Bitenler ve Çöpe Gidenler - 61

   Ağustos ayının dolu dolu bitenler ve çöpe gidenler yazısı ile herkese merhaba! Geçtiğimiz ay çok çeşitli ürünler bitirdim; bir kısmını yeniden alacak kadar sevsem de, bir kısmını gereksiz buldum. Lafı fazla uzatmadan gelin yazının devamına birlikte bakalım.


CİLT BAKIM ÜRÜNLERİ

La Roche Posay Serozinc: Yılbaşı zamanı Paris 'ten dönerken üç şişe Serozinc 'i de yanımda getirmiştim, bu biten ikinci şişe oldu. Ciltte içeriden gelen kızarıklarda değil ancak dış etmenlere bağlı (soğuk ya da kuru hava, havuzdaki klor) nedenlerle kuruyan / gerilen ya da hafif tahriş olan cilt kızarıklıklarında başarılı buldum. Bu sebeple evde kullanmak yerine çantamda bulundurdum ve tatil boyunca havuz nedeniyle kuruyan cildimde sık sık kullanarak bitirdim.

Miniso Spring Snow Facial Cleansing Mousse: Miniso 'dan yaptığım kozmetik alışverişi sırasında aldığım bu silikon uygulama başlıklı yüz temizleme köpüğünü çok sevdim. Hassas ve kuru cildimde herhangi bir tahrişe ya da kurumaya neden olmadan güzelce görevini tamamladı. Şu an farklı ürünler deniyor olsam da, ileride yeniden almak isterim.

Bioderma Hydrabio Gel Creme: Açık renkli, jelimsi ve çabuk emilen bir nemlendirici. Yeniden alacak kadar sevmedim.

Mizon Water Volume Ex Cream: İnce yapılı bir nemlendirici. Yağlı cilde sahip olanların seveceğini düşünsem de bana yeterli gelmedi.


SAÇ BAKIM ÜRÜNLERİ

Blendax %100 Dolgunluk Yasemin Özlü ve Bitki Özlü Şampuanlar: Annem ve kardeşimin son zamanlardaki favori şampuan markası Blendax 'ın bu iki şampuanı bu ay bitenlerden oldu. Yasemin özlü olanı daha çok sevdikleri için yola onunla devam ediyorlar.

Batiste Marrakech Shampooing Sec Droogshampoo: Bu güzel kuru şampuanın inceleme yazısına ürün adına tıklayarak ulaşabilirsiniz.

Alverde Repair Haarbutter Bio-Avocado, Bio-Sheabutter: Yabancı bloggerların çok övdüğü bu uygun fiyatlı saç maskesini Hamburg seyahatim sırasında almıştım. Maalesef saçlarımdaki etkisini sıradan buldum.

Pantene Pro-V Besleyici ve Onarıcı Saç Maskesi: Tek seferlik kullanımda bile saçlarıma güzel bir yumuşaklık verdi, tam boyu alınabilir.


RENKLİ KOZMETİKLER

Givenchy Blush Memoire de Forme Rose Extravagant: Canlı rengine vurulup aldığım bu sıvı allığı özellikle yaz aylarında severek kullandım. Ancak 3 yaz geçmiş olsa da bitiremediğim için, değişen yapısı nedeniyle çöpe göndermek zorundayım... Bir koleksiyon ürünü olsa da, yeniden gelirse herkese öneririm.

Max Factor Pink Brandy 825: Nar çiçeği rengindeki tek rujumu bahar ve yaz mevsimlerinde sık sık kullanarak bitirdim. Sadeleşmeye gittiğim için yakın zamanda yeniden almayı düşünmesem de kremsi yapısını çok sevdiğimi belirtmeliyim.

Beauty Blender Nude: Orijinal Beauty Blender 'dan çok memnun olduğum için diğer çeşitlerini de deneme isteğiyle Nude ve Siyah oalnları da satın aldım. Özellikle Orijinal 'in pembe boya salmasından ötürü Nude 'u seveceğimi düşünsem de; performansını pek beğenmedim. Yeniden almam.

Watsons Magic Lip Balm: Ambalajında şeffaf, sürüldüğünde pespembe! İlkini neredeyse on sene önce aldığım bu dudak kreminin elimdeki son yedeğini de bitirdim. Watsons boykotu sebebiyle yeniden almayacak olsam da muadilini arayabilirim.

Beauty For Real Kiss Me: Işıklı ve aynalı dudak parlatıcılarının popüler olduğu zamanlarda hediye edilen bu ürünü severek kullandım. Doğal rengi, içerisindeki hafif simleri ve su gibi yapısı ile gayet güzeldi. Elimdeki ürünleri azaltmaya çalıştığım için yeniden almayı düşünmüyorum.


PARFÜMLER

Victoria 's Secret Bombshell EDP ve Adidas Pure Lightness EDT: Geçtiğimiz yaz favorim olan bu iki parfüm hakkındaki düşüncelerimi ürün isimlerine tıklayarak okuyabilirsiniz.


VÜCUT BAKIM ÜRÜNLERİ - Arındırma

HEMA Today I Fell Marvelous Foaming Shower Gel ve HEMA Sparkling Fun Foaming Shower Gel: HEMA markasının duş köpüklerine bayılıyorum! Tok yapılı, azıcık bir miktarı bile yeten, mis kokulu bu vücut temizlik ürünleri, Avrupa 'da her HEMA 'ya girdiğimde sepetime attıklarımdan. Kahverengi şişedeki tam sıcak bir yaz kokusu, pembe ise enerjik çiçeksi meyveli bir kokuya sahipti.

Bioderma Atoderm Gentle Shower Gel: Kuru ciltlere özel üretilen Atoderm serisinin duş jeli, temizleme görevini başarıyla gerçekleştirse de arkasında neredeyse gıcır gıcır, kuru bir ten bırakıyor. Tatil çantamda iş görmüş olsa da kuru ciltlilere önermiyorum.

Cocoa Brown Tough Stuff: Cocoa Brown self tanner ürünlerinin seti ne zamandır denemem için odanın bir köşesinde bekliyordu. Nihayet denemeye self tanner işleminin ilk adımı olan duşta peeling ürünü ile başladım. Peeling yeteneği sıradan olan bu üründen korkunç kokusu nedeniyle neredeyse nefret ettim. Bir de arkasında hafif pembemsi bir ten bırakıyor anlamsız bir şekilde. Zor bitirdim.


VÜCUT BAKIM ÜRÜNLERİ - Nemlendirme

Floral Temptation Body Lotion Apple Blossom and Magnolia: Watsons boykotuna başlamadan önce anneme aldığım elma çiçeği kokulu hafif yapılı bir vücut nemlendiricisi. Gerek boykot, gerekse zayıf nemlendirmesi ile bir daha alınacak bir ürün değil.

Victoria 's Secret Bombshell Body Lotion: Tüm yaz bu vücut nemlendiricisini kullandım. Nem vermesini yaz ayları için yeterli buldum. Parfümü ile ise birebir aynı kokuya sahip.

Sephora Moisturizing & Refreshing Body Jelly: Aloe vera ve salatalık kokusunu fazla zorlama, baskın buldum. Çok çabuk emiliyor buna bayıldım, giyinmeden hemen önce uygulayabildim. Yine de kokusu nedeniyle tam boyunu almayı düşünmüyorum.


TIRNAK ÜRÜNLERİ

Gülşah Asetonsuz Oje Temizleyici: Şu ana kadar kullandığım asetonsuz oje çıkarıcılar arasında tartışmasız en iyisi. Maalesef hiçbir yerde bulamıyorum. Bulduğum yerde depolayacağım!

Pastel 308 Oje: Pastel ojelerin kıvamlarını bir türlü sevemedim. Opaklaşması için iki kat uygulamak gerekiyor ancak, kıvamlı yapısı nedeniyle homojen uygulamak da, kuruması için uzun süre hareketsiz beklemek de zor. İçerisinde sarı simler bulunan sarı renkteki 308 numaralı oje de bir istisna olmadı.

Sally Hansen Insta Dri Top Coat: Yıllardır severek kullandığım, vazgeçilmez top coat ürünüm. Yarısına gelince uhulaşan yapısı ile çöpe gidiyor olsa da yenisini hemen aldım.


YARDIMCI ÜRÜNLER

Penaten Ultra Sensitiv Feuchttücher ParfümFrei, Benri Islak Cep Mendili, Organyc Moderate Flow Pads with Organic Cotton ve Facelle Intim Pflegetücher ise her ayın bitenlerinden. Organyc markasının ürünlerinin artık Türkiye 'de satılmıyor olmasına ise epey üzüldüm, umarım muadilini bulabilirim...


   Bir sonraki yazıya kadar kendinize cici bakın!

8 yorum:

  1. baya bereketli bir ay olmuş bence..:-))

    YanıtlaSil
  2. o zaman gelsin yeniler...

    YanıtlaSil
  3. Blendax şampaunlarını eskiden ben de çok severek kullanırdım, ballı olan favorimdi ♥ Uzun bir süredir kullanmıyorum ama yazınızda olumlu yorumları görünce ilgimi çekti, elimdekiler bittiğinde aklımda olacak yine :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Annem ve kardeşim severek kullanıyorlar, umarım siz de yeniden beğenirsiniz :)

      Sil
  4. Bioderma Gel-Creme'i ben geçen yaz çok severek kullanmıştım; beğenmemene şaşırdım bak şimdi :) Bitirdiğin renkli kozmetikler içinse alkışlıyorum :) Çok sevgiler!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Her cildin ihtiyacı farklı oluyor kesinlikle. Teşekkür ederim :*

      Sil