Güzellik ve Bakım Fuarı 2014

 Merhaba, bugün sizlere daha yorgunluğu geçmemiş bir gezi yazımdan bahsedeceğim. Çok değil, geçen hafta "Güzellik ve Bakım Fuarı" nın olduğunu duydum ve elbette ben de gitmeliydim. Toplamda 4 gün süren bu fuara katılmak için dün yani fuarın 2. gününü seçtim. Gezdim, bol bol alışveriş yaptım. Alışveriş yazımı bir sonraki posta bıraktım. Hep beraber fuara göz gezdirmeye ne dersiniz?


   İstanbul 'un öteki ucunda oturan biri olarak Harbiye 'ye daha önce bir elin parmakları kadar gittiğim için fuar salonunu elimle koymuş gibi bulmadım. Ama yerini bilmediğim halde 5 - 10 dakika yürüyüş ve arama sonucunda artık fuardaydım. Sizin için de fotoğraflar çektim. :)

                                                              Dikkat bol fotoğraf içerir!


   Fuar bu fotoğrafın çekildiği yerde değil, daha alttaki binada ama binanın önü o kadar kalabalıktı ki fotoğrafını çekemedim. ( Heyecandan çekmeyi unutmuş da olabilirim)

   İçeride güzellik merkezleri için çok çeşitli ürünler vardı; lazer epilasyon aletleri, solaryum kabinleri, yüz bakım cihazları, güzellik merkezlerindeki yataklar, diş beyazlatmak için aletler, daha neler neler... O kısımlar biraz ışıklı ve baş döndürücü olduğu için bildiğim, güvenli sulara doğru yol aldım.

Kozmar;

   Kozmar 'ın standının önünden geçerken "Aaa Marrakesh Oil!" dedim ve hemen daha yakından bakmaya başladım. Ürünlerin fiyatları fuara özel indirimle Sephora 'daki fiyatlarından daha ucuzdu. Standda Marrakesh Oil 'in argan yağından bir damlasını elime uyguladılar ve nemlendiriciliğinden çok memnun kaldım. Görevlinin söylediği kadarıyla cilt için de kullanılabiliyormuş. İçerisinde tanıtım broşürleri ve Marrakesh Oil 'in Hair Styling Elixir 'inin sample ı olan bir poşetle başka standlara doğru yelken açtım.

Match Kozmetik;

   Match Kozmetik 'in ise stand alanı baya büyüktü, pazar tezgahlarını andıran renklilik neredeyse her bayanı kendine çektiği için bu fotoğrafı çekmekte zorlandım.


   Standın bu kısmında ise Konjac süngerleri vardı. Fotoğrafın gayet kalabalık olan kısmı, yukarıdaki fotoğrafı çektiğim kısım.

Tanaçan;

   Benim için Tanaçan Kozmetik demek China Glaze oje demek. Almak istediğim 4 ojeyi bir önceki gün telefonuma not etmiştim ve Tanaçan Kozmetik 'in standını görünce hemen ojelere bakayım dedim.






   Ne kadar çok oje var öyle! İstediğim ojelerden sadece birini bulabildim (Selim Bey 'in yardımlarıyla) ama yanına 3 oje daha ekleyip yine 4 oje ile ayrılmış oldum.

Skin79 ve Missha;

   Daha önceki fuarlara katılmışlar mıydı bilmiyorum ama bu iki firmanın fuarda olacağını bilseydim kesinlikle bir liste hazırlar giderdim. Bayılıyorum Kore ürünlerine! Neyse ki iki marka da ülkemizde online satışa başlamışlar, boş bir zamanımda iki siteyi de kurcalayacağım.
   Ürünlere öyle bakarken fotoğrafta da görünen bayan bana gayet yardımcı oldu, cilt bakım ürünlerini deneyip denememekte kararsız kalınca bana aşağıda göreceğiniz testerları verdi.

Skin79

Missha
   Ne kadar mesudum ^_^




-Benim güzel kapatıcım-

   Eğer Güzellik ve Bakım Fuarı 'na giderseniz kesinlikle Skin79 ve Missha 'nın bu standına uğrayın!

Son durağım Özgürce Pazarlama;

   Fuara gitmeden önce inceleyeceğim Konad diskleri not etmiştim, standı bulur bulmaz hemen disklere bakmaya başladım. Elimde daha önce başka bir markadan aldığım saçma sapan bir damgalama seti vardı, onu çöpe gönderip yenisini almak da farz olmuştu. Özgürce Pazarlama iyi ki stand açıyor!

Fuardan genel fotoğraflar;

   Beş dakikada çatlak topuk kabusuna son, yazısı gözüme çarpsa da böyle bir sorunum olmadığı için ilgilenmedim. Yine de dikkat çekici, değil mi?






You Village Area;





   Yorgunluk baş gösterdiği sırada bir gösteri ile karşılaştım. O sırada oturup izlemeyi çok istesem de evime dönmek için yola çıkma saatim gelmişti. Bu gösteri hakkında bulduğum açıklama;
"İtalyan stilinin dayanılmaz çekiciliği... İtalya'nın kozmetik sektöründeki önemli markaları, oluşturulan "You Village Area"da ziyaretçiler ile buluşuyor. Elbette bu kadarla sınırlı değil! Moda ve tasarım ülkesinin usta elleri italyan saç tasarımcıları, fuar süresince tüm yaratıcılıklarını ortaya koyarak "hair show" gerçekleştirecek. Oluşturulan podyumda modeller uygulanan saç tasarımlarını ziyaretçiler için sergileyecek."

Ve fuardan çıkış;

   Çok yoruldum ama buna değdi, eğer fırsatınız varsa fuarı bir gezmelisiniz. Benim makyaj, oje ya da cilt bakımı uygulaması yaptırmaya zamanım olmadı ama bir dahaki sefere alışverişten zaman kalırsa kesinlikle o kısımlara yaklaşacağım.
   Fuara interneten kayıt yaptırarak giderseniz ücret 15 TL, eğer oraya gittiğinizde kayıt yaptırırsanız 30 TL olarak belirtilmişti. Ben internetten kayıt yaptırdığım için 15 TL ücretle girmiş oldum.

   Ne dersiniz, bu fuara gitmeli mi? Bir sonraki yazıya kadar kendinize cici bakın!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder