Bitenler ve Çöpe Gidenler - 69

   Mis gibi bir Bahar gününden merhaba!
   Bugün sizlere Nisan ayında bitirdiğim ve çöpe gönderdiğim ürünlerden bahsedeceğim. Bolca saç bakım ürünü bitirdiğim geçtiğimiz ayda yaptığım alışverişlere de kısa süre sonra blogumda yer vermeyi planlıyorum.




Sephora Green Tea Eye Mask: Uzun zamandır göz maskesi almıyordum. Sephora 'dan denemek için aldığım bu ürünü ne yazık ki epey etkisiz buldum. Shiseido Benefiance göz maskelerini almak istiyorum ancak ne dersiniz, o fiyata değer mi?



Batiste Kuru Şampuan Floral: Hakkındaki güzel yorumlarıma ürün adına tıklayarak ulaşabilirsiniz.

Elidor Doğanın Enerjisi Ekspres Bakım Spreyi: Alırken de büyük umutlarım yoktu ancak bu kadar etkisiz olacağını düşünmemiştim. Saçıma su sıksam da aynı sonucu alırdım. Zorla bitirdim ve önermem.

Jasön Vitamin E 5,000 I.U. Skin Oil: Cilt bakımında kullanmak için almıştım ancak cildimdeki etkisini beğenmediğim için saç bakımına dahil ettim. Diğer yağlar ile karıştırıp kullandığım için saçlarımda tek başına etkisini bilemiyorum.

Shiffa Home Sweet Almond Oil: Senelerdir saç bakımında diğer yağlarla birlikte severek kullanıyorum. Yedeği var.



Sally Hansen Miracle Nail Thickener: Ojeden önce baz cila olarak kullandığım bu ürünü kullandığım sürece sevdim ancak denemek istediğim başka ürünler olduğu için ve henüz yarısındayken yapısı ağdalandığı için yeniden almam. Tırnak kalınlaştırma etkisini ise gözlemlemedim.

Sally Hansen Insta - Dri Top Coat: Uzun yıllardır bittikçe aldığım, ojenin tırnaktaki kalıcılığını arttıran ve silene kadar ojenin uçlardan çıkmasını engelleyen bir üründü. Ne yazık ki artık hiçbir yerde bulamıyorum ve bunun da yapısı ağdalandı... Üzülerek veda ediyorum.

Bioderma Atoderm Shower Oil: Aynı serinin duş jeline göre geride daha nemli bir cilt bırakan bir banyo ürünü. Ancak temizleme konusunda başarısız bulduğum için tam boyunu almayı düşünmüyorum.

Curaprox Ultra Soft 5460 Diş Fırçası: Diş eti hastalığı yaşayan biri olarak bir diş fırçasından beklentim temizliğin yanı sıra yumuşak olması. Curaprox, keşfettiğimden beri vazgeçilmezim olmuş durumda.



Benri Top Makyaj Pamuğu, StopEver Lady Comfort Isıtıcı Bant ve Kleenex Ultra Soft ise sık sık bitirdiğim ürünlerden.


   Nisan ayı da bu şekilde bitti. Bir sonraki yazıya kadar kendinize cici bakın!

4 yorum:

  1. Sephora göz maskesi bence de sıfır bir ürün... Jasön'e şaşırdım; iyi bir yağ gibi düşünmüştüm açıkçası. Curaprox konusunda kesinlikle katılıyorum. Başka diş fırçaları kullandıkça da ne kadar iyi olduğunu daha iyi anlıyorum. Yenilerini de güle güle kullan Merve'cim, çok sevgiler!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne yalan söyleyeyim Sephora maskeden umutluydum ama boşa çıktı. Jasön, ayçiçeği ile tatlı badem arası bir etkiye sahipti, yurt dışından getirtmek için uğraşmama kesinlikle değmedi. Çok teşekkürler :)

      Sil
  2. baya kaliteli ürünler de bitmiş keyifle okudum

    YanıtlaSil