Alışveriş - 32 (Recete.com, Love My Body, İpekyol)

   Ekim ayında yaptığım yükte hafif pahada -görece- ağır alışverişler ile merhaba! Hepsi ihtiyaç sonucunda alınan ürünlere gelin yakından bakalım.


RECETE.COM



Artık biliyorsunuz ki en sevdiğim online alışveriş sitelerinin başında recete.com yer alıyor. İhtiyaçlarım birikmişken hemen merak ettiğim ürünlerle dolu bir alışveriş gerçekleştirdim.

*Bitirdiğim baz tırnak ürünü yerine Sally Hansen Miracle Nail Thickener 52,50 TL
*Daha önce farklı ağırlığa sahip olanını memnuniyetle kullandığım Nature 's Bounty Gentle Iron 17mg 60 Kapsül 48,40 TL
*Biten durulanmaz sıvı saç kremimin yerine çokça övülen Elidor Ekspres Saç Bakım Spreyi Güçlü Saç Uçları 14,29 TL
*Cilt bakımında sık sık kullandığım ıslak bebek mendillerinde yeni bir deneyim için Mustela Dermo Soothing Wipes %0 Fragrance 2x70 Adet 31,00 TL



ve her alışverişimde olduğu gibi bu sefer de kargo paketinden çeşitli deneme boy ürünler çıktı;
Bioderma Atoderm Ultra Soothing Balm, Bioderma Atoderm Ultra Nourishing Cream, Bioderma Atoderm Ultra Rich Foaming Gel, Caudalie Vinosource Overnight Recovery Oil


LOVE MY BODY

Siyah Uzun Kollu Bluz: Kozmetik alışverişlerim bu kadarken, günlük spor tarzımın dışında bir bluz arayışındayken karşılaştım bu üst ile. %100 polyester materyaline göre fiyatı yüksek olsa da, nihayet dolabıma bu tarz bir parça katabildiğime sevindim. 249,90 TL


İPEKYOL

Siyah Güpür Dantel ve Kumaş Mixli Kokteyl Elbise: Yakın zamanda gerçekleşecek bir iki düğün ve davet için sade ama zarif bir elbise almak vardı aklımda; beklemediğim bir anda denediğim bu güpür dantelli elbiseye karşı koyamayıp almış bulundum. Şimdi giyeceğim günleri iple çekiyorum. 799,00 TL


   Benim Ekim alışverişlerim bu şekildeydi. Peki ya sizler neler aldınız? Bir sonraki yazıya kadar kendinize cici bakın!

8 yorum:

  1. Recete.com benim de en sevdiğim ve dermokozmetik alışverişi yapacaksam ilk baktığım site. Çok memnunum! Özellikle tester politikaları bir harika! İpekyol'dan aldığın elbiseye bayıldım!!! Aralık sonunda bir arkadaşımızın düğünü var, aslında evdeki elbiselerden birini giymek istiyorum ama aklım çelindi biraz :) Güle güle kullan, giy! Çok sevgiler!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benim de sayısız alışveriş yaptığım sitelerin başında yer alıyor recete.com, daha olumsuz yorum okumadım haklarında. Teşekkür ederim, beğenmene sevindim ^_^

      Sil
  2. recete.com'u ben de seviyorum, dermokozmetik alışverişlerimde ilk buraya bakarım. Elbiseye de bayıldım hepsini güle güle kullanın sevgiler!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yorumun için çok teşekkürler, daha güzelleri senin olsun :*

      Sil