Makyaj Trendi Alışverişim


   İlk defa kozmetik diyetine mi girsem acaba sorusu aklımda oluşurken bir arkadaşımın güzel bir keşfi ve sonucunda bana aldığı hediye ile bu soru anında rafa kaldırıldı. Bizim gibi güzel şeylere dayanamayan insanlar oldukça kozmetik diyetinin pek mümkün olmadığını farkettim. :)
   Bakmayın biraz sitemkar olduğuma, hediyemden öyle memnunum ki; son zamanların en keyifli şeyiydi.

   Bir sabah uyandım ve benim yakışıklı, blog ve blogcunun dostu arkadaşım (ay hanimiş de hanimişş) internette sörf yaparken süslü sözlüğün indirimleri duyurma kampanyasından bir site keşfetmiş. Bayılıyorum böyle arkadaşlara! (Tamam tamam yağ yapmayı bir kenara bırakıyorum)

  Bir süredir sheer yapıda mercan renkli bir ruj istiyordum. Aslında tam gönlüme göre bir tane buldum ama kıran girmiş o ruja sanki hiçbir yerde yok!

   Bu isteğime ve hayal kırıklığıma istinaden arkadaşım keşfettiği siteden (makyajtrendi), Make Up For Ever Natural Lipstick 'i gayet uygun fiyatlı görünce hemen Folk rengini almış.


Tabi kargo gelene kadar bana ruj aldığını söylemişti ve ben onu elinde paket ile görünce "Bir ruj için bu ne büyük kutu ya!" gibisinden laf yapmıştım. Ben şuursuzun tekiymişim, siz bana bakmayın.


Kurdele <3


Öncelikle elle hazırlanmış böyle bir kart görünce mest oldum elbette! Bir de numune ürün mü diyorlar orada diye fotoğrafları zor çekip hemen içindekilere saldırdım.


Şu kesenin güzelliğine bakar mısınız?!! Durun durun bakmayın, önce testerlara bakalım;


Yaa, yaa sayın seyirciler; sonra ben nasıl delirdim!

İki adet Make Up For Ever HD Blush (410 ve 215 numaralı), Make Up For Ever HD Pressed Powder, Shiseido Ultimune Power Infusing Concentrate, h20+ Moisture Replenishing Treatment ve h20+ Hydrating Treatment numune ürün olarak kutuya eklenmişti!

   Evet, artık ruja sevinebilirim ^_^

Ruju henüz deneyemedim çünkü dudağımda kocaman bir sivilce çıktı :(( Gitse de bir an önce sürsem.

   Peki bu güzel paketin karşısında ben ne mi yaptım? Eve döner dönmez sitedeki tüm ürünleri ve yazıları inceledim, bir ürün beğendim ve indirimde görünce hemen aldım. Sabırsızca bekliyorumm.

   Bir sonraki yazıya kadar kendinize cici bakın.

2 yorum:

  1. Ya mükemmeeeeeeel! Bi ben kaçırdım sanırım makyajtrendi nin fırsatlarını -.-
    İlk saatlerde haberi olanlar en şanslılar oluyor, ben de şansıma küseyim hep en son gün haberi olanlardanım:(
    Güle güle kullan hepsiniiii, bey arkadaşın da ne kadar düşünceliymiş yahu:)

    YanıtlaSil
  2. @Kozmetik Aşığı di mi, di mii? Aaa ben sana haber veririm kuzum istersen gördüğüm fırsatları, üzülme hiiç. Teşekkürler tatlım, öyledir benim biricik arkadaşım. Diğer beyler de biraz örnek alsınlar :)

    YanıtlaSil