Bitenler ve Çöpe Gidenler - 30

   Merhabalar, nihayet bitenler ve çöpe gidenler serimin otuzuncusunu yazdım! Ben başka bir taslak yazı hazırlamak ile meşgulken, sizleri içerisinde renkli kozmetiklerin de yer aldığı bir bitenler yazısı ile baş başa bırakıyorum.

CİLT BAKIM ÜRÜNLERİ;

Purederm Botanical Choice Clean & Bright Oxygen Bubble Mask Blueberry: Daha önceki yorumlarım hâlâ geçerli; kendisi kısa sürede aydınlık etki veren mucizevi bir maske. Cildimi mat ve donuk hissettiğim zamanlarda elim bu maskeden başkasına gitmiyor.

Kiehl's Midnight Recovery Eye: Gece göz kremi arayışındayken elimdeki testerları denedim. Bu tester uzun süre kullanıma yetecek kadardı ve herhangi bir alerjik reaksiyona neden olmadı ancak kokusunu da, yapısını da pek sevmediğim için tam boyunu almam.

Etude House Shea Butter Nutrifull Cream: Kalın yapılı, neredeyse kokusuz. adı gibi shea yağı kıvamlı ve dokulu cilt nemlendiricisi. Kuru cilde sahip olanlar sevecektir.

Softem Kaş & Kirpik Bakım Yağı: Hijyenik gelmediği için kullanmıyordum ve öylece bir köşede duruyordu. Daha fazla bekletmenin bir mantığı yok.


SAÇ BAKIM ÜRÜNLERİ;

Batiste XXL Volume Kuru Şampuan: En sevdiğim kuru şampuan markası Batiste olsa da, XXL Volume çeşidini sevemedim. Kalın yapılı, dağıtması zor ve en kötüsü de saçlarımı kazık gibi yaptı. Zorla bitirdim, şimdi Original olanla yoluma devam ediyorum.

Organix Biotin & Collagen (Thick & Full) Şampuan: İçerisinde silikon bulunduğu için olsa gerek saçlarımdaki etkilerini sevmedim. Yeniden almam.

Lee Stafford My Big Fat Healthy Hair Şampuan: Anneme almıştım kullanması için ancak klasik şampuanlara o kadar alışmış ki bunu bir türlü sevemedi. Bitirmek için fırça temizliğinde kullandım.

Doğanay Elma Sirkesi: Ben saçlarımın daha parlak hale gelmesi için, kardeşim ise kepek problemini gidermek ve saçlarını hacimlendirmek için kullanıyoruz elma sirkesini. Tez zamanda yerine yenisini alacağım.


MAKYAJ MALZEMELERİ;

Loreal Paris Shine Caresse 101 Lolita: En sevdiğim, "My Lips But Better" rujum. Satıştan kaldırıldı ancak ben çoktan yedekledim.

The Balm Plump Your Pucker Spike My Punch Dudak Parlatıcısı: Her şeyi ile çok sevdiğim bir parlatıcı, son kullanma tarihi geçtiği için atıyorum. İlk indirimde tekrar alırım.

L'action Dudak Dolgunlaştırıcısı: Dudak dolgunlaştırma adına hiçbir işe yaramıyor, gece uyumadan önce dudak nemlendiricisi olarak kullandım ancak yapış yapış halinden çok rahatsız oldum. Sonunda bitti.

Cettua Oil Control Tissue: İlk aldığım zamanlarda çokça kullanmış daha sonra kullanmayı bırakmıştım. Tekrar alabilirim.



KOKU;


Lavantalı Oda Kokusu: Doğum günümde hediye gelmişti, lavanta kokusundan pek hoşlanmasam da bu ürün çok hafif bir koku verdiği için sevdim diyebilirim.

Sephora Vücut Yağı: Kokusu çok yapay geldi, pastel boyayı anımsatıyor biraz. Nemlendirmesi güzeldi. Bir daha almam.

Kokucuk Mimosa EDT: Başarılı bir koku ancak kalıcılığı çok düşük. Belki tam boyunu alabilirim.

Kokucuk Chevrefeuille EDT: Mis gibi hanımeli kokusu, koku yoğunluğu "Mimosa" dan fazlayken kalıcılığı şaşırtıcı bir şekilde daha düşük. Tam boyunu almam.

Yves Rocher Moment de Bonheur Parfümlü Deodorant: Alüminyumsuz sprey deodorant. Tam gaz formunda diyemem, sıkarken sıvılaşıyor. Kokusu taze gül ile yeşillik karışımı. Garip bir şekilde ter kokusunu önlemede başarılı. Yaz aylarında tekrardan alırım.


EL ve TIRNAK BAKIM ÜRÜNLERİ;

Watsons 4 taraflı Törpü: Tırnaklarıma oje sürmediğim zamanlarda severek kullanıyordum, eskidiği için çöpe gidiyor. Muadili alındı.

Eva Rose 55: Hakkındaki düşüncelerimi okumak için ürün başlığına tıklayabilirsiniz. Yapısı değiştiği için çöp.

Nivea Krem: Klasik metal ambalajdaki Nivea el kremini severek kullandım, ambalajı için aldığımı da söylemeliyim. Hemen emilmediği için tekrardan almam ancak kokusunu özlemişim.


YARDIMCILAR;

Benri Top Makyaj Pamuğu: Ojelerimi çıkarmak için kullanıyorum. Yenisi açıldı.

Benri Kağıt Mendil x2 ve Watsons Kağıt Mendil: Kalite açısından bir farklarını göremesem de ambalajının güzelliğinden dolayı Watsons kağıt mendillerle devam edeceğim. Ve evet, geçtiğimiz ay deliler gibi grip ile boğuştum.

Apaks Makyaj Temizleme Pedi: Göz makyajımı yıllardır bu pamuklar yardımıyla temizliyorum. Yenisi açıldı, yedeği var.

Watsons Islak Mendil Japon Kiraz Çiçekli: Severek kullanıyorum, tekrar alabilirim.

StopEver Lady Comfort Isıtıcı Bant ve StopEver Hot Comfort Isıtıcı Bant: Lady Comfort olanı daha güzel ve uzun süre ısıttığı için vazgeçilmezim. Diğerini de denemiş oldum ancak sevemedim.

   Bir bitenler yazısının daha sonuna geldik. Bir sonraki yazıya kadar kendinize cici bakın!

2 yorum:

  1. Sorun bende eminim artık.Ben hiç kozmetik ürünü bitiremiyorum ne yazıkki.Cettua Yağ Kontrol Mendilini geldiğimde hiç bir yerde bulamamıştım.Essence'nin mendilinden aldım bende.Pek beğenmedim açıkçası.Eva Rose külah ojeyi bana hediye etmiştin.Ben çok memnun kaldım.Tek katta bile örtücü.Kalıcılığı hakkında bir şey söyleyemem.Çünkü ojeleri 3 günden fazla tırnağımda tutmuyorum.Ohh ürünlerinde bitmiş gelsin yenileri :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İstikrarlı kullanılmadığı zaman hiçbir şey bitmiyor ki tatlım, aaa söylediğin iyi oldu çünkü Essence 'inkinden alacaktım. Cettua 'yı arayayım o zaman. Memnun kalmana sevindim, çok cici bir rengi vardı o ojenin :*

      Sil