İnceleme: Sephora Colorful Shadow & Liner Matte Waterproof 35 Café au lait Kalem Far

   Merhaba, bildiğiniz gibi kalem farlar; renk seçenekleri ile toz farlara kıyasla kısıtlı olsa da, gerek uygulama kolaylığı gerekse kalıcılığı ile toz farlardan çok daha başarılı. Bugün sizlere en sevdiğim kalem farlardan olan ve Sephora 'nın geçtiğimiz yaz koleksiyonuna eklediği Colorful Shadow & Liner Matte serisinden 35 Café au lait rengini tanıtmak istiyorum.

   Bu kalem farları tek başına uygulayıp bir maskara ile makyajı tamamlayabilir, far bazı olarak ya da eyeliner olarak da kullanabilirsiniz!


Sephora Colorful Shadow & Liner Matte Waterproof 35 Café au lait Kalem Far, kolayca uygulanabilen ve rahat dağıtılabilen yumuşak bir yapıya sahip. Uygulama sonrası çabucak sabitlendiği için göz kapağında kırışıklıklara dolma, akma ya da birikme yapmıyor.

Çevirmeli bir ambalaja sahip değil, kalem traş kullanarak ucunu yenileyebilirsiniz. Ancak yapısı yağ gibi olmadığından, her kullanım sonrası ucunu açmak gerekmiyor.



Sephora Colorful Shadow & Liner Matte Waterproof 35 Café au lait Kalem Far, opak ve pigmentasyonu yüksek; tek başına uygulandığında -ki ben çoğu zaman bu şekilde kullanmayı tercih ediyorum.- göz kapağındaki damarlı görüntüyü tamamen kapatarak eşit görünüm sağlıyor.



   Sephora Colorful Shadow & Liner Matte Waterproof 35 Café au lait Kalem Far rengini tam belirleyen Fransızca bir isme sahip; Café au lait (sütlü kahve). İçerisindeki dozunda grilik ile tam bir sütlü kahve renge sahip olan bu far günlük kullanım için harika bir seçim.


Genellikle günlük kullanımlarda tek başına göz kapağıma uygulayıp parmağımla dağıtmayı sevsem de, alt kirpik dibine uygulandığında da hafif dumanlı bir görünüm elde ediliyor. 




Kalıcılığı mükemmel! Makyajımı 12 saat gözümde tuttuğum günlerde bile ne çizgilere doldu, ne de rengi soldu.
Bunun yanı sıra sabitlendikten sonra parmağımla ne kadar ovarsam ovayım farı yerinden kıpırdatamadım, kızartana kadar bastırarak tırnağımla kazıdığımda bile bu durum değişmedi.

Kolumdaki bu swatch ile duşa girdiğimde dahi çıkmadı. Kalıcılığı gibi suya dayanıklılığı da muhteşem. Çift fazlı makyaj temizleyiciler değene kadar bozulmadan kalıyorlar. Bu sebeple denizde/havuzda kullanıma da çok uygun.




Sephora Colorful Shadow & Liner serisinin; mat, ışıltılı ve simli olmak üzere toplam 30 renk seçeneği bulunuyor. Ben özellikle yapısı, uygulama kolaylığı ve kalıcılığı, waterproof (suya dayanıklı) olmaları sebebiyle 11 farklı renkte bulunan mat olanlara bakmanızı öneririm.


   Hiçbir kusuru olmayan, hayat boyu bıkmadan kullanabileceğim "Holy Grail"im olan Sephora Colorful Shadow & Liner Matte Waterproof 35 Café au lait Kalem Far hakkındaki düşüncelerim bu şekildeydi. 

Puanım:





   Bir sonraki yazıya kadar kendinize cici bakın!

12 yorum:

  1. Yine blogger sayfama kaydın düşmediği için ben girip baktım:( Acaba aynı sorunu yaşayan var mı:(
    Ne güzel bi ürünmüş bu böyle<3 Rengi de joker! Aklımda olsun=)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Umarım sana attığım bağlantı ile bu sorunu çözebilirsin canım :( Kesinlikle hem bu rengine, hem de diğerlerine bakmalısın. Kalıcılığı nedeniyle aşık olunası

      Sil
  2. Yazıyı okurken düşündüm de Sephora markalı ürün deneyimim çok az.Bu farın rengine bayıldım.İlk gittiğimde bakacağım mutlaka;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benim de pek ürünlerini denediğim söylenemez ama bu ürüne bayıldım! :)

      Sil
  3. Teşekkürler tam gün makyajı korumak isteyene çok iyi

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle, Sephora 'nın bu ürünü kalıcılık isteyenler için üretilmiş!

      Sil
  4. henüz sephora ürünlerini ben de denemedim ama bu farın rengi güzelmiş güzel günlerde kullanın :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim, renge kanarak aldım ben de; iyi ki almışım diyorum. :)

      Sil
  5. I`ve never tried Sephora before - thank you for sharing!

    I`m following ur blog with a great pleasure via GFC
    Please join me
    Sunny Eri: beauty experience

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. So you can start to trying with this babe!
      Thank you:* I'll come soon.

      Sil
  6. Güzel bir rengi varmis 😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim, rengini çok seviyorum ben de :)

      Sil