Alışveriş - 31 (Rossmann, Flormar, Stradivarius ve Koton)

   Merhaba, Eylül ayında yaptığım küçük alışverişler ile karşınızdayım. Gerek yoğunluk, gerek de pek bir ihtiyacımın olmaması nedeniyle bu ay sadece birkaç parça ürün satın almış oldum.


ROSSMANN

Isana Professional Argan Yağı ve Badem Yağı içeren Saç Bakım Maskesi: Biten saç maskemin yerine denemek için bu ürünü aldım. Fiyatı 11,39 TL

Isana Oje Çıkarıcı Badem Aromalı: Ellerimdeki ojeler için yıllardır Sephora 'nın süngerli oje çıkarıcısını tercih etsem de ayak tırnaklarım için bu tarz bir ürüne ihtiyacım vardı. Methini duyduğum için denemek istedim. Fiyatı 9,99 TL

Isana Kulak Çubuğu 300 'lü: İşte gerçek ihtiyaç alışverişi böyle olur dedirten bir ürün. Miniso markasının pamuksuz pamuklu kulak çubukları nihayet bitince bunu aldım. Fiyatı 4,99 TL



Isana Oje Çıkarıcı Badem Aromalı x2: Bir sonraki Rossmann ziyaretimde güzel bir indirim görünce iki tane daha almadan duramadım. Toplam 8,98 TL


FLORMAR

Flormar Style Matic S10 Eyeliner: Mac Slate bittiğinden ve satıştan kaldırıldığından beri füme rengi bir göz kalemi arayışındaydım. Tam aynısı olmasa da, sonunda buldum. Fiyatı 19,99 TL


STRADIVARIUS

Utility Kısa Parka: Bir süredir üstünde taş, pul, yazı, yırtık olmayan düz kamuflaj desenli bir ceket arıyordum, nihayet tam istediğim gibi bir ceket buldum! Fiyatı 169,95 TL
Instagram linki


KOTON

Yazılı Baskılı Mayo: Eylül bitmeden son bir kez daha tatile çıkmaya karar vermiş ve üzerine Koton 'da bu mayo ile de karşılaşınca almadan duramadım. Birkaç kullanıma göre fiyat / performans oranını gayet güzel buldum. Fiyatı 49,99 TL


   Benim küçük Eylül alışverişlerim bu şekildeydi! Bir sonraki yazıya kadar kendinize cici bakın!

8 yorum:

  1. Asetonlar dogru tercih kokusu hoşuma gitmiyor sadece ama geri kalan güzel temizliyor oluşu ojeyi kafi geliyor açıkcası, bir tek simli ojelerde başarısız.Güzel günlerde kullan ceketini sevdim <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de elimden geldiğince asetonlardan uzak durmaya çalışıyorum ama ayak tırnaklarım için aldım bu seferlik... Teşekkür ederim :*

      Sil
  2. Tam ihtiyaç alışverişi olmuş, mayoyu da çok beğendim! Isana oje çıkarıcıyı da kullandığımda sevmiştim, kampanyalı denk gelirsem ben de alırım. Isana saç maskesini de yeni bitirdim; içeriği gayet güzel ama benim çok işlem görmüş saçlarımda çok işe yaramadı. Umarım sen seversin. Sevgiler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle öyle oldu! Saç kremini ben de yetersiz buldum ne yazık ki, bitince bir daha almayacağım gibi duruyor.

      Sil
  3. isana nın saç bakım ürününü oldukça merak ettim hepsini güle güle kullan :)

    YanıtlaSil
  4. mayoyu çok beğendim .-))

    YanıtlaSil