Naturisimo Alışverişim - 5



Günaydın, beşinci kez alışveriş yapacak kadar sevdiğim Naturisimo 'dan bu sefer ihtiyaç odaklı birkaç ürün aldım. Üzerinde "skincare" ve "30 pound" yazdığı halde kutu elime sorunsuz bir şekilde ulaştı.



Yine tamamen köpük koruma dolu doğa dostu bir ambalaj ile geldi ürünler.



Biten diş macunu, yüz temizleme mendili ve duş sonrası cilt bakım ürününün yerine aldıklarım;

Burt 's Bees Sensitive Yüz Temizleme Mendilleri 30 adet, 6,49 £

Jason Vitamin E Oil 5000IU 118 ml, 6,99 £

Green People Fennel & Propolis Diş Macunu 50 ml, 3,95 £



Denemek için seçtiğim samplelar ise;

Absolution Le Soin Regard Eye Contour Booster 0,8 ml, 1,00 £

Pai Avocado & Jojoba Hydrating Day Cream sample 4ml, 1,00 £

Skin & Tonic Brit Beauty Oil sample 10ml, 13,00 £

Oskia Renaissance Cleansing Gel, 1,00 £

Caudalie Vinosource Moisturizing Sorbet 3 ml, 0,75 £



Siz daha önce Naturisimo 'dan alışveriş yaptınız mı? Bir sonraki yazıya kadar kendinize cici bakın.

2 yorum:

  1. Naturisimo'dan hiç alışveriş yapmadım ama düşünebilirim gerçekten... Sample'ları da ücretli mi oluyor? Aslında seyahat boy için mantıklı ama poşet için ayıp etmişler öyleyse :) Şu Oskia tüm Brit Youtuber'ların favorisi, senin yorumunu çok merak ediyorum. Güle güle kullan aldıklarını, sevgiler!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Naturisimo gözü kapalı önerebileceğim sitelerden biri kesinlikle. Evet, deneme boy ürünler için de ücret ödüyorsun. Ben şu şekilde düşünüyorum, cildim için 30 sterlinlik bir ürün almadan önce onu 1 sterline deneme şansım var, çünkü hassas ciltli olduğum için ne umutlarla aldığım ürünleri kullanamadan atmak zorunda kaldım. O yüzden iyi oluyor bu şekilde bir satışlarını olması, tabi ücretsiz gönderseler daha iyi olurdu ama...

      Sil