Naturisimo Alışverişim

   Günaydın, önce hastalık sonra bilgisayarımın bozulması derken bloğumu biraz boşladım sanırım. Fotoğraflarını ürünler elime geçer geçmez çektiğim alışverişimden bahsedeceğim bu yazımda.
   Cildimi nemlendirmek ve temizlemek için ürünlere ihtiyacım vardı. Hassas ve karma bir cilde sahip olduğum için her ürünü de kullanamıyorum maalesef. Doğal içerikli ürünler ararken Yelkenlikızın yazdığı yazıya denk geldim. Hemen Naturisimo 'ya ışınlandım ve ihtiyaçlarım doğrultusunda bir alışveriş yaptım.

Paket; tamamen köpük dolu bir şekilde 8 iş günü içerisinde elimde oldu ve kargo ücreti ödemedim.

   Neler aldığıma gelirsek;

Caudalie Divine Oil 3 ml; 1,5 TL (Denemek için sipariş ettim.)
Skin Blossom Nazik Yüz Temizleyici 150 ml; 20 TL
Skin Blossom Besleyici Yüz Nemlendiricisi 50 ml; 25 TL
(Skin Blossom ürünlerine Türkiye'dekinin neredeyse yarı fiyatına sahip oldum.)



   Nemlendirici ve temizleyici ürünleri bir haftadır kullanıyorum ve ilk izlenimlerime göre; en ufak bir kızarıklık/hassasiyet oluşmadı cildimde. Umarım bu şekilde kalmaya devam eder. Bir süre daha kullandıktan sonra daha sağlıklı yorumlar yapacağım. Caudalie "kutsal" yağı ise tam olarak nasıl kullanacağımı bilmediğim için henüz onunla ilgili bir şey yazamıyorum.

   Bir daha alışveriş yapar mıyım? Yaptım bile! Bu aralar tüm ürünlerinde %10 indirim olduğu için bugün yeni bir alışveriş yaptım.
   Bir sonraki yazıya kadar kendinize cici bakın. Sağlıklı günler!

2 yorum:

  1. güle güle kullanın benimde memnun kaldığım bir site yeniden alışveriş yapmayı düşünürsem tereddüt etmem ;)

    YanıtlaSil
  2. Siz de güle güle kullanın, teşekkür ederim :)

    YanıtlaSil