Bitenler ve Çöpe Gidenler - 62

   Günaydın! Dolu dolu ürün bitirdiğim Ağustos ayından sonra geçtiğimiz ay sadece uzun süredir sürünen birkaç ürünü bitirebildim. Yine de, Eylül ayının az ama öz biten ve çöpe giden listesini yazmadan geçemedim.


CİLT BAKIM ÜRÜNLERİ

L'oreal Saf Kil Arındırıcı Maske Okaliptüs Özlü: Henüz Türkiye 'ye gelmeden, Paris seyahatim sırasında yüksek beklentilerle satın aldığım bu maskeden pek hoşlandığımı söyleyemem. İçerisindeki ürün miktarı ağır ambalajına kıyasla epey az ve etkisi neredeyse yok gibi. Bir daha almam.

Dr. Scheller Arganöl & Amaranth Anti Wrinkle Eye Care: Douglas ülkemizden çekilirken yaptığı indirim sırasında aldığım argan yağı içerikli göz kremi uzun süredir gece bakım rutinimdeydi. İnce yapılı ve hafif kokulu olmasını sevsem de yeniden alacağım bir parça olmadı.

Klairs Midnight Blue Calming Cream: Güneşten tahriş olmuş cildi yatıştırmayı vaat eden çeşitli kremler denemiş olsam da içlerinde en enteresan olanlarından biri kesinlikle buydu. Ambalajıyla birebir mavi renkte olan, yoğun yapılı ve neredeyse kokusuz bu kremi sevmeye çok hazırdım ancak 3 farklı kullanımda da nemlendirme dahil pek etkisini göremeyince umudu kestim. Nature Republic Aloe Vera Jeli hâlâ güneş sonrası ürünleri arasında en iyisi.

Nuxe Nirvanesque Smoothing Eye Contour Cream: Yapısı ve yoğun nemlendirmesi ile en başarılı göz kremlerinden biri olsa da, tam boyunu almayacak olma nedenim açıkta kalan uç kısmının oksidasyona uğrayarak katılaşıp rengi koyulaşması sorunu.


DEODORANT ve SAÇ BAKIM ÜRÜNLERİ

Le Petit Marseillais Spray Brillance: Markanın hiçbir ürününü kullanmamışken, yine Paris seyahatimde denemek için aldığım, içerdiği meyve sirkesi ile saçı parlatmayı hedefleyen bu sıvı yerine spreyli şişeye su doldurup kullansaydım yine aynı etkiyi gözlemlerdim. Söyleyeceklerim bu kadar.

John Frieda Frizz Ease Polishing Serum: Etkisiz bir diğer saç ürünü daha, bittiği için memnunum.

Nivea Fresh Natural Deodorant: Yıllardır severek kullandığım sıvı deodorant. Elimdeki muadilleri bitince yeniden alacağım.


RENKLİ KOZMETİK

L'oreal Paris Shine Caresse 101 Lolita: En sevdiğim, "My Lips But Better" rujum. Satıştan kaldırılmış olması beni çok üzüyor...

L'oreal Paris Infaillable Gel Crayon 24H Waterproof 001 Back to Black: Akan siyah göz kalemlerinden bıktığım bir dönemde hakkında okuduğum yoğun övgülere güvenerek aldım. Ancak yağlı göz kapaklarım olmadığı hâlde akma problemini yaşadığım için tüm makyajı mahvetmesine daha fazla seyirci kalamadım. Bu yüzden çöpe gidiyor.

Oriflame Lip Perfection Invisible Touch: Dünya 'nın en gereksiz ürünleri ilk beş listesindeki yerini kimseye bırakmayacak, kalem ambalaj içerisinde krem yapılı bir dudak kremi. Dudak ve çevresinde işe yaramayınca, koyu renkli ojelerin tırnak kenarına bulaşmasını engellemek için kullanarak bitirdim.


SAÇ ve AĞIZ BAKIM ÜRÜNLERİ

Naturface Herbal Hair Sarımsak Özlü Şampuan: Instagram 'da gördüğümde denemeye karar verdiğim ve bulması epey zor olan bu şampuanı aslında sevebilirdim. Sarımsak özü içerdiği hâlde tıraş losyonu gibi kokuyor olması ve sadece bir şişesinde bile fark edilir bir hızda uzama sağlaması ile başarılı olsa da, SLS içermesi ve saçlarımı yumuşatmaması nedenleriyle bir daha almayı düşünmüyorum.

Curaprox Ultra Soft 5460 Diş Fırçası: Diş eti hastalığı yaşayan biri olarak bir diş fırçasından beklentim temizliğin yanı sıra çok yumuşak olması. Curaprox, keşfettiğimden beri vazgeçilmezim olmuş durumda.


YARDIMCI ÜRÜNLER

   Miniso Cotton Bud, Alouette Kağıt Mendil, Benri Islak Mendil ve Benri Kare Makyaj Temizleme Pamuğu ise sürekli biten yardımcı ürünlerden.


   Sonbaharın ilk ayı bu şekilde geçti, sanıyorum ki Ekim ayında da pek bir şey bitmeyecek...
   Bir sonraki yazıya kadar kendinize cici bakın!

4 yorum:

  1. Eylül niye böyle oldu ya? Ve evet, Ekim'de bende de pek bir şey bitmeyecek gibi; şaşılacak şey! Bu arada L'Oréal kalem benim göz pınarımda biraz dağılmıştı; ama kalan kısımlarında hiç akma vs sorunu yaşamamıştım. Ki benim de göz kapaklarım yağlıdır. Acaba kullandığım baz mı iyice kuruttu, anlamadım şimdi... yenilerini güle güle kullan, çok sevgiler!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İkimiz de Eylül ayında pek bir şey bitiremedik ne yazık ki... Bu göz kalemini seven de var, sevmeyen de sanırım farklı tarihlerde üretilenlerde bir formülasyon değişikliği yapılmış. Teşekkürler :)

      Sil
  2. okaliptüs özlü loreal maske hangisiymiş ben peeling olanları severek kullanıyorum şu anda.. lorealin o glossları güzeldi hakikaten ben de severdim ..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kozmetik mağazalarında var bu çeşidi de. Neden her güzel şeyi piyasadan kaldırırlar ki...

      Sil