İnceleme: Rival de Loop Oliven Maske

   Merhaba, daha önceki alışveriş ve bitenler yazılarımda da gördüğünüz gibi ben tam bir yüz maskesi delisiyim. Bu aşktan dolayı onlarca maske denedim. Çoğunlukla durulanan ya da serumlu kağıt maskeleri sevsem de kremsi maskeleri de zaman zaman deniyorum. Bugün sizlere anlatacağım da böyle bir maske. 

   İşte karşınızda Rival de Loop Oliven ( Zeytinyağlı ) Maske;

   Rival de Loop ülkemizde Rossmann mağazalarında satılıyor ve ben bu maskeyi "Rossmann 'a girdiğimde boş çıkamam" hastalığımın da etkisiyle hakkında hiç yorum okumadan almıştım. Siz böyle şeyler yapmayın lütfen, en azından arkasını bir okuyun, özellikle de benim gibi hassas bir cildiniz varsa içeriğine de bir bakın. 
Neyse efendim sosyal mesajımı da verdiğime göre artık maskeye geçebilirim.

   Öncelikle maske ne diyor, ne vaat ediyor ona bakalım;

   Ben duştan sonra temiz cildime sürdüm, 2 mm mi orasından pek emin değilim elbette. Öncelikle göz çevreme nemlendirici bantlardan yapıştırıyorum bu uygulamalardan önce çünkü göz çevremi korumamın en iyi yolunun bu olduğunu düşünüyorum. 10-15 dk bekledikten sonra yüzümdeki emilmemiş kremi Avene 'in termal suyuyla silip yüzümü hafifçe suyla yıkadım. Çünkü maske iki kullanımlık paketlere ayrılmış olsa da bir paket size bir uygulamadan daha fazlasını sunuyor. Ve bir paketten daha az kullandığım halde beklediğim süre sonunda yüzümde o kadar çok maske kalmıştı ki bunu cildime yedirmem pek mümkün durmuyordu.

Maskenin yapısı ve rengi

*İçeriği:
Aqua, Glycerin, Decyl Oleate, Ethylhexyl Isononanoate, Stearate Citrate, Cetearyl Alcohol, Olea Europaea Oil, Prunus Amygdalus Dulcis Oil, Persea Gratissima Oil, Butylene Glycol, Glyceryl Stearate, Panthenol, Phenoxyethanol, Persea Gratissima Oil Unsaponifiables, Magnesium PCA, Xantan Gum, Sodium Acrylate/Sodium Acryloyldimethyl Taurate Copolymer, Polyisobutene, Carbomer, Parfum, Nelumbo Nucifera Flower Water, Nymphaea Coerulea Flower Water, Olea Europaea Fruit Extract, Methylparaben, Potassium Sorbate, Alcohol, Disodium EDTA, Sodium Hydroxde, Caprylic/Capric Triglyceride, Butylparaben, Ethylparaben, Sorbitan Oleate, Caprylyl/Capryl Glucoside, Isobutylparaben, Propylparaben, Sodium Benzoate, Ascorbyl Palmitate, Pantolactone, Citric Acid, Tocopheryl Acetate, Ascorbic Acid

Görüşlerim;

Olumlu (+):
-Öko Test 'ten sehr gut (çok iyi) derecesi almış olması.
-Fiyatının çok uygun olması. (1-3 TL)
-Cilde yumuşaklık veriyor
-Karma ve kuruya dönük karma ciltlerin nem talebini karşılar.
-Bana Arko kremi anımsatan bir kokusu var, belki bu maske biraz daha canlı kokuyor ona kıyasla. Benim için sorun teşkil etmedi ama kokusunu beğenmeyen çok fazla kişi var.

Olumsuz (-):
-İddia ettiği "cildi gevşetme ya da sakinleştirme" gibi etkileri yok.
-Maskeyi ciltten arındırmak biraz zor.
*-Maske yüzümde durduğu sürece cildimde önce hafif sonra şiddetli yanma hissettim. Maskeyi tamamen yüzümden çıkardığımda ise göz çevrem hariç yüzüm tamamen kırmızıydı. Ve bu aşırı kırmızılık bir saate yakın geçmedi. Annem baya telaşlandı hatta. Sanırım içeriğindeki alkol ve sitrik asit nedeniyle oldu bu durum.

   Belki de benim elimdeki ürün bozuktur bilmiyorum. Ama yabancı bir blogda daha aynı "tüm yüzde aşırı kızarıklık ve yanma" şikayetlerini okudum. Bu yüzden eğer cildiniz hassassa bu üründen uzak durmanızı ya da yüzünüzün küçük bir bölgesinde denemenizi öneririm. Ben bu maskeyi bir daha almayacağım.

   Hepimize bol bakımlı günler diliyorum. Bir sonraki yazıya kadar kendinize cici bakın!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder