Alışveriş - 35 (Sevil, Beautyblender, Stradivarius, Accesorize ...)

   Hepinize merhaba!
    Geçtiğimiz günlerde Aralık ayında yaptığım kıyafet alışverişlerinden bahsetmiştim, bugün ise aldıklarımdan geri kalan kozmetik ve aksesuarları göstereceğim.
   Lafı çok uzatmadan, Aralık ayında aldığım diğer ürünlere hep birlikte bakalım.


Botanikecza.com


Ayın ilk online kozmetik alışverişini botanikecza.com 'dan yaptım. The Premium Organic kuşburnu yağını ve Sambucol Plus efervesan tabletin etkilerini ne zamandır merak ediyordum. Ücretsiz kargo fırsatından da yararlanabilmek için kepek problemi yaşayan kardeşime Restorex şampuan ile birlikte bir de Mecitefendi ballı duş jeli ekledim sepete. Ne yazık ki satın aldığım duş jeli olmadığı için başka bir ürün göndermişler. Bu olumsuz deneyim nedeniyle siteden bir daha alışveriş yapmayı düşünmüyorum...


SEVİL ve Beautyblender.com

Sevilla Bi-Phase Eye Make-up Remover: Elimdeki çift fazlı göz makyaj temizleyicisi bitmek üzereyken Sevil markalı bu ürüne bir şans vermek istedim. Fiyatı 29,90 TL

Beauty Blender Beauty Queen: Geçtiğimiz ay Black Friday indirimi ile aldığım Beauty Blender Originallere kardeşler geldi! Yine bir indirim ile aldığım ve altında standı bulunan bu iki sünger ile birlikte yıllık stoğumu yapmış oldum! Adet fiyatı 59 TL


STRADIVARIUS ve ACCESORIZE

Stradivarius Rose Gold Termos: Hiç ihtiyacım yokken rengine vurulduğum bu ışıltılı termosu aldığım için biraz vicdan azabı duysam da, güzelliğini gördükçe iyi ki almışım diyorum. Sadece görüntü olarak değil, kahveyi uzun süre sıcak tutması ile de benden geçer not aldı. Fiyatı 99,95 TL

Stradivarius Kurdele Toka: Hem klipsi, hem de lastiği bulunan siyah kurdeleli tokanın duruşuna bayıldığımı söylemeliyim. Siz de görmek için buraya tıklayabilirsiniz. Fiyatı 39,95 TL

Accesorize 5 'li Toka: Gür saçlı kadınların ortak sorunlarından bir tanesidir saçı baş ağrısına neden olmadan tam bir şekilde toplayabilecek toka bulmak. Keşfettiğimden beri sayısız tanesini kaybettiğim ve yeniden aldığım bu tokalar her ne kadar pahalı olsalar da vazgeçilmezlerimden. Paket fiyatı 34,90 TL


BİM

Nivea Fresh Natural Sıvı Deodorant: Hep elimin altında bulundurduğum ürünlerden. Fiyatı 7,95 TL

Apaks Makyaj Temizleme Pedi x2: Paris 'ten aldığım BEL markalı makyaj temizleme pamuklarından sonuncusunu Aralık ayında bitirince kürkçü dükkanına geri dönmek zorunda kaldım. Yalnız ya ben Bel kalitesine alıştığımdan ya da Apaks kötüleştiğinden, eskisi kadar başarılı gelmedi bana bu disk pamuklar. Bana önerebileceğiniz markalar var mı?


   Bir sonraki yazıya kadar kendinize cici bakın!

10 yorum:

  1. hepsini güle güle kullan tatlım:)

    YanıtlaSil
  2. vitamini merak ettim nedir ki o ♡

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Karamürver özü, c vitamini ve çinko içeriyor bildiğim kadarıyla. Kış aylarınca çok satan bir ürün

      Sil
  3. sambucol almak şart oldu .-)) herkes hasta...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle, kış da bitmek bilmedi ne yazık ki...

      Sil
  4. Sambucol tabletler bana en iyi gelenlerden, hatta ben de alsam iyi olur; bu ara grip salgını her yerde! Ayrıca sana sormadan ürünü başka bir şeyle değiştirmeleri hiç şık olmamış, ben de siteyi not edeyim...
    Stradivarius termos cidden çok güzelmiş, kahveyi de sıcak tutuyorsa bence de değmiş, güle güle kullan!
    Apaks pamukların kalitesi kesinlikle bozuldu. Ben Isana Biowattepads'i çok çok seviyorum, aklında olsun! Güle güle kullan hepsini, sevgiler!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. O kadar sıcak tutuyor ki, ağzım yandı gerçekten de :) Disk pamuklar için Rossmann 'a gitmek şart oldu, teşekkürler :)

      Sil
  5. Merhabalar sizi yeni keşif ettim.Faydalı bilgi ile dolu olan blogunuzu sevdim.Takip ve izlemeye aldım.Bana da beklerim(tariflimutfak).Başarılar dilerim.

    YanıtlaSil