Bitenler ve Çöpe Gidenler - 25

   Eylül ayının inanılmaz sıcak ilk günlerinden merhaba! Bugün blogumda sizleri upuzun bir bitenler yazısı karşılıyor. Hemen fotoğraflar ve yorumlarla bitirdiklerimi anlattığım yazıma başlayalım.


YÜZ BAKIM ÜRÜNLERİ;

Nature Republic Soothing & Moisture Aloe Vera Cleansing Gel Foam: Nature Republic markasını mucize aloe vera jeli ile tanımıştım. O yazımı okumadıysanız buraya tıklayabilirsiniz. Güzel deneyimden sonra Roseroseshop 'tan bu markaya ait temizleyici jel köpüğü aldım. Duşta yüzümü temizlemek için kullandım ancak cildimi gerdiği için bir daha almayı düşünmüyorum. Bunun yerine Clinique 'in büyük boy pompalı yüz temizleme jelini tercih edebilirim.

Avon Naturals Nourishing Green Olive Face Mask: Kokusunu sevdiğim için aldığım bu ürünün içeriğindeki alkol, paraben, üre, parfüm gibi maddelerden dolayı cildime sürmek yerine ellerimde
kullandım. Vasat bir el kremi oldu, bitmesine yakın bir kere de cildimde maske olarak kullandım. Nemlendirmesi kötüydü. Herhangi bir zararını görmedim ancak tekrar almam.

Sephora Pore Refining Serum: Gözenek sıkılaştırma ve gözenek doldurma eylemleri karıştırılmamalı. Gözenek sıkılaştırıcı serumun ikinci ana maddesi silikon olmamalı. Bu gözenek doldurucu bazlarda olması gerekendir. Cildime baz sürüp cildimin nefes almasını engelleyip uyumak istemediğimden üç beş kullanım sonrası çöpe gidiyor.

A'pieu Real Recipe Scrub Mask Banana & Oatmeal: Bal ve muz gibi kokan, içerisinde kivi çekirdekleri gibi taneler bulunan bir scrub maskeydi. Pek sevmedim, gramajı da az olduğundan çabuk bitti. Bir daha almam.

Vichy Idelia Smoothing and Illuminating Cream: Normal ve karma cilde sahip olanların seveceği, parabensiz bir ürün. İçerisinde silikon olmasa kesinlikle tam boyunu alacağım kremdi. Cilt bakımında artık daha da temiz içeriğe yönelmiş durumdayım, bu sebeple alınmayacak.

A'pieu Essential Source Hyaluranic Acid Moisture Essence: Hafif yapısı ile spor sonrası duş aldıktan sonra severek kullandığım bir tester oldu, hyalüronik asit cilt yaşlanmasını engellemek için kullanıldığından henüz tam boyunu almayı düşünmüyorum.

Yes to Cucumbers Soothing Facial Towelettes: Korkunç kokusuyla beni kendinden tiksindirdi, zar zor bitirdim.

   *Evet, bu ay bitirdiğim hiçbir cilt bakım ürününden memnun kalmamışım gördüğünüz gibi.


SAÇ BAKIM ÜRÜNLERİ;

L'oreal Elseve Kırılma Karşıtı Onarıcı Şampuan: Annemin vazgeçilmez şampuanı. Bittikçe alınır.

Isana Erkekler için Şampuan: Rossmann indiriminde iki lira gibi uygun bir fiyata almıştık, kardeşim pek sevmedi ama babam severek kullandı. Yine indirimde görürsem alırım.

Dove Besleyici Bakım Saç Bakım Spreyi: Yıllar önce Gliss 'in durulanmaz sıvı saç bakım kremini kullanıyordum, yine onu alacakken okuduğum yorumlardan dolayı merakıma yenildim ve Dove aldım. Bu ürün Gliss 'e bin basar kızlar, bayıldım. Bu kadar uygun fiyatlı, bu kadar başarılı! Şimdi Türkiye 'de bulunmayan bir markayı kullanıyorum ama Dove 'u tekrar alırım..

Down Under Bakım Yağı Argan Yağı: İçerisinde argan, avokado, tatlı badem ve ayçiçeği gibi saç bakımı için değerli yağlar bulunan bu ürünün kokusunu da çok sevmiştim. Saç bakımı yaptığım zamanlarda severek pompa pompa kullandım ancak bitirdikten sonra petrol bazlı bir ürün olduğunu gördüğümde bir daha alınmayacaklar listeme hızlıca eklendi.

Gülşah Tatlı Badem Yağı: Pek sevemedim, zaten iki kullanımda bitti. Bir daha bu markayı tercih etmem.

A Plus+ 2 'si 1 Arada Şampuan: Spor çantamda bulunan tek kullanımlık şampuanlardandı. SLS içerdiği için tam boyunu almam.


VÜCUT SPREYLERİ;

Oriflame Aimi Heavenly Blossom: Yazlık, şekersi hafif kokusuyla sevdiğim bir vücut spreyi oldu.

Dalin Daisy Bebek Kolonyası: Vücut spreyi olarak kullanıp bitirdim, tüm Dalin bebek kolonyaları içerisindeki favorim.

Avon Naturals Bright Apple Blossom: Bittiğine gerçekten üzüldüm; kokusunu çok seviyorum, tekrar alırım.

Bath and Body Works Sky Violet Lily: BBW 'nin çok şekerli kokuları içerisinde bulduğum sulu, taze tek koku. Severek kullandım.


PARFÜM VE DEODORANTLAR;

Rexona Shower Clean Deodorant ve Dusch Das Magnolia Deodorant: Her iki ürün de alüminyum içerdiğinden kıyafetlerimin üzerinden sıkarak kullandım. Rexona 'nın kokusunu çok boğucu bulurken Dusch das alüminyum içermese tekrar sahip olmak isteyeceğim deodorant olurdu.

Similar Beast EDP: Açık parfümleri çok sık kullanmam ancak denemek istediğimde Parfümevi 'ne şans veriyorum. Calvin Klein Beauty 'nin açık hali, hafif kalıcılığı düşük, ideal yaz kokusuydu. Oda parfümü olarak kullandım çoğunlukla.


TIRNAK ÜRÜNLERİ;

Paris Memories Nail Polish Remover Aceton Free: Amsterdam Douglas 'tan aldığım çok başarılı asetonsuz oje çıkarıcı. Buradaki Douglas mağazalarında göremediğimden yoluma başka ürünlerle devam edeceğim. Görürseniz kaçırmayın derim.

Kalyon Nail Protective Hardener: Baz olarak ojelerin altına kullandım, tırnaklarımda hiçbir pozitif etkisini göremedim. Bir daha almam.

Golden Rose Matte Velvet 106 ve Flormar 128: Hakkındaki düşüncelerimi okumak için isimlerine tıklayabilirsiniz..

Metal Törpü: Metal törpü kullanmayı sevmiyorum ancak bu her nedense bir köşede kalmış, çöp.


MAKYAJ, AYAK ve AĞIZ BAKIM ÜRÜNLERİ;

Andrea Foot Spa Soothing Jelly Soak Lavender & Chamomile: Su ile buluşunca jel hale gelen, sevimsiz bir ürün. Bulgur gibi yüzlerce tane oluşuyor ve rahatsız edici bir his. Önermem.

Fuss Wohl Schrunden Balsam %5 Urea: En sevdiğimiz ayak kremi, bundan daha çok ayakları yumuşatan bir krem kullanmadım. Ancak Rossmann 'a son gittiğimde bulamadım, çok üzgünüm. Aramaya devam.

H&M Lipgloss Midnight Red: Rengini çok seviyordum tam sonbahar - kış sezonuna uygun ama yapış yapış olmasından dolayı daha fazla kullanamayacağım.

Parodontax Beyazlatıcı Günlük Diş Macunu: Yıllardır vazgeçilmezim, diş eti kanamasını durdurmada usta.

YARDIMCILAR;

Papia Kağıt Kutu Mendil: Yüzümü yıkadıktan sonra kurulamak için kullanıyorum. Yenisi açıldı.

StopEver Lady Comfort Isıtıcı Ped: Olmazsa olmazlardan.

Nivea Baby Pure & Sensitive Islak Mendil: Cildimde severek kullandığım tek ıslak mendil. Yenisi alındı.

Watsons Kağıt Mendil x3: Bu ay klima karşısında yaşamanın sonucu olarak sinüzit... Bu üç paket mendil de bu yaz nasıl hasta olduğumu gösteriyor. Neyse ki geçti, gitti. Yaz da geçse gitse artık.

Activex Antibakteriyel Sıvı Sabun: Makyaj fırçalarımı yıkamak için kullandım, bundan sonra yoluma bebek şampuanları ile devam etmeyi düşünüyorum.

   Oh, bitti! 36 ürün bitirdiğim Ağustos ayı da sonunda bitti. Buraya kadar okuyabildiyseniz çok teşekkürler, bir sonraki yazıya kadar kendinize cici bakın!

6 yorum:

  1. snırım ayak kremi artık satılmıyor rossmann da ben de gittiğim son iki seferdir bulamadım:) bitti gitti şimdi gelsin yenier :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kaldırdılarsa çok üzülürüm :( Yerine bir ürün bulabildin mi peki?

      Sil
  2. hoş ürünler tükenmiş canım :)

    YanıtlaSil
  3. Bulgur taneli ayak ürünü:D günün resmen ilk kahkahasını attım sayende. Maşallah kuzu sen ne çok ürün bitiriyosun. Aloe vera jelin faydası çok cidden ben de alıcam ama roseroseshopta araştırdığım kadarıylen Holika holika en çok yüzdeli aloe vera içeren gözüküyor. Denemiş miydin onu?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dört aydır bu şekilde bitenler, bu ay akışına bıraktım. Holika Holika 'yı denemedim ama görmüştüm kendimkini aldıktan baya sonra. Umarım refahtan dolayı kahkaha attığımız zamanlar gelir bir an evvel.

      Sil