Bitenler ve Çöpe Gidenler - 60

   Temmuz ayının biten ve çöpe giden ürünleri ile merhaba! Altmışıncısını yazdığım bu yazı dizisinde ağırlıklı olarak cilt bakım ürünleri bulunuyor.


HBMIC Aloe Ampoule Mask: Gratis mağazasından aldığım bu cilt bakım maskesini hiç sevemedim. Ciltte uzun süreli yapış yapış bir his bıraktı ve sadece bir kez kullandığım halde çirkin bir sivilceye neden oldu.

Timeless Truth Multipeptide Calming Revitalising Mask: Güzellik ve Bakım Fuarı 'ndan aldığım maskeyi bir kenarda unuttuğum için son kullanma tarihi geçmiş, bu yüzden de çöpe gidiyor.

First Aid Beauty Ultra Repair Liquid Recovery: Marka olarak FAB, benim cildimde hep işlevsiz kalmış ürünler üretmekte. Bu ürün de bir istisna değil. Damlalıklı ambalaj içerisinde bulunan su yapılı, renksiz ve kokusuz bir sıvı hâldeki bu ürün yerine çeşme suyu kullansaydım da aynı etkisizliği görürdüm. Maalesef bu markadan daha fazla ürün almayı düşünmüyorum.

Origins Ginzing Energy-Boosting Gel Moisturizer: Ben pek sevememiştim ancak en yakın arkadaşım aşkla bitirdi, hatta yenisini kullanmaya başladı bile. Artık ona alıyoruz.



Origins Ginzing Refreshing Eye Cream to Brighten and Depuff: Hakkındaki düşüncelerimi okumak için ürün başlığına tıklayabilirsiniz.

Sünger: Kolay temizlenmeyen yüz maskelerini cildimden arındırmak için Güzellik ve Bakım Fuarı 'ndan almıştım. Uzun süredir kullandığım için çöpe atıyorum. Denk gelirsem yenisini alırım.

Lierac Hydragenist Moisturizing Cream Gel Oxygenating Replumping ve Clinique Moisture Surge Intense: Silikon ağırlıklı içeriğe sahip iki farklı markanın aynı etkili ürünleri. Nemlendirici ürünlerde silikondan kaçındığım için yeniden almam.

Lierac Mesolift Serum: Silikon içermeyen ve hızlıca emilen yapısını sevsem de, daha olgun ciltlere uygun olduğu için verim alamadım.



Gülsha Purifying Rose Dust: Hakkında yazdığım ayrıntılı inceleme yazısını okumak için ürün adına tıklayabilirsiniz.

Rosense Gül Özlü Yüz Temizleme Jeli: Boğucu bir şekerli gül kokusuna sahip, cildi tam arındırmayan ve kuru cildimde hafif kurumaya neden olan bir jel temizleyici. Tam boyunu almam.

Purederm Botanical Choice Yabanmersinli Maske: Severek kullandığım anlık aydınlık etki veren temizleyici maske, yeniden alabilirim.



Otacı Naturway Papatyalı Nemlendirici Yumuşatıcı Şampuan: Uzun zamandır severek kullandığım, SLS ve SLES içermeyen şampuan. Tek sevmediğim yanı, ürün koyu kıvamlı olduğu için dar ağızlı ambalajdan almanın zor olması. Şu an başka bir şampuan kullanıyorum ama daha sonra yeniden alabilirim.

Schwarzkopf Bonacure Oil Miracle Light Finishing Treatment: İçerisindeki ilk üçlü silikon türevi olan, sıradan bir serum. İsminde yer alan Miracle ve Treatment kelime anlamlarının emaresini gözlemlemedim. Bu fiyata tamamen gereksiz bir ürün.

Parodontax Original Diş Macunu: Yıllardır ağız bakımında vazgeçilmezim olan bu diş macunu hakkındaki düşüncelerimi ürün adına tıklayarak okuyabilirsiniz.



8x4 Inspire Parfüm Deodorant: Koruyuculuğu zayıf, hafif kokulu bir deodorant. Parfüm kullanmak istemediğim günlerde sıkarak bitirdim. Bunu almasam da diğer çeşitlerine bakabilirim.

Mon Guerlain EDP Florale: Teoride harika, pratikte sınıfta kalan bir koku oldu benim için. Her ne kadar beyaz çiçek notaları içerse de yoğun vanilya ve lavanta kokusundan dolayı sevemedim.

Victoria 's Secret Bombshell Body Wash: Yaz favorilerimden olan VS Bombshell serisi hakkındaki düşüncelerimi ürün ismine tıklayarak okuyabilirsiniz.



Sephora Express Cleansing Wipes: Fiyat / performans açısından başarılı bulmadığım bir makyaj temizleme mendili oldu. Boyutu iyi olsa da yeniden almayı düşünmüyorum.

MAC Fix+: Yakın zamanda hakkındaki düşüncelerimi bir inceleme yazısı ile paylaşmayı düşünüyorum. Şimdi tam boyunu kullanmaya başladım.

Chap Stick Hydration Lock Day SPF12 & Night: Hem gece, hem de gündüz kullanımı için iki ayrı ucu bulunan bu dudak nemlendiricisinden epey umutluydum. Özellikle SPF 12 içeren uç beni epey heyecanlandırırken, Night kısmının pütürcüklü bir yapısı olması nedeniyle üründen soğudum. Bir de her iki tarafın da geri dönüş mekanizması kısa sürede bozulunca çöpe göndermek zorunda kaldım.

Bioderma Sensibio AR BB Cream: Kızarıklık karşıtı renkli bir ten ürünü olan bu ürünü de denemeyi bekliyordum ne zamandır. Tek renk seçeneği olduğu için tam boyunu satın almadım, deneme boyu elime geçene kadar bekledim. İyi ki beklemişim çünkü yoğun ve ağır pembe, turuncu korkunç bir rengi var! Bu rengin uyum sağlayacağı kişi sayısı o kadar azdır ki. Hayal kırıklığı!



Bel Premium Disk Pamuk, Benri Islak Mendil ve Gillette Venus Riviera ise işe yarayan yardımcı ürünlerden.


   Benim Temmuz ayında bitirdiğim ve çöpe gönderdiğim ürünler bu şekildeydi. İçlerinden sizin daha önce kullandığınız ürünler var mı?

   Bir sonraki yazıya kadar kendinize cici bakın!

4 yorum:

  1. Mon Guerlin' in kokusunu merak ettim. Gelsin yeniler!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben pek sevmemiştim ama belki sen beğenebilirsin. Teşekkürler :)

      Sil
  2. ParadontaX en sevmedıgım dıs macunu :) tadı bıle ıgrenc aldıgıma en pışman oldugum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İlk zamanlar gerçekten kötü geliyordu tadı ama artık başka bir diş macunu kullanamaz hâle geldim :)

      Sil