Alışveriş - 23 (Eczane, L'occitane, MAC ve Watsons)

   Birkaç ay önce aldığım, ancak henüz yürürlüğe koyamadığım bir kararla alışveriş diyetine girmeye çalışmaktaydım. Bunun iki nedeni vardı; ilki hiçbir indirimi pas geçmediğim için evde henüz kapağını açmaya fırsat bulamadığım bir sürü ürün birikmiş olmasıydı, ikincisi ise kendime küçük bir tatil hediye etmek istediğim için para biriktirmem gerekiyordu. Bir hafta alışveriş yapmayıp sonra bir günde bir aylık parayı harcamayı başarılı olmak saymıyorsanız -elbette- başarısız oldum.

   Ben de bu başarısızlığımı bloguma not düşmek ve tekrardan -bu sefer azimle- denemek istiyordum. Önümüzdeki 5 ay boyunca sadece ihtiyaç alışverişi yapıp aylık alışverişlerimi sizlerle paylaşmayı planlıyorum.
   Elbette bu demek değil ki bu blogda ayda sadece bir tane alışveriş yazısı okuyacaksınız. Blog taslaklarında düzenlenip yayınlanmayı bekleyen çeşitli alışveriş yazıları olduğu için arada o yazıları da sizlerle paylaşacağım.

   Lafı daha fazla uzatmadan son zamanlarda neler almışım hızlıca göstermek istiyorum.


ECZANE;

Avene Emulsion SPF 50+: Cildim için günlük güneş kremi arayışında nispeten temiz içeriği sebebiyle aldım. Fiyatı: 69,90 TL


L'OCCITANE;

L'occitane Cherry Blossom Hand Cream (Vişne Çiceği El Kremi): Çanta boy el kremim bitmek üzere olduğu için uzun zamandır denemek istediğim L'occitane markasına bir şans vermek istedim. Fiyatı: 30 TL
Tester olarak poşetime gündüz ve gece nemlendirici kremlerinden eklediler.


MAC;

Mac Cleanse Off Oil (Temizleme Yağı): Özellikle yoğun göz makyajını çıkarma konusunda başarılı makyaj temizleme yağından bir tane bitirmek üzereyken yenisini aldım. Fiyatı: 36 TL


WATSONS;

Veronique Askılı Koku Marsilya Sabunu: Beyaz sabun kokusuna bayıldığım için aldığım dolap kokusu. Fiyatı: 13,90 TL

Zenner Saç Bandı: Saç bantları bir süre sonra saçtan kayar ve sürekli düzeltme ihtiyacı duyarız. Bu saç bandı üzerinde bulunan kaydırmaz silikonlar ile umarım bu derdimize çare olur. Fiyatı: 5,99 TL

Sebamed Feminine İntimate Wash Hassas: Evdeki bitmek üzereydi, indirimde görünce yedeklemek istedim. Fiyatı: 28,90 TL


   Temmuz ayında aldıklarımın bir kısmı bu şekildeydi. Önümüzdeki aylarda daha bilinçli alışverişler yapmak dileğiyle. Bir sonraki yazıya kadar kendinize cici bakın!

4 yorum:

  1. Ay vişne çiçeği el kremimi çok merak etimmmm :)) Kokusu kesin çok güzeldir :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Nefis kokuyor, çantamdan ayırmıyorum aldığımdan beri. Mağazalarına denk gelirsen denemeni öneririm :)

      Sil
  2. Guzel bir alisveris olmus, Mac'in temizleme yagini ben de sevdim. Cok vicik vicik degil ve bu yuzden bazen sabahlari da kullaniyorum. Yazilarin okuma listeme dusmuyor, sanirim teknik bir hata var. Tekrar abone olmayi deneyecegim. Gule gule kullan :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İyi ki önermişim o yağı o zaman ^_^ Aaa, böyle bir sorun yaşandığını bilmiyordum. Tekrar denedikten sonra problem çıkmaz umarım. Teşekkürler :)

      Sil