Bitenler ve Çöpe Gidenler - 67

   Merhaba!
   Şubat ayında bitirdiğim ve çöpe gönderdiğim ürünler ile karşınızdayım. Geçtiğimiz ay renkli kozmetik ürünlerden, çeşitli nemlendirici kremlere farklı ürünler bitirdim; gelin hep birlikte bu ürünlere yakından bakalım.


Caudalie Grape Water: Hakkındaki düşüncelerimi okumak için ürün ismine tıklayabilirsiniz. Yenisini kullanmaya başladım.

Sephora Cleansing Cream Rose: Nemlendirme ve aydınlatma iddiaları taşıyan bu temizleyici kremden hoşlandığımı söyleyemem. Su ile birleştiğinde yapısı kremsi kalmaya devam ettiği için ciltten arındırması zor, temizleme görevinde bile vasat. Tam boyunu almam.

Organique Basic Cleaner Face Gel: İçeriği görece temiz ancak temizleme işlevi sıradan olan bir yüz temizleyici. Orijinal fiyatını pahalı bulduğum için tam boyunu almam.

Gülsha Perfecting Rose Elixir: Daha önce blogumda Gülsha ürünlerinden oluşan bir cilt bakım setinin incelemesine yer vermiştim ve bu ürün de o setin içerisinde yer alıyordu. Amacı dışında kullanımda başarılı bulmuştum.

Bepanthol Dudak Bakım Kremi: Dudak kremleri ile yıldızım hiçbir zaman barışmadı. Kuru cildime kıyasla gayet neme doymuş dudaklara sahibim ve şu zamana kadar hangi dudak kremini denediysem ben silene kadar emilmeden öylece kaldı. Bu ürünü çok çok seven tanıdıklarım olsa da ben dudak kremi kullanma macerama bir son veriyorum.

Vichy Gözenek Arındırıcı Kil Maskesi: Kuru ciltlere uygun, cildi germeden arındıran bir kil maskesi. Daha fazla sevdiğim maskeler olduğu için yeniden almayı düşünmüyorum.

Chanel Le Lift Creme Riche: Bu kremi rosecea'lı bir cilde sahip olan annem kullandı. Genelde kullandığı her ürün cildinde yanma ve kızarmaya neden olsa da cildi bu krem ile iyi anlaştı. Nemlendirmesini yetersiz bulduğumuz için tam boyunu almayacağız gibi duruyor.



Nuxe Sun Refreshing After Sun Lotion: Favori yaz ürünlerimden biriydi. Hakkındaki yorumlarımı ürün adına tıklayarak okuyabilirsiniz.

L'occitane Cherry Blossom Hand Cream: Mis gibi kiraz çiçeği kokusuna aldanıp almıştım ancak yetersiz nemlendirmesi ve buna rağmen uzun süre yağlı his bırakmasını sevemedim. Yeniden almam.

Avon Nailwear Pro+ P615: Fazlasıyla soğuk alt tonlu rengini ellerime yakıştıramadığım için bir arkadaşıma vereceğim. Kalıcılığını da sevmediğimi söylemeliyim.



Flormar Blur Effect BB Cream: Severek kullandığım ve sınırlı sayıda üretimi olduğundan bittiği için üzüldüğüm bir renkli kozmetik ürünüydü. Neyse ki yedeği var. Ayrıntılı ürün incelemesine buradan ulaşabilirsiniz.

Sisley Phyto Cernes Eclat 01: İlk denediğimde somon renginden korksam da uygulama sonrasında renginin ciltle nasıl uyum içerisinde olduğuna ve cildi "taze" gösterme etkisine bayıldım. Ancak gözeneklerin içerisine dolması ile gözenek görünümünü arttırmasını sevmedim. Bu nedenle tam boyunu almayı düşünmüyorum.

Avon Nude Peach Ruj: İsmiyle müstesna bir renge sahip, dudakta yağlı bir his bırakan eski bir ruj. Tarihi çoktan geçmiştir, çöp.



Batiste Wild Dry Shampoo: Batiste kuru şampuanlar benim vazgeçilmezlerimden. Pek çok çeşidine göre daha dikkat çekici bir kokuya sahip olan wild çeşidi ise son bitirdiklerimden oldu.

H&M Sense Ambiance Scented Candle: Hafif pamuk kokusu ve uzun yanma ömrüyle severek kullandım. Ancak koku yayılımı çok düşük olduğundan başka markaları denemeyi tercih ediyorum.

Yankee Candle Linden Tree: Yeşil yapraklar ile taze notalara sahip hafif ve enerjik bir koku. Yayılımı H&M mumlara kıyasla daha başarılı. Markanın farklı kokudaki mumlarını almaya devam ederim.



Flormar Square Cotton Pads ve Benri Islak Cep Mendili ise her ay bitirdiğim ürünlerden.


   Kısacık Şubat ayında hem hiç alışveriş yapmadığım (sadece indirimde 4 kutu saç boyası ve bir de kitap) hem de çeşitli ürünler bitirdiğim için kendimi kutluyorum.
   Bir sonraki yazıya kadar kendinize cici bakın!

7 yorum:

  1. Ben de seni tebrik ederim; gerçekten çok güzel ürünler bitirmişsin! Alışveriş yapmamış olmana da imrendim resmen! Sephora güllü temizleyiciyi ben seyahatlerde yanıma alıyorum; makyaj temizlemek için değil de, makyaj sonrası cilt temizliği için kullanıyorum. Flormar Blur Effect BB'yi ben de çok beğenmiştim; ama bittikten sonra Flormar'ın bu kadın işçilerle ilgili tavrından dolayı yeniden almadım. Zaten dediğin gibi, artık bulunmuyor da. Yenilerini güle güle kullan, çok sevgiler!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler! Ben de şaşırdım kendime. Tabi Mayıs ayında bol bol alışveriş yaparak
      -olmayan- bu açığımı da kapatmış oldum :) Sephora temizleyici hakkındaki önerini deneyeceğim :*

      Sil
  2. baya ürün bitmiş gayet güzel tebrikler .-))

    YanıtlaSil
  3. merhaba , bu yazıyla alakalı değil ama ülkemizde paypalın çekilmesiyle beraber roseroseshop.com alışverişlerinin ödemesini nasıl yapabilirim biliyor musn

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba, Paypal 'ın kaldırılması ile birlikte ne yazık ki artık sadece Paypal ile ödeme kabul eden yabancı sitelerden alışveriş yapamıyoruz.

      Sil