Bitenler ve Çöpe Gidenler - 35

   Merhaba, bugün sizlere Haziran ayında bitirdiğim ve çöpe gönderdiğim ürünlerden bahsedeceğim. Bakalım hangilerini sevmişim, hangilerinden nefret etmişim.


CİLT BAKIM ÜRÜNLERİ;

Avene Termal Su: Hassas ve kızarmaya meyilli cildim için olumlu ya da olumsuz hiçbir etki göstermeyen bir ürün oldu. Yaz aylarında ferahlamak için bol bol kullandım. Bu markayı yeniden almayacak olsam da başka termal suları deneyebilirim.

First Aid Beauty Anti-Redness Serum: Cildi sakinleştirmek ve kızarıklıkları yok etmek iddiasında bulunan bu serumu düzenli olarak uyguladım ancak en ufak bir değişim dahi gözlemlemedim. Hatta hassas cildimde tolere edilebilir düzeyde yanma yapıyordu. Yeniden almam.

Bepanthol Cilt Bakım Kremi: Annemin rosecealı cildinde yanma yapmadan kullanabildiği nadir kremlerden. Kış aylarında tekrar alabiliriz.

Murnauers Totes Meer Derin Temizlik Maskesi: İnce yapılı; yeşil kil maskesi, pamukla uygulanabilir düzeyde sıvı. Cildi temizlemek veya fazla yağdan arındırmak gibi etkileri yok. Daha önce aynı markanın Totes Meer Anti - Stress Maske 'sinden de hoşlanmamıştım.

Purederm Botanical Choice Temiz ve Parlak Oksijenli Köpüren Maske Yabanmersinli: Severek kullandığım anında aydınlık etki veren temizleyici maske, yedekleri var.

Cyrene Ultra Light Daily UV Defense Broad Spectrum Sunscreen SPF 50+: Güneş kremi arayışında olduğum için elimdeki testerları deniyorum. Bu ürünün bir testerı daha var, onu da kullandıktan sonra düşüncelerimi yazarım.

Merz Spezial Göz Maskesi: Tek kullanımda gözle görülür bir değişiklik gözlenmeyen göz maskesi. Düzenli kullandıktan sonra yorumlayabilirim.


SAÇ BAKIM ÜRÜNLERİ;

Batiste Original Kuru Şampuan: Batiste markasının kuru şampuanlarını yıllardır severek kullanıyorum, geçtiğimiz günlerde denemek maksadıyla aynı markanın başka çeşidini aldım. Memnun kalmazsam Original olana geri dönerim.

Selective Ammino Keratin Kılcal Damarları Koruyucu Maske: Kılcal damarları koruyucu tanımıyla ne demek istediğini pek anlamamış olsam da; saç uçlarına uygulayarak bitirdiğim, benim saçlarım adına sıradan saç kremi oldu. Belki saç diplerine uygulasaydım farklı bir sonuç alırdım, bilemiyorum. Ancak içerisinde bolca silikon olduğu için saç diplerine uygulamaktan kaçındım, çünkü saç derisini silikonla kaplamak saç kaybına neden olacaktır.

Elseve Extraordinary Oil: Saçlarım bu ürüne bayılıyor! Yeni ambalajıyla eski formülünün değiştiğini okuduğum için yeniden alamıyorum ancak bir gün gözümü karartabilirim.

Evicap Yumuşak Kapsül Naturel Vitamin E: Oral yolla kullandığımda neredeyse hiç şaşmayan reglimi geciktirdiği için, kapsülü delip içerisinden çıkan yağı saç ve tırnaklarıma uygulayarak bitirdim. Yeniden alabilirim.


MAKYAJ MALZEMELERİ;

Tapered Highlighter - F35 Konik Uçlu Aydınlatıcı Fırçası: Aliexpress 'ten aldığım Sigma muadili bu fırça hakkındaki yorumlarımı okumak için ürün ismine tıklayabilirsiniz.

MUA Blush Perfection Cream Blusher Yummy: Fazla yağlı yapısı ve gözenek tıkayıcı içeriği ile elimin pek gitmediği bu krem allığı MUA Alışverişim sırasında almıştım. Krem yapıdaki allıkları paylaşmanın hijyenik açıdan sıkıntı yaratacağını düşündüğüm için de kimseye veremiyorum, çöp.

Garnier Miracle Skin Perfector All-in-One BB Cream Light: Şu ana kadar kullandığım ondan fazla bb krem testarları içerisinde en sevdiğim ürün bu oldu. Cildimle güzel bir şekilde bütünleşti ve içerisinde alkol olduğu halde cildime zarar vermedi. Kış aylarında ihtiyaç duyarsam tam boyunu alabilirim. 

Maybelline Lask Sensational Maskara: Bir maskara düşünün; onunla kirpikleri uzatmak, kıvırmak ve tek tek ayırmak mümkün olsun. Bu maskarayı hayatımın maskarası yapmaktan alıkoyan tek şey, makyajımı her temizlediğimde bir iki kirpiğimi döküyor olması. Bir aydır birlikteyiz henüz ama kirpiklerimin sağlığı, güzel durmasından daha önemli diyerek bu ürünü çöpe yolluyorum.

Oriflame Very Me Double Trouble Mocha Loca: Son kullanma tarihi geçtiği için çöpe gidiyor. Daha önce bu ürün hakkında yazdığım inceleme yazısını okumak için ürün ismine tıklayabilirsiniz.


AĞIZ VE EL/TIRNAK BAKIM ÜRÜNLERİ;

Signal Ekstra Soft Diş Fırçası: Yıllardır kullandığım ve her üç ayda bir yenisi ile değiştirdiğim diş fırçası.

A'pieu Glow PP 02: Tüm ojelerim içerisinde ilk beşe girebilecek kadar sevdiğim ancak büyük bir kusuru bulunan pembe oje. Tırnaklarımı günlerce sapsarı bırakıyor. Bu sebeple üzülerek çöpe atıyorum.

Trevarno Olive & Almond Hand Cream: Tek güzelliği içeriğinin temiz olması olan; kokusu kötü, nemlendirmesi vasat, 30 ml 'i 45 TL olan, bir daha asla almayacağım el kremi. Tavsiye etmiyorum.


VÜCUT BAKIM ÜRÜNLERİ;


La Naturel Mendil Deodorant: Terlemeyi azaltma ya da ter kokusunu önleme gibi işlevleri olmayan, gereksiz bir ürün. Tam boyunu da geçtiğimiz aylarda bitirmiş ve yine sevmemiştim.

Krauterhof Anti-Cellulite Gel: İçeriğindeki kafein ile selülitlere karşı savaşan bu jeli her uygulamada çok yaktığı için nefret ediyordum. Böyle güzellik gelecekse gelmez olsun diyerek bitirmeden çöpe uğurluyorum.

Avon Sırt Bölgesi için Akneye Meyilli Görünümü Düzgünleştirici Sprey: %2 salisik asit ile vücuttaki sivilceleri söndüren ama yok etmeyen sıvı. Sıktığım zaman olmayan astımımı tetiklercesine nefesimi tıkayan kötü bir ürün. Zorla bitirdim.

Crystal Essence Mineral İçeren Roll - on Deodorant Papatya ve Yeşil Çay Özlü: Çok terlemediğim için performansı konusunda bir fikrim olmasa da bitirene kadar kullandım. Kokusundan çok hoşlanmadığım için yeniden almam.

Parfume Jewels Fruit Garden Melon Silkening Body Splash: Yaz ayları için ideal mükemmel kavun kokusunu çok sevmiştim. Ancak kalıcılığı sıfır, turuncu rengi ile kıyafetleri boyuyor ve gereksiz büyük bir ambalajı olduğu için çoğu çantaya sığmıyor.


YARDIMCILAR;

Son olarak Benri Kare Makyaj Temizleme Pamuğu, Kleenex Ultra Soft Kağıt Mendil ve iki tane Watsons Okyanus Kokulu Islak Mendil de her ay olduğu gibi bu ay da bitirdiğim yardımcı ürünlerden oldu.


   Benim geçtiğimiz ay bitirdiklerim ve çöpe gönderdiklerim bu şekildeydi. Bir sonraki yazıya kadar kendinize cici bakın.

6 yorum:

  1. Bepanthol'un işe yaramadığı şey yok.Bende çok seviyorum.Totes Meer'in maskeside çok bereketli.1 kullanımlık kaldı.Çok sevdim😊 Maybelline'nin yeni rimelinden bende aldım.Eskik kalırmıyım hiç?Daha 1-2 kere kullandım.Çok çok memnun kaldım.Her kirpikte farklılık göstersede bende,dolgunluk,uzunluk,hafifte kıvrıklık sağlıyor.Ama ben temizlerken öyle çok dökülme yaşamadım.Belkide sürekli pamukta kirpik gördüğüm için alışmış olabilirim 😘❤️

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Maybelline Lash Sensational kullananların yarısında nedense kirpik dokulmesine neden olurken, diğer yarısında bir sorun teşkil etmiyor. Umarım sen sorunsuzca kullanmaya devam edersin tatlım ❤️

      Sil
  2. Fab Serum'u merak ediyordum, yorumunu okumak iyi oldu. Tesekkurler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Büyük umutlarla almıştım serumu ancak olmadı...

      Sil