İSTİYORUM! - 2014 İstek Listesi / Wishlist

   Blogların vazgeçilmezlerinden biridir istek listeleri, ben de kendime göre bir liste hazırlayayım dedim. Bakalım neler çıkmış ortaya;


1.Chanel No.5 EDP: Kimine göre ağır, kimine göre tam kıvamında olan ama herkesin ismini duymuş olduğu o parfüm. Benim tenimde mükemmel bir hale dönüşüyor. Bu yılın ilk aylarında ne yapıp edip 50 ml lik boyuna sahip olacağım.

2.Urban Decay Naked Palet: İşte bu paleti de alınca far paletleriyle bütün ilişkimi kesmeyi düşünüyorum. Benim için okeye dördüncü olacak bu bebek. 3 farklı versiyonu var ama ben 1. sini istiyorum

3. Pembe Harici Disk: Pembe laptopuma uysun diye açık pembe bir hdd istiyorum. Bana kalırsa Toshiba olsun ama bulduğumla yetineceğim.

4. Alix Avien 24K Golden Nails: 2012 yılının Ağustos ayında kendime koyduğum bir yasakla 2014 'e kadar oje almayacağım dedim ve sözümü tuttum. Bu yüzden alacağım ilk ojenin bu set olmasını istiyorum.

5. Mac Far: Aklımda Cranberry var, bir ihtimal Coopering ama artık bir tane Mac farım olsun istiyorum. Refill olanlardan alıp kendim bir palette toplayabilirim, tek tek de alabilirim.

6: Ten rengi far: Markası hiç farketmez, mat, ten rengi bir far istiyorum. Su gibi kullanıp bitiriyorum yahu!

7. Puma Ferrari Çanta: Ailemin de sürekli hatırlattığı gibi onlarca çantam var, ama bu yıl bir tek bu çantayı almak istiyorum, söz babacım, başka almayacağım, gerçekten.

8. Missha The Style Under Eye Brightener Natural Beige Rengi: Hâlâ ihtiyacım olup olmadığını düşünüyorum ama bir göz altı aydınlatıcı/kapatıcısının kime ne zararı dokunur ki? Hem de bu kadar uygun fiyatlı!

9. Siyah Sneakers: Hepimizin önceki sezonlardan hatırladığı bu ayakkabıların hem rahatını, hem de güzel görünüşlüsünü bulduğum yerde alırım. Hem evde siyah ayakkabım da yok hiç, yani ihtiyaç bir nevi.

10. Rose Gold Saat: Aile yadigarı, kolumdan hiç çıkarmadığım bir saatim var, ama bir tane de bundan olsa, kenarda dursa, istediğim zaman takabilsem? Casio modeli her ne kadar güzel olsa da sanırım ben yuvarlak camlara yöneleceğim, elbette taşsız! Belki de Michaes Kors alırım. Yok yok 600 TL ona veremem sanırım.. Dur ben bunu bir düşüneyim...

11. Kulaklık: Kulak içi, tercihen siyah/bordo/pembe rengine sahip, bozulma eğilimi olmadan en azından 3 ay birliktelik yaşayabileceğim kulaklıklar arıyorum. Doğru erkeği bulmak kadar zor şu kulaklık işi :(

12. Opal taşlı gümüş kolye: Opal en sevdiğim yarı değerli taş, ama saydam ya da ateş değil gök kuşağı olarak geçen (beyaz, yanar döner ve asil) gümüş bir kolye istiyorum. Ortaköy 'de görmüştüm, oraya bir uğrayayım bakalım.

13. Marc Jacob Daisy EDP: Listeme bir parfümle başladım, bir diğer parfümle bitireyim. Daisy gerek şık ambalajı gerek kokusu ile kalbimi çalmayı başardı. Tenimde nasıl duracağını bilmiyorum ama. En yakın zamanda gidip deneyeceğim.

   Evet, 2014 yılından istediklerim bu kadarcık. Artık ürün depolamaya son verir ve gereksiz şeyler almazsam hepsine sahip olabileceğimi umuyorum. Bir sonraki yazıya kadar kendinize cici bakın!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder