İnceleme: Essence The Gel Oje 51 Miss Captain

   Günaydın! Bugün yeni okul döneminin ilk günü! Sizi bilmem ama ben her seferinde okulun ilk gününe aynı heyecan ve mutlulukla başlıyorum.
   Bugün sizlere sonbahara çok yakışacak ve içinizi pozitif enerji ile dolduracak bir ojeden bahsetmek istiyorum.


Essence The Gel 51 Miss Captain; muadili zor bulunacak puslu mavi bir renkte. Piyasada kendisine en yakın renge sahip popüler bir marka olan ancak ülkemizde satılmayan Essie 'nin School of Hard Rocks ojesi örnek verilebilir.

Kremsi, yoğun ancak homojen bir yapıya sahip olan Essence The Gel 51 Miss Captain geniş fırçası ile uygulama kolaylığı sağlayıyor. Opak bir görüntü elde etmek için kalın bir kat ya da ince iki kat yeterli oluyor.

Ambalajını pek çok markadan ayıran, kapak rengi ile ojenin aynı renkte olması gibi güzel bir detaya sahip.



Essence The Gel 51 Miss Captain "The Gel" (jel) serisinden olduğu halde jel bitişli bir oje değil, parlaklığı sıradan.

Tırnaktaki kalıcılığında pek memnun değilim, top coatsuz bir gün sonra uçlardan silinmeye başlıyor. Ancak başarılı bir top coat ile üç güne kadar kullanmak mümkün.

8 ml, açıldıktan sonra 36 ay kullanım süresi olan Essence The Gel 51 Miss Captain, Rossmann mağazalarında 2,95 TL 'ye satılmakta.

   Benim önümüzdeki aylarda bir top coat ile kullanacağım Essence The Gel 51 Miss Captain hakkındaki düşünccelerim bu şekildeydi.

*Sahip olduğum diğer 6 mavi ojelerimi okumak isterseniz; Oje Dosyası: Mavi

   Sizin en sevdiğiniz mavi ojelerinizi neler? Bir sonraki yazıya kadar kendinize cici bakın.

2 yorum:

  1. Seninle buluştuğumuz gün tırnaklarımda bu oje vardı.Petrol mavisi bu rengi başta sevmesemde sonradan bayıla bayıla kullanmaya başladım.Favori ojelerim arasında ilk 3 te 😊💖

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aaaa! Soracaktım o gün ama unuttum sonra. Çok güzel bir oje gerçekten de :* Güle güle kullan bitanem.

      Sil