Instagram Günlükleri - 12

   Son zamanlarda ben konseptli "Instagram Günlükleri" yazı dizisinin yeni bir yazısı ile merhaba!


Bazen süper güçlere ihtiyacımız olur, bunun için de laboratuvarda bulu... Yok; durun, durun. Bu resim işin sadece şakası! Lütfen bu paylaşımı ciddiye almadan sonrakilere geçin.



Geçtiğimiz hafta Ağız ve Diş Sağlığı haftasıydı, ben de blogumda bu konuya uzun uzun yer verdim. Henüz okumadıysanız tık tık.



Pazartesi günleri boyumdan büyük kahveye ihtiyaç duyarken, cumanın bitmesiyle yüzümde gülücükler eksik olmuyor. Hayır, çalışmıyorum da; derslere de gitmiyorum, bu ne hafta sonu sevgisi bendeki?



Starbucks 'ın o çok övülen Pumpkin Spice Latte 'sini denedik. Ben çok şekerli buldum, arkadaşım ise baskın tarçın tadından rahatsız oldu. Kısacası; sevmedik. Şimdilik Starbucks 'ın beğendiğim tek içeceği sade latte.



Halley 'i seviyorum! Ve tırnaklarımdaki ojeleri de!



Ama evdeki beyaz ojelerle de bir türlü anlaşamıyorum. Neyse, dertlerimi beyaz ojelerimi tanıtacağım oje dosyası yazısına saklıyorum.



Black Friday indiriminden bu yıl kafayı ve cüzdanı çok sıyırmadan kurtuldum.. Sizde durumlar nasıl?



Eski kitapları okumayı seviyorum. Ders öncesi, sakin bir mekanda bitirdiğim bu güzel eser ile bir fotoğraf çekildim. Bu fotoğraf aynı zamanda Instagram 'daki ilk -ve şimdilik tek- selfiem.



Bu aralar pek dizi izlemiyorum, ancak Under The Dome 'u çok özlüyorum. Kesinlikle devam filmi gelmeli diyenlerdenim. 
Ve evet, içerisinde Türkler ile ilgili cümleler geçen yabancı dizi, film ve kitapları gördükçe mutlu oluyorum.



Paris, modernliği yaşarken geçmişinden ödün vermeyen bir şehir ve Eyfel kulesi tüm ihtişamı ile ilk görüşte beni kendisine aşık eden bir şaheser. 
Pek çok insan gibi ben de Paris 'i ilham verici bulurum. Ancak dileğim sadece Paris 'te değil, dünyanın her yerindeki terör saldırılarına tüm insanların tepki göstermesi, hiç bir milletin ötelenmemesi. Çünkü ancak bu şekilde terörün önüne geçilebilir.

   Son zamanlarda Instagram 'da paylaştıklarımın bir kısmı bu şekildeydi. Daha fazlası için Instagram hesabımı takip edebilirsiniz; @makyajlaboratuvari

   Bir sonraki yazıya kadar kendinize cici bakın!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder