Bitenler ve Çöpe Gidenler - 79

   Merhaba!

   Nisan ayında bitirdiğim ve çöpe gönderdiğim ürünler hakkındaki kısa yorumlarımı nihayet paylaşabiliyorum.



Isana Power Serum Vitamin C Shot: Kullandığım ikinci C vitamini içeren cilt serumuydu, 6 yıl kadar önce It's Skin Power10 Formula VC Effector C Vitamini Serumunu kullanmıştım ve bu ürünü de uygun fiyatlı görünce denemek istedim. Düzenli kullanımla 1 ay kadar bir sürede bitirdim ve kısaca düşüncelerimden bahsedebilirim. Kuru/hassas cildimde tahrişe neden olmadı, hafif yapılı ve görece kolay emilen bir serumdu. Aydınlatma etkisi belli belirsizdi. It's Skin markasının C vitamini serumu kesinlikle daha etkiliydi bu nedenle yeniden almam.  

Bioderma Atoderm Intensive Baume Ultra Sooting Balm: Yoğun yapısı nedeniyle yüzümde değil ancak vücudumda severek kullandım.



Hem gündüz, hem de gece nemlendiricim aynı zamanda bittiği için evdeki samplelara bir şans verdim.

Garnier Vital Restore Complete Revitalising Cream SPF 15: Olgun ciltlere uygun, SPF 15 içeren bu kremi gündüz kullandım ve nemlendirmesini düşük buldum. Türkiye 'de satılmıyor.

Mizon Collagen Power Lifting Cream x2: %75 marin kolajen solüsyonu içeren cilde hızlı emilen jel kıvamlı nemlendirici. Karma ciltlere daha uygun olduğunu düşünüyorum, tam boyunu almam.

Charlotte Tilbury Charlotte 's Magic Cream: 50 mL 'i 100 $ olan bu kremin cildimdeki nemlendirme ve cildi besleme etkisine bayıldım! Neyse ki Türkiye 'de satılmıyor da cüzdanım ağlamıyor...

Bepanthol Cilt Bakım Kremi: Acil nem takviyesi gereken durumlarda kullanabilmek için makyaj çantamda tutuyordum. Evde büyük boyu her daim mevcut.



Flormar Lip Primer: Büyük umutlarla aldığım ancak tamamen başarısız çıkan bir ürün. Dudakları kurutuyor ve asıl görevinin zıttı bir şekilde çizgilerin belli olmasına büyük katkı sağlıyor. Bir iki uygulama sonrasında aplikatörü de kırıldı. Çöp!

L'oeral Paris Lip Paint / Metallic 305 Cute But Psycho: Güzel dostum Şebnem 'in geçtiğimiz sene hediye ettiği ürünlerdendi ve ben sadece dudaklarımda değil, açılı bir eyeliner fırçası yardımıyla eyeliner olarak da kullandım. Ne yazık ki bir senenin ardından kurudu ve kendisiyle vedalaşma zamanı geldi.

Clinique Qickliner for Eyes Intense 01 Intense Black: Clinique markasının Quickliner asansörlü göz kalemleri tam bir facia! Asansör mekanizması o kadar başarısız ki bir süre sonra bozularak ürünün çıkması imkansız hâle geliyor ve dolu hâlde çöpe atmak zorunda kalınıyor.



Dalan Natura Therapy Duş Jeli Doğal Ihlamur: Ihlamur kokan güzel bir duş jeliydi. 500 mL olması nedeniyle sonlara doğru sıkılsam da severek kullandım.

Emotion Violet Deodorant Spray: Alüminyum içermeyen ve her çeşidi ayrı bir çiçek kokan Emotion deodorantlarının Violet isimlisi. Genel olarak menekşe kokusundan hoşlanmadığım için bunu da zorla bitirdim.

Nivea Mum: Hamburg seyahatim sırasında aldığım klasik Nivea kokulu mum. Koku yayılımı normal ve uzun süre bitmeden kullanılabilir. 

Kokucuk Gardenya 35 ml: Kokucuk markasının tek notadan oluşan koku serisinden gardenya, orta yaşa hitap edecek yoğun ve kalıcı bir kokuydu.



Dove Güçlendirici Bakım Şampuan ve Restorex Speed & Strong Şampuan: Evdekilerin kullandığı olumlu ya da olumsuz bir etkisi olmayan market şampuanlarındandı. Yeniden alınabilir.

Tigi Bed Head After Party: Saçlarımın doğal dalgalarını çok güzel gösteren, sevimli ambalajlı ve güzel kokulu durulanmayan saç kremi. Denemek istediğim başka ürünler var, sonra yeniden alabilirim.

Batiste Kuru Şampuan Blush: Vazgeçilmezim olan bu ürün hakkındaki yorumlarımı ürün adına tıklayarak okuyabilirsiniz.



Benri Disk Pamuk ise oje çıkarırken kullandığım ve bu ay biten tek yardımcı ürün oldu. Nisan ayında bitirdiğim ürünler bu şekildeydi.

   Bir sonraki yazıya kadar kendinize cici bakın! 

10 yorum:

  1. Atoderm' i bende vücut ve el için kullanıyorum. Karma cildime yapısı yoğun geliyor.

    YanıtlaSil
  2. Güzel şeyler bitirmişsin canım, Bioderma valm gerçekten de çok yoğun , güzel bir c vitamini arıyorsan klair's markasının öneririm ❤️

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Klair 's benim de aklımda Mona ama satıldığı sitede son zamanlarda sürekli zamlanmasından rahatsız oldum açıkçası. Çok teşekkürler :)

      Sil
  3. Isana'nın C vitamini serumunu çıktığından beri takip ediyorum ama bir türlü mağazada denk gelememiştim, daha sonra da onlineda bakmak aklıma gelmedi. Denemeyi düşünüyordum ama aklım It's Skin'e kaydı, şimdi ona bakacağım :) Bioderma'nın Atoderm Cream'ini de el kremim bittiğinde almayı düşünüyorum, bu aralar vücut kullanımı için hep güzel yorumlar okudum. Yenilerini güle güle kullan :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ciltte C vitaminine ilk başlarken Isana yararlı olabilir, hem fiyatı uygun hem de iritasyona neden olmuyor. Daha ileri aşamalarda etkisiz kalacaktır. Bioderma Atoderm kreme bakmanı öneririm, yumuşacık yapıyor vücudu :)

      Sil
  4. Bioderma intensive baume benim aşkım yaa!!! Yüz için ben de hiç kullanmadım ama ellerimin tek kurtarıcısı oldu, 200 mL'liğini aldım en son :) Charlotte Magic cream'i de canım çekmedi değil ama zaten almama imkan olmadığı için iyi ki burada yok diyorum :)))) Flormar Lip Primer'dan ben de nefret etmiştim, gerçekten paraya yazık eden bir üründü... bu arada, klasik Nivea kokulu mum aşırı güzel bir şey olabilir ya, çok merak ettim! Yenilerini güle güle kullan, sevgiler!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bioderma gerçekten herkesin sevdiği başarılı bir krem. CT Magic Cream iki kullanımda bile etkisini belli eden tarzda ürünlerden ama cüzdanlarımızda da büyük bir boşluk yaratacaktır aynı zamanda. Mumun kokusu gerçekten mis gibiydi :)

      Sil
  5. isana serum bir süredir aklımdaydı. teşekkürler yorum için :))
    sevgiler
    makyajlikareler

    YanıtlaSil