Bitenler ve Çöpe Gidenler - 74

Merhaba, 
Bugün sonbaharın ilk ayı Eylül 'e ait olan ve her kategoriden ürünlerin bulunduğu bir bitenler yazısı hazırladım. Umarım severek okursunuz. 



MAC Cleanse Off Oil: İki aşamalı makyaj temizleme rutinimde yer alan bu ürün hakkındaki düşüncelerimi okumak için buraya tıklayabilirsiniz. Şu an muadil bir ürün kullanıyorum ancak MAC 'in performansını daha çok sevmiştim.

Heimish All Clean Balm: Makyaj çıkarma performansını çok beğendim, özellikle duşta severek kullandım. Tam boyunu alırım.



Caudalie Vine [Activ] Overnight Detox Oil: Bu ürünü de içeren gece cilt bakım rutinimde kullandığım ürünler hakkındaki yazıya ürün adına tıklayarak ulaşabilirsiniz. Yeni ürünler deneme tutkum nedeniyle yeniden alamayacağım ancak nemlendirme işlevini yerine getirdiğini söyleyebilirim.

La Roche-Posay Toleriane Sensitive  Prebiotic Moisturizer: 20 yaş üstü karma hassas ciltlerin ihtiyacı olan nemi sağlayan bir krem. Anti aging içerikli ürünlere geçiş yapmayı düşünmesem yaz aylarında kullanabilirdim.

Bioderma Hydrabio H2O Misel Su: Temizleme başarısı sensibio çeşidi kadar iyi olmasa da geride daha nemli bir cilt bırakıyordu, bu nedenle tonik olarak kullandım. Tam boyunu -yine tonik olarak kullanmak için- alabilirim.

Missha Super Aqua Refreshing Cleansing Foam: Köpük/krem arasında bir yapısı var. Hassas cildimde tahrişe neden olmadı, temizlemesi gayet başarılı. Ancak cildimi fazlaca kuruttu; bu nedenle tam boyunu almam.

Gulsha Purifying Rose Dust: Hakkındaki yorumlarımı ürün adına tıklayarak okuyabilirsiniz.



NPW Jojoba Fragrance Leave In Hair Mask: Ne yazık ki durduğu yerde kurumuş, bu nedenle kullanamadım. Hata tamamen bende, yıllardır dolapta öylece duruyordu...

L'oreal Serie Expert Lipidium Absolut Repair Nourishing Serum: Büyük beklentiler ile almıştım ancak sıradan bir silikonlu serumdan, örneğin 1/5 fiyata satılan Avon saç serumundan farkı yok.

Kalyon Oje İnceltici: Yapısı katılaşan ojeleri eski haline getirmek için harika bir ürün. Olmazsa olmazlardan.



Axe Apollo Fresh Deodorant: Alüminyum içermediği ve kokusunu ferah bulduğum için kardeşime almıştım, o da severek kullandı. Ancak çabuk bittiğini söyledi, yeniden almayabiliriz.

Calvin Klein Eternity for Men EDT: Selvi, adaçayı ve dozunda lavanta ile ilkbahar ve sonbahar gündüz kullanıma uygun +25 yaş erkek kokusu. Özellikle şirket hayatına uygun olduğunu düşünüyorum. Ancak seveni olduğu kadar sevmeyeni de var, bu nedenle blind buy bir parfüm değil.

Flormar Blur Effect BB Cream: Seyahatlerde kullanabilmek için boş bir lens solüsyonu kutusuna doldurmuştum, son Ankara ziyaretimde bitti... Ürün adına tıklayarak hakkında yazdığım inceleme yazısına ulaşabilirsiniz.



Beauty Formulas Active Oral Care Go Between Dental Flossers ve Parodontax Beyazlatıcı Diş Macunu: Ağız bakım rutini yazımda her iki üründen de uzunca bahsetmiştim; 4 yıldır kullanıyorum.

The Body Shop Çift Taraflı Ayak Törpüsü: 2013 yılında blogumda yazdığım ilk alışveriş yazılarından birinde bahsetmiştim bu ürünü aldığımdan. Artık kendisini çöpe atma vakti geldi. Ayak törpüsü ya da ponza taşı tarzı ürünleri fazla kullanmadığım için yerine bir ürün almam.



Kleenex Ultra Soft Kutu Kağıt Mendil, Benri Kare Pamuk ve Febreze Freshelle Japon Kiraz Çiçekleri ise Eylül ayında bitirdiğim yardımcı ürünlerden.


   Bir sonraki yazıya kadar kendinize cici bakın!

6 yorum:

  1. Heimish All Clean Balm benim de uzun zamandır aklımda, şimdilik Yves Rocher'nin makyaj temizleme yağı işimi gayet iyi görse de bir ara bu ürünü denemek istiyorum. LRP Toleraine Sensitive'in bu minik boyu bende de var ama daha önce prebiyotik içeren bir ürün kullanmadığımdan biraz çekimserim. Memnun kaldığın için denemeyi düşünüyorum ama :)
    Yenilerini güle güle kullan!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Umarım sen de memnun kalırsın LRP 'den :) YR makyaj temizleme yağını her ne kadar sevsem de Heimish hep aklımda, bir indirimde edineceğim. Teşekkürler :)

      Sil
  2. Heimish All Clean Blam'ı sevmeyen yok; ben de elimdeki yağ bitince alacağım sanırım; çünkü merak :))) LRP Toleraine genç ve hassas ciltler için bence şahane bir ürün; ama dediğin gibi, bence belli bir yaştan sonra daha etkili içeriğe sahip ürünlere geçmekte yarar var. Bioderma Hydrabio H2O da bence makyaj temizleyici yerine tonik olarak kullanılası. Hatta Zeynuş 7skin metodu bu ürünle yapıp çok memnun kalmıştı. Yenilerini güle güle kullan, çok sevgiler!!!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ah bu merak uğruna aldıklarımız :) Cilt bakım ürünlerinde zengin içerik konusu gerçekten çok önemli, zamana karşı yarışıyoruz şurada :) Öpüyorum

      Sil
  3. Gelsin yeniler diyelim o zaman ☺️☺️

    YanıtlaSil