İSTİYORUM! - 2018 İstek Listesi / Wishlist



1. Miu Miu EDP: Her istek listesinde olduğu gibi bu sene de listeyi bir parfüm ile açıyorum. Sanırım bahar parfüm koleksiyonuma katacağım yeni parfümü buldum. Baskın olarak vadi zambağı ve yeşil notalar bulunan Miu Miu, senenin ilk yarısına kadar edinmek istediklerimden.

2. Fresh Rose Face Mask: Elimdeki cilt maskelerinin sayısını azaltmışken, cildimle anlaşacağını düşündüğüm bu maskeyi edinmek istiyorum.

3. Yurt dışı Tatili: Hazır 10 yıllık pasaportumu çıkarmışken; ilk sayfasını bir an önce doldurmalı, değil mi?

4. Skagen Rose Gold Saat: Bileklerim ince olduğu için istediğim gibi bir saat bulmakta zorlanıyorum. Skagen markasının hacimsiz saatleri ile iyi anlaşacağız gibi görünüyor.

5. Elizabeth Arden Grand Entrance Maskara: Swatchlarını gördüğümden beri merak ettiğim ve -çıkabilirsem- yurt dışından almak istediğim ilk ürünlerden.

6. Aesop Face Oil / A'kin Pure Radiance: Geçtiğimiz sene istek listemde bulunan ancak ulaşamadığım A'kin Pure Radiance, uzun zamandır cilt bakımıma eklemek istediğim ürünlerden biri. Kendisini bulma ümitlerim azalırken, Aesop markasının cilt bakım yağını da yedek olarak listeye ekledim.

7. Ikea Boy Aynası: Odamda tam boy ayna bulunmadığı için epey zorlanıyorum. Bir köşeye yer açmayı başarabilirsem, yakın zamanda almak istiyorum.

8. Ren Evercalm Anti-Redness Serum: Bu sene renkli kozmetikten çok, cilt bakımı ürünlerine yönelmeyi planlıyorum. Elimdeki gece serumu bitince bunu kesinlikle edineceğim.

9. Charlotte Tilbury Matte Revolution Pillow Talk / Nudestix Intense Matte Lip + Cheek Pencil  Purity: Pek çok kişinin severek kullandığı nude rujlar ten rengimde çok soluk durduğu için istediğim gibi bir ürün bulup alamadım. İnternet swatchlarından gördüğüm kadarıyla umarım bu iki üründen biri "sonunda buldum" dedirtecek bana.

10. Bobbi Brown Moisture Rich Fondöten: Doğal duran, ince kapatıcılığa sahip renkli bir ten ürünü arayışındayım ne zamandır. Daha önce sample ını denediğim Bobbi Brown Moisture Rich 'i çok sevmiştim, mağazalarına yolum düştüğünde yeniden bakacağım. Eğer beğenmezsem aklımdaki diğer ürünler ise, Guerlain Lingerie de Peau ve MAC CC Cream Adjust.

11. Clarins Radiance Plus Golden Glow Booster: Nemlendirici ile karıştırılarak uygulanan ve doğal bronzluk sağlayan bu mini mini ürün, bulduğum yerde hemen alacaklarım içerisinde.

12. Bluetooth Hoparlör: Özellikle laptopta dizi ve film izlerken kullanabileceğim, kablosuz ve kaliteli bir hoparlör bakıyorum.

13. İnce yapılı bir kapatıcı: Yıllardır kullandığım kapatıcı Missha The Style Under Eye Brightener yerine yeni bir arayışa girdim. Aslında Missha 'yı çok seviyorum ancak daha ince yapılı bir kapatıcıya ihtiyacım var. Önerilerinizi bekliyorum.

14. Ekmek Kızartma Makinesi: Geçtiğimiz sene "meyve / sebze suyu sıkacağı"nı istek listeme ekleyerek çok yerinde bir hareket yapmıştım. 2018 listesine ise son anda aklıma geldi küçük ev aletlerinden birini eklemek. Geriye, isteklerime uygun bir marka bulmak kalıyor.

15. Reis Kuyumculuk İnci Taşlı Yonca Halhal: İlk gördüğümden beri zarif bulduğum bu halhal, -eğer bulup alabilirsem- sahip olduğum tek halhal olacak.

16. Yankee Candle Mum Champaca Blossom & Loves Me, Loves Me not: Evde bulunan Yankee Candle markalı mumların hepsinden memnunum. Bu ikisi de sene içinde almak istediklerimden.

17. Chanel Beige / Elizabeth Arden 5th Avenue / Byredo Blanche: Ve elbette listeyi yine parfüm ile kapatıyorum. Ancak bu sefer kafam çok karışık! Çılgınlar gibi notalarına baktığım üç parfüm de sanki "tam benlik", fakat ne yazık ki üçüne de ulaşmak çok zor. Hepsini denedikten sonra, içlerinden birini, belki ikisini alacağım. Hayır, hayır, üçünü de alacak kadar çıldırmış olamam!


   Benim 2018 istek listem bu şekildeydi. Daha önceki listelerimi ve sonuçlarını okumak için buraya tıklayabilirsiniz.

   Peki ya sizin bu yıl almak istediğiniz şeyler neler? Bir sonraki yazıya kadar kendinize cici bakın!

-Ben ve evrene uzattığım istek listem...-

4 yorum:

  1. Umarım tüm dileklerinin gerçekleştiği bir yıl olur :) Ben böyle listeler hiç yapamıyorum; belki yapsam daha planlı harcarım ama kısmet :D sevgiler!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Güzel dileklerin için teşekkürler :) Bu listeler de maalesef düzenli harcamaya yöneltmiyor, tek katkısı eğer maskara alacaksam ilk burdakini almaya çalışıyorum. Yoksa yıl sonunda daha az harcamak, olası değil...

      Sil
  2. ah ah ben de neler istiyorum bu sene ama :-((

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İkimizin de isteklerine kavuştuğu bir yıl olur inşallah :)

      Sil