Alışveriş - 30 (Evidea, Recete.com, Gratis)

   Merhaba! Uzun zamandır toplu alışveriş yazıları yazmıyordum, aldıklarımı tek tek paylaşıyordum. Artık biriktirebilirsem, aylık kozmetik alışverişlerimi tek yazıda paylaşmayı planlıyorum. Bugün, Ağustos ayında aldığım az ve öz ürünlerden bahsedeceğim.


EVİDEA

Fön makinesi ile saçlarımı düzgün bir şekilde kurutmak için yuvarlak bir fırçaya ihtiyacım vardı, Tangle Teezer Blow Styling Round Tool Large Büyük Fön Fırçası (50,99 TL) gözüme güzel geldiği için almak istedim. Yanına da ne zamandır denemek istediğim Matrix Biolage Exquisiteoil Moringa Oil Blend 92Ml (51,00 TL) saç serumunu ekledim.

Satıcı adı: Shopeczane


RECETE.COM

Gündüz cilt nemlendiricim bittiği için Caudalie Vinosource Sorbet 40ml Kofre (104,00 TL), şampuanım bitmek üzere olduğu için Organix Argan Oil Shampoo 385ml (44,00 TL) ve denemek için uygun fiyatlı Bioderma Hassas Ciltlere Özel Bakım Kiti (18,90 TL) aldım. Yanında sample olarak Bioderma Hydrabio H20, Bioderma Sensibio Gel Moussant ve Bioderma Photoderm AR SPF 50+ Tinted Cream eklenmiş.


GRATIS

Blendax %100 Dolgunluk Yasemin Özlü Şampuan: Annemin ve kardeşimin son zamanlarda severek kullandığı şampuanı indirimli bulunca kaçırmadım. (7,70 TL)

Nivea Fresh Natural Deodorant x2: Sinema bileti hediyeli olduğu için Nivea markalı iki deodorant  aldım. (Tanesi 12,95 TL)

Bee Beauty Mini Matte Lipstick Kit: Bee Beauty markasının yeni çıkardığı renkli kozmetik ürünlerinden bu ruj setini aldım ve çalışkan bir blogger olarak hemen yorumladım. Hakkındaki düşüncelerimi okumak için ürün adına tıklayabilirsiniz. (5,30 TL)


   Benim Ağustos ayında aldığım kozmetik ürünler bu şekildeydi. Bir sonraki yazıya kadar kendinize cici bakın!

6 yorum:

  1. BIODERMA kofresı tamda bana göre, guzel gunlerde kullanmalar.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hem uygun fiyatlı, hem de denemek için ideal boylarda. Teşekkürler :)

      Sil
  2. Dermokozmetikte deneme boy ürünlerden oluşan kofreleri çok seviyorum, büyük boyunu almadan önce fikir sahibi olabiliyoruz en azından. Hepsi çok güzel ürünler güle güle kullanın ♥

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler, gerçekten çok mantıklı oluyor bu setler. :)

      Sil
  3. Minnoş rujları bir bulabilsem affetmeyeceğim ama, daha girdiğim Gratisler'de rastlamadım. Şu Tangle Teezer fön fırçasını da merak ettim... Güle güle kullan hepsini, sevgiler!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bulduğun yerde almalısın rujları, bir tek bunu söyleyeceğim! Teşekkürler :*

      Sil