çok memnun olduğunu söylediği için ben de kendime meyveli olmayan tek çeşidi Eos Honeysuckle Lip Balmı aldım. (Kozmetik ürünlerde meyve kokusuna katlanamıyorum :/ )

Mario Badescu A.H.A. Botanical Body Soap ve Enzyme Cleansing Gel ise sitenin hediyesi oldu.

Bu güzel ürünler elime ulaştığında ikinci alışverişi yapmaktan kaçınamadım;

Bu sefer normal gönderimleri nasılmış, bir görelim diyerek hediye kutusu almadım. Paketin içi yine kağıt dolu olarak elime ulaştı.



   First Aid Beauty Face Cleanser 'ı, severek takip ettiğim youtuber Ingrid Nilsen 'in hem rutin hem de favori videolarında gördükten sonra alışveriş listeme not etmiştim, sitede görünce denemek için aldım.
   Sexy Hair Healthy Soy Tri Wheat Leave in Conditioner ve Tigi Bed Head After Party ise durulanmayan saç bakım ürünlerinden. İlki sprey formda ikincisi krem/köpük yapıda. Her iki ürün de yana yakıla her mecrada övülen ürünlerden.

Gelelim site kritiğine;
-Her iki kutunun üzerinde de kozmetik yazıyordu. Gümrüğe takılmadan elime geçmeleri tamamen şans.
-Her ürünü ayrı ayrı balonlu poşetlere sarmamışlardı ancak yine de herhangi bir hasar yoktu ürünlerde. Dökülme potansiyeli olan sıvı ürünlerde herhangi bir dış kapak bant koruması mevcut değildi. Bu yönden sıradan bir paketleme diyebiliriz.
+16 dolar ve üzeri alışverişleriniz için Türkiye 'ye ücretsiz gönderim yapıyorlar.
+Türkiye 'de bulunmayan pek çok markayı gayet normal fiyatlara satıyorlar.
+Ürünler tamamen orijinal. Urban Decay Naked palet için Urban Decay 'in kendi sitesi ile iletişime geçip Beautybay 'de satılan aynı markalı ürünlerin orijinalliğini doğrulatmıştık.
+Sık sık indirim oluyor, istediğiniz ürünler çok acil değilse mail kutunuzdan indirimleri kontrol etmekte yarar var.

   Evet, her iki alışverişim de bu şekildeydi. Kesinlikle herkese önerebileceğim, güvenli, orijinal ürün satan sitelerden Beautybay. Ancak elbette hâlâ devam eden kozmetik yasağını unutmayarak sipariş vermelisiniz. Blogumu takip edenler bilir, şu ana kadar onlarca yurt dışı kozmetik alışverişi yaptım, henüz hiçbir paketim gümrüğe takılmadı (Maşallah diyelim kızlar!) Ama bu takılmayacak anlamına da gelmiyor. Umarım sorunsuz alışverişler yapabilirsiniz. Ben mi? Beautybay 'den iki sipariş daha verdim ve elime ulaşmalarını bekliyorum.
   Bir sonraki yazıya kadar kendinize cici bakın!

38 yorum:

  1. Bende iyi tecrübe yasamistim bu siteyle, stila kitten far i hicbiryerde bulamayinca ordan siparis etmistim ve problemsiz elime ulasmisti :)

    YanıtlaSil
  2. @viva makyaj Aaa ben de bu alışverişimde Stila Kitten aldım, beğendin mi canım? Sorun yaşamamana sevindim :)

    YanıtlaSil
  3. Evet, cok güzel bir far, bayilacaksin :D Tek dikkat etmen gereken, örnegin Mac 217 firca gibi bir fircayla sag sola sürerek göz kapaklarina uygulaman,ben basta böyle pit pit bastirarak kullaniyordum ve hic begenmemistim, sonra bir gün arkadasim bende makyaj yaparken öyle sürdü ve bayilmistim, ondan beri bende öyle kullaniyorum, harika bir ürün, güle güle kullan :)

    YanıtlaSil
  4. @viva makyaj Cevap verdiğin için çook teşekkür ederim :* Dediğin gibi kullanayım o zaman, bunu söylediğin iyi oldu. Sen de güle güle kullan, müsait olduğun zaman bu farı kullanarak bir makyaj yazısı yazarsın bellki :)

    YanıtlaSil
  5. Özellikle 2.sefer aldığın ürünlerin yorumlarını çook merak ediyoruuum! güle güle kullan tatlım. ben de senin sayende yapmıştım ve cidden beğendim. ama beklerken resmen stres oluyo insan

    YanıtlaSil
  6. @Kozmetik Aşığı Onlara öncelik vereyim o zaman :* Teşekkürler canım, bekleme süresi çok uzun değil aslında ama yine de gelecek mi gelmeyecek mi kaygısı oluyor maalesef.

    YanıtlaSil
  7. Siteyi ben de inceleyeceğim iyi günlerde kullanın

    YanıtlaSil
  8. ne kadar özenli paketler, ben de deneyeceğim

    YanıtlaSil
  9. @evatolyesi Umarım hoşunuza gider, teşekkürler :)

    YanıtlaSil
  10. @Elit Stil Memnun kalırsın inşallah sen de :)

    YanıtlaSil
  11. Ayrıntılı bir şekilde incelemeyi düşünüyorum canım Sağol

    YanıtlaSil
  12. Siteyi not aldım,paylaşım için teşekkürler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Seveceğinizi düşünüyorum, ben teşekkür ederim :)

      Sil
  13. ürünlerinizi güle güle kullanın

    YanıtlaSil
  14. Siteye bakacağım. Harika ürünler güzel paketleme ve özen var sanırım. Güle güle kullanın.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnceleyin bakalım, umarım hoşunuza gider. Teşekkürler

      Sil
  15. Hayırlı olsun.. Güle güle kullanın...:)

    YanıtlaSil
  16. Güzel günlerde kullannn :) Ben hala yurt dışı alışverişe cesaret edemiyorum :(

    YanıtlaSil
  17. Güle güle iyi günlerde kullanın tüm ürünlerinizi.

    YanıtlaSil
  18. Yine de gümrük sorunu olunca fazlaca düşünmek lazım :)
    Güle güle kullan cicilerini...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dikkatli olmakta fayda var elbette, teşekkür ederim :)

      Sil
  19. merhabalar. beautbay ile ilgili bilgi ararken sitenizi buldum. yazıda iki sipariş daha vereceğim demişsiniz, son siparişlerinizi ne zaman verdiniz ve elinize ulaşabildi mi acaba? almak istediğim bir ürün var ama gümrüğe takılır mı acaba diye cesaret edemiyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ulaşmadılar elime. Seçim zamanına denk geldiği için sanırım, çok fazla denetim vardı. Ürünlerin gelmediğini yani bana ulaşmadığımı söylediğimde parayı geri gönderdiler. Şahsen ben alışveriş yapmaya devam edeceğim ama %100 sorunsuz bir deneyim olacağını söyleyemem artık.

      Sil
  20. yanıtınız için teşekkürler. artık şans işi bakalım ne olacak.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne demek, umarım güzel ve sorunsuz bir alışveriş deneyimi yaşarsınız.

      Sil
  21. Merhaba bende beautybaydan alisveris yapacagimda 22dolara bir urun alicagim.ilk olarak hesap karti gecerlimi.birde hesabima 22 dolar mii yatirmaliyim 66 tl mi duser hesabimdan yanitlarsaniz cok sevinirim cidden yaa :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hesap kartı geçiyor mu bilmiyorum; ben kredi kartı ile almıştım. 75 TL atmanı öneririm hesabına; bazen doları kafalarına göre hesaplayabiliyorlar, o yüzden 1 dolar tam olarak 3 Türk lirasına karşılık gelmeyebiliyor. İyi alışverişler dilerim :)

      Sil
  22. Türk lirası mı ödedin buni yanıtla lütfen gerçekren çok önemli benim için

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba, ücret banka hesabından TL olarak çekiliyor.

      Sil