İnceleme: Nars Deep Throat Allık



Merhaba!

Yaza veda ederken en sevdiğim allıklardan Nars Deep Throat Allık hakkındaki düşüncelerimi sizlerle paylaşmak istiyorum.

Nars 'ın pek çok ürününde olduğu gibi yaramaz bir isme sahip olan Deep Throat Allık, son aylarda her makyajıma dahil ettiğim nadir ürünlerden.



Nars markasının toz tutmaya müsait klasik siyah ambalajı ve çantada taşımaya uygun tam boy aynası ile Nars Deep Throat AllıkNars Orgasm allığı fazla simli bulanlar için biçilmiş kaftan.



Nars Deep Throat Allık, doğal altın ışıltılar içeren pembe - mercan rengi canlı bir renge sahip. Sim sim durmaması ve cilde sağlıklı bir ışıltı vermesi ile kullanan pek çok kişinin favorisi. 

Güneşli yaz günlerinde elimden düşürmediğim, hoş bir görüntü veren Nars Deep Throat, hem günlük makyajlarda, hem de özel gün makyajlarında kullanıma uygun. 



Gerek kalıcılık, gerekse buildable (kat kat uygulanabilir) olması ile kendini kanıtlamış olan Nars allıklar, 4,8 gramlık dev hacmiyle Nars ve Sephora mağazalarında ya da makyajtrendi.com 'da 175 TL ücretle satılmakta.


   Sizin severek kullandığınız allıklar hangileri? Bir sonraki yazıya kadar kendinize cici bakın!

4 yorum:

  1. nasıl bir güzel bebeksi pembeliktir ya harika güle güle kullan :) ben de beklerim bloğuma

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bayılıyorum ben de rengine <3 Elbette, hemen geliyorum.

      Sil
  2. Nars allıklar çok güzel ama favorim orgasm tabi .-))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Nars Orgasm bana çok simli geliyor, bu yüzden Deep Throat favorim :)

      Sil