MadLady Alışverişim

   Merhaba, hatırlarsanız 2017 'nin ilk günlerinde bir istek listesi yayınlamıştım ve fırsat buldukça ürünleri teker teker almayı planlıyordum. İstediğim bazı ürünler Türkiye 'de satılmıyordu ve bunun için alışveriş yapabileceğim yabancı internet siteleri araştırıyordum.

   İstek listemde bulunan bir ürün ise neredeyse satışa çıktığından beri kendi sitelerinde dahi stok dışı görünüyordu. Hiçbir aracı sitede de stok yenilenmediği için uzaktan aşk besliyordum, taa ki daha önce hiç duymadığım bir internet sitesi olan MadLady ile karşılaşana kadar.



Esprili bir uyarı bulunan kargo paketi üzerinde sitenin mottosu olan "Don't be a chicken. Be mad.
(Korkak olma. Çılgın ol.)" yazıları da bulunuyor. Her ne kadar dışı kağıt bir kargo paketi olsa da, iç kısmı tamamen baloncuk kaplı.



Alışveriş yapmadan önce site hakkında neredeyse hiç yorum bulamamış ve tamamen şansa alışveriş yapmıştım. Ancak mail atıp paketin üzerine kozmetik yerine brush (fırça) yazmalarını istediğimde mailime hemen ve olumlu dönüş yaptılar. Paketim ise sorunsuzca 12 gün içerisinde İsveç 'ten elime ulaştı!



Aldığım ürün kat kat balonlu poşete sarılmıştı, öyle ki açarken epey uğraştım. Ancak gerek kargo paketinde gerek ek olarak bulunan balonlu poşet haricinde bir koruma bulunmuyordu.

Vee ilk gördüğümden beri aşkla istediğim, benim için dünyanın en güzel far paleti olan Violet Voss Holy Grail !!!
MadLady 'de 58 Euro görünen Violet Voss Holy Grail paleti sepete attığımda herhangi bir indirim kodu olmaksızın 46,4 Euro 'ya düştü. Ben bu alışverişimde ek olarak 4 Euro kargo ücreti ödedim ancak 100 Euro ve üzeri alışverişler için kargo ücretsiz. Ve sadece paketin ülkeden çıkışını takip edebiliyorsunuz, Türkiye 'deki hareketini izleyemiyorsunuz.  

   Ülkemizde satışı olmayan Sugar Pill, Milani, Violet Voss, O.C.C., Makeup Geek, Morphe gibi markaların da satışlarını yapan MadLady 'den istediğim bir ürünü bulursam yeniden alışveriş yapabilirim.

   Palet elime geçer geçmez Instagram hesabımda paylaştığım Boomerang görüntüsünü görmek için buraya tıklayabilirsiniz.

   Bir sonraki yazıya kadar kendinize cici bakın!

4 yorum:

  1. Gerçekten harika <3 swatchlarını bekleriiim :-* güle güle kullan canım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim tatlım, yakında yazısı gelecek ama şunu söyleyebilirim ki; renkler efsane! :*

      Sil
  2. Güle güle kullan :) Ayrı bir yayın yapmış mıydın bununla ilgili, bir bakayım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Henüz her yönüyle deneme aşamasındayım. Yakında inceleme yazısı gelecek :)

      Sil