Recete.com Alışverişim - 2

   Günaydın, Recete.com 'dan yaptığım ilk alışverişin üzerinden henüz bir ay geçmemişken dayanamayıp ikinci bir ihtiyaç alışverişi daha yaptım. Elbette bunda, ilk alışverişimden çok memnun kalmamın etkisi de büyük. Henüz okumadıysanız site ile yaşadığım ilk alışveriş deneyimine şuradan ulaşabilirsiniz.

Kargo bir önceki alışverişimden de hızlı bir şekilde, bir buçuk günde elime geçti.



Kargo kutusunun kapağını kaldırdığımda ürünler ile kapak arasında yastık görevi gören bir koruma bulunuyordu.



Ürünler sıkıca, ayrı ayrı balonlu poşetlere sarılmıştı.



Termal sular özellikle soğuk havalarda cildim için yetersiz kaldığından bir süredir yeni arayışlar içerisindeydim ve bloglarda Caudalie Üzüm Suyu (Grape Water) 'nun methini duyduğum için denemek için sepete attım.

Uzun zamandır elimdeki parfümleri kullanabilmek adına yeni parfüm almıyordum, kendimi ödüllendirmek için kokusuna bayıldığım Parfum Divin de Caudalie 'yi de sepete ekledim.



Site tester gönderimi konusunda oldukça cömert. Benim paketimden çıkanlar bu şekilde;

  • Bioderma Sensibio H2O 100 ml
  • Vichy Aqualia Thermal
  • Vichy Liftactiv Supreme
  • Vichy İdelia
  • Bioderma Atoderm PP Gel Moussant
  • Bioderma Atoderm Gel Douche
  • Bioderma ABCDerm Repairing Cream

   Toplamda tüm bu ürünlere 148,75 TL ödemiş oldum. En yakın zamanda yazıyı güncelleyip faturanın görselini ekleyeceğim.
   Recete.com benim çok memnun kaldığım ve her daim alışveriş yapabileceğim siteler arasında yerini almış oldu. Dermokozmetik ürünler satan online eczane arayışında olan herkese öneririm.

   Bir sonraki yazıya kadar kendinize cici bakın!

12 yorum:

  1. Ya Caudalie'nin o termal suyunu ben de çok merak ediyorum. %127 nemlendirmeyi görünce de gözlerim büyüdü birden! Ayrıca sitenin tester konusundaki cömertliği de bir harika! Parfümün de kokusunu merak ettim, herkes çok güzel olduğunu söylüyor. Bir bakayım ben de :) Güle güle kullan, ayrıca siteyle tanıştırdığın için de teşekkürler! Sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Parfümün kokusu Caudalie Divine Oil 'in kokusu ile birebir aynı, eğer fırsatın varsa bir eczanede denemeni öneririm. Şimdilik üzüm suyu ile iyi anlaşıyoruz, biraz daha kullandıktan sonra bakalım... Teşekkürler :)

      Sil
  2. Site gerçekten tester konusunda cömert davranmış siteyi sayende öğrenmiş olduk teşekkürler ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim, umarım hep böyle devam ederler :)

      Sil
  3. Aaa ne güzelmiiiiş! Caudalie üzüm suyunu bi deneyemedim gitti. Son kullanma tarihlerinde problem olmuyosa ben de denemek isterim bu siteyi=)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım checkcosmetic 'de Caudalie ve Avene ürünleri için arama yapılmıyor, ben de siteden sadece bu markadan ürünler aldım şimdiye kadar. Ama alışveriş öncesi yaptığım araştırmalara göre kimse skt problemi yaşamamış siteyle.

      Sil
  4. caudalie parfüm ve üzüm suyuna bayılacaksın bence.. her ikisini de çok severek kullandım ben.. üzüm suyum bitti hatta yenileyeceğim.. bu siteye de bakayım fiyatları nasılmış..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şimdilik ikisini de çok sevdim :) Siteden alışveriş yaparsan yorumlarını bekliyor olacağım.

      Sil
  5. ne güzel bilindik markalar varmış :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) Çok çeşitli markalar olmasa da bilinen dermokozmetik markaları barındırıyor.

      Sil
  6. Bu siteyi bilmiyordum ama paketleme ve tester konusunda çok iyiymiş aklımda olsun bundan sonra :)Koku zevklerimiz benziyor olduğundan parfüm hakkındaki yorumunu merakla bekliyorum tabii ki :D Güle güle kullan :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de başka blog ve forumlarda rastladım siteye, sonrasında gerçekten memnun kaldım :) Hafif, güzel bir koku; eczanelerde testerına ulaşabilirsin. Teşekkürler :*

      Sil