Asos Alışverişim - 2

   Son zamanlarda The Ordinary markasının gittikçe popülerleşmesine karşı koyamayarak ben de kendi "hassas, karma" cildime uygun bir iki ürün almaya karar verdim. Biraz araştırdıktan sonra ASOS 'tan küçük bir alışveriş yaptım, ancak pek memnun kalmadım.


ASOS 'u tercih etmemdeki en büyük etkenler kargo ücreti ödemeyecek olmam ve daha önceki alışveriş deneyimlerimden memnun kalmamdı.
30 Mayıs 'da verdiğim sipariş 16 Haziran 'da İsveç 'ten elime ulaştı.



Geldiğinde paket bu şekilde köşelerde patlamış ve ürünler patlak kısımlardan görünür haldeydi.



Kutunun patlamayan kısımları ise iyice ezilmişti.



İçi hava dolu bir poşet ile sarsılma sırasında ürünlerin alabileceği hasar azaltılmış olsa da maalesef ben kargodan hiç memnun kalmadım ve en kısa sürede anlaşmalı kargo şirketlerini değiştirmelerini umuyorum. Aldığım cam şişedeki ürünlerin kırılmaması ise tamamen şans eseri.



Gelelim aldığım ürünlere;
The Ordinary 100% Organic Cold-Pressed Moroccan Argan Oil 30ml (soğuk sıkım argan yağı)
The Ordinary 100% Plant-Derived Squalane 30ml (%100 bitki kaynaklı skualen)

   Elimdeki muadilleri birince kullanmaya başlayacağım bu ürünlere toplamda 13,5 £ (yaklaşık 60 TL) ödedim.
   Asos 'tan aksesuar ve kıyafet alışverişine devam ederim ancak bir daha kozmetik alışverişi yapacağımı sanmıyorum.

   Daha önce Asos 'tan yaptığım alışverişleri okumak için buraya tıklayabilirsiniz. Bir sonraki yazıya kadar kendinize cici bakın!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder