İnceleme: Totes Meer Anti-Stress Maske

   Merhaba bugün cilt bakım ürünlerinden biri olan tek kullanımlık bir maskeyi tanıtacağım. Daha önce Rival de Loop Oliven Maske hakkındaki yorumlarıma blogumda yer vermiştim bugün tanıtmak için seçtiğim maske ise Totes Meer markasına ait.

   Totes Meer 'in ürünleri hakkında daha önce hiçbir yorum okumamıştım ve bir Gratis indiriminde denemek amacıyla birkaç maskesini almıştım. Ancak elimde hali hazırda kullandığım kavanoz / tüp maskeler olduğu için tek kullanımlık olanlara sıra gelmemişti. Sonunda sürekli kullandıklarıma ara verip Anti Stress isimli maskeyi deneyebildim. Ve sizlerle yorumlarımı paylaşmak istiyorum.

İki bölüme ayrılmış maske mavi parlak bir ambalaj içerisinde. Ön yüzeyinde Almanca yazılar bulunuyor.

Ürün hakkında bilgi, iddiaları ve kullanım şekli;

Anti Stress ismini gördüğümde sakinleştirme etkisi olan bir maske olduğunu düşünmüştüm ancak arkasını okuduğumda cildi yenileme ve canlandırma iddiası taşıdığını gördüm.


Ürünün çok değişik bir yapısı var. Kalın bir jel halinde, içerisinde az miktarda mavi partiküller var ve hafif bir bebe kolonyası kokusuna sahip.

Uygulama;
   Önce cildimi temizleyici bir ürün yardımıyla temizleyip yüzümdeki ıslaklığı aldıktan sonra parmaklarımla maskeyi cildime yaydım. Bazı tek kullanımlık maskeler gibi makas gerektirmeden açılıyor olması bence büyük kolaylık.


Cildimde duruşu;

   Maskeyi uygularken biraz zorlandım. Akışkan değil ama biraz "kaygan" Uyguladığımda ise cildimde pek rahat hissettirmedi. Homojen dağılım sağlamadı.
Yüzümde durduğu süre boyunca belli belirsiz bir soğukluk verdi, bunun nedeni jel yapısında olması olabilir.

   15 dakika maskeyi beklettikten sonra yüzümü su ile kolayca maskeden arındırabildim. Ürünün arkasında su ile durulamadan önce makyaj temizleme mendili kullanılması yazıyor ancak ben direk su ile yıkadığım halde maske kalıntılarını cildimden arındırmada sıkıntı yaşamadım.

   Yüzümü yıkadıktan sonra cildimde hafif bir gerginlik hissettim ama rahatsız edici boyutta değildi ve
nedense cildimdeki yağı söküp attı. Geride mat bir görünüm bıraktı.

İçeriği şu şekilde;

   Benim karma/hassas cildimde tahrişe neden olmadı ancak cildimde taze bir görüntü de oluşturmadı. (Sadece iki kere kullandığım bir üründen "yenileme" beklemiyorum elbette.) Fiyatı yaklaşık 2 TL idi. Bir daha alacağım bir ürün değil. Bir sonraki yazıya kadar kendinize cici bakın.

6 yorum:

  1. Bizi heyecanlandırıp heyecanlandırıp sonra da bir daha almam demişsin :) Bu nedenleri ve nasıllarıyla çok güzel bir yazı olmuş bence. Senden en faydasını gördüğün ve halen kullanmaya devam ettiğin bir maskeyi tanıtmanı rica edicem :)

    YanıtlaSil
  2. @Gizem Tuna Değerli yorumun için çok teşekkür ederim canım. Şu sıralar pek çok maske kullanıyorum; bana kısa bir süre tanırsan içlerinde en sevdiğimi bulup hakkında yazı yazabilirim. :)

    YanıtlaSil
  3. bundan ben de vardı acep nereye koydum yaaa şimdi okuyunca canım çekti akşam yapardım ne güzel..

    YanıtlaSil
  4. @loveandsmile Bu küçük maskeler kaybolmaya çok müsait olduğundan bir kutuda tutuyorum ben hepsini. Bulup yaparsan düşüncelerini bizimle paylaşabilirsin

    YanıtlaSil
  5. jel kivaminda olan maskeleri genelde sevmiyorum, cok sevdigimde kil iceren maskeler oluyor hep :)

    YanıtlaSil
  6. @viva makyaj Ben de genellikle kil içeren maskelerin cildime etkisini seviyorum :)

    YanıtlaSil