İnceleme: MAC Prep + Prime Fix+




Merhaba!

Bugün sizlere seyahat boyunu bitirdikten sonra bir de büyük boyunu satın aldığım; olmasa da olur ancak varlığında yapılan makyajlar daha güzel olur dediğim bir üründen, MAC Prep + Prime Fix+ 'tan bahsedeceğim.




Sprey başlıklı plastik bir şişe içerisinde satışa sunulan MAC Prep + Prime Fix+, kilitli mekanizması sayesinde dökülme tehlikesi olmadan ister evde, ister tatil valizinde bulundurmaya uygun.

Makyaj sabitleme konusunda termal sulardan daha iyi olsa da; pek çok makyaj sabitleme spreyine kıyasla başarısı kötü. Örneğin; Urban Decay All Night Setting Sprey, makyajın kalıcılık süresini neredeyse iki kat arttırırken, MAC Prep + Prime Fix+ kullanımı sonrasında sürede gözle görülür bir fark olmuyor.





Ben kuru bir cilde sahibim ve MAC Prep + Prime Fix+ 'ı genelde ten makyajımın üzerime uyguladığım pudranın ayarını kaçırdığımda kullanıyorum. Pudranın etkisini azaltmadığı gibi, cakey denilen un kurabiyesi görünümü de alarak, arkasında daha doğal bir makyaj bırakıyor.

Özellikle yaz günlerinde elimin gittiği MAC Prep + Prime Fix+ 'ı, yüzümden kol boyu uzakta tutarak, renkli ten ürünü ve tüm toz ürünleri kullandıktan sonra, eyeliner ve maskaradan ise hemen önce kullanmayı tercih ediyorum. 





Son zamanlarda elimden düşürmediğim MAC Prep + Prime Fix+ 100 ml boyuna 119 TL ödeyerek MAC mağaza ve online sitesinden ulaşabilirsiniz. 
Bense elimdeki bittikten sonra yeniden almak yerine başka bir makyaj sonrası sprey edinebilirim.


İçerik Listesi:
Water, Glycerin, Butylene Glycol, Cucumis Sativus (Cucumber) Fruit Extract, Chamomilla Recutita (Matricaria) Extract, Camellia Sinensis Leaf Extract, Tocopheryl Acetate, Caffeine, Panthenol, Arginine, PEG-40 Hydrogenated Castor Oil, PPG-26-Buteth-26, Fragrance, Disodium EDTA, Phenoxyethanol.

İnceleme yazılarını paylaştığım diğer Mac markalı ürünler;

*MAC Brow Set Clear

*MAC Sheertone Blushbaby Allık


   Bir sonraki yazıya kadar kendinize cici bakın!

3 yorum:

  1. fiyatı çok arttığı için almıyorum yoksa çok severdim :-)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Üzülerek söylüyorum, neyin fiyatı artmadı ki?..

      Sil
  2. Bu makyaj malzemeleri çok güzeller beğendim

    YanıtlaSil