İnceleme: Urban Decay Naked Basics Far Paleti



Makyaj masamda en sevdiğim kozmetik ürünlerimi kurcalarken fark ettim, olmazsa olmaz diyeceğim bir far paletini henüz sizlerle paylaşmadığımı!

İşte bu yüzden bugün blogumda; sade, küçük ve kapağındaki tam boy aynası ile kullanışlı bir ambalaja sahip olan Urban Decay Naked Basics hakkındaki yorumlarımı yayınlayacağım. 

Sadece tatillerde hayat kurtaran ambalajı ile değil; bir göz makyajı için tek başına yeterli olmasıyla ve temel tüm doğal renkleri içerisinde barındırmasıyla Urban Decay Naked Basics benim için holy grail ürünlerin başında yer alıyor!




Biri ışıltılı olmak üzere birbiriyle uyumlu renklerde toplam altı fardan oluşan Urban Decay Naked Basics, yumuşacık, adeta ipek gibi yapısı ile kolayca uygulanabiliyor. 

En açık renklerde bile başarılı bir pigmentasyona sahipken; altında baz olmaksızın dahi gün sonuna kadar akmadan, topaklanmadan durabiliyor.



Venus: Kırık beyaz renkte. Paletteki tek ışıltılı far. Kaş altı ve göz pınarlarında kullanılabilir. Aydınlatıcı olarak da tüm yüze uygulamaya uygun.

Foxy: Sarı alt tonlu bej. Tüm göz kapağına uygulayarak daha aydınlık ve sağlıklı bir bakış yaratılabilir.

W.O.S: Pembe alt tonlu bej. Damarlı görünümü ortadan kaldırmak ve temiz bir zemin oluşturmak için tüm göz kapağına uygulanabilir.



Naked 2: Soğuk alt tonlu bej kahve. Günlük makyajlarda doğal gölgelendirme için en sık kullandığım farlardan.Tekli satılsa kesinlikle alırım!

Faint: Tam bir kahve rengi. Derinlik katmak için gözün dış köşelerine ya da kirpik diplerine uygulanabilir.

Crave: Mat siyah. Kirpik diplerini belirginleştirmek ya da eyeliner altına uygulamak mümkün.
Ayrıca daha dikkat çekici dumanlı makyajlar için de tercih edilebilir.



İçerik Listesi:
VENUS / FOXY: Talc, Caprylic/Capric Triglyceride, Zinc Stearate, Sodium Dehydroacetate, Phenoxyethanol, Sorbic Acid, Ethylene/Acrylic Acid Copolymer, PTFE.
WALK OF SHAME / NAKED 2 / FAINT: Talc, Ethylene/Acrylic Acid Copolymer, Caprylic/Capric Triglyceride, Zinc Stearate, Sodium Dehydroacetate, Phenoxyethanol, Sorbic Acid, PTFE.
CRAVE: Talc, Zinc Stearate, Silica, Ethylhexyl Palmitate, Sodium Dehydroacetate, Phenoxyethanol, Sorbic Acid, Boron Nitride. 
All Shades May Contain: CI 77019 (Mica), CI 77891 (Titanium Dioxide), CI 77491/77492/77499 (Iron Oxides), CI 75470 (Carmine), CI 77742 (Manganese Violet), CI 77007 (Ultramarines).



   Holy Grail! diyebileceğim ürünlerden olan Urban Decay Basics hakkındaki düşüncelerim bu şekildeydi.
   
   Eğer siz de doğal tonlarda bir far paleti arayışındaysanız, Urban Decay Naked Basics 'e Sephora mağazalarından veya Urban Decay online mağazasından 275 TL güncel fiyatı ile ulaşabilirsiniz.

Daha önce inceleme yazılarını paylaştığım diğer Urban Decay markalı far paletleri;
Urban Decay Naked Far Paleti
Urban Decay Naked 3 Far Paleti

   Bir sonraki yazıya kadar kendinize cici bakın!

8 yorum:

  1. Güncel fiyatı kırık kalp ben :( Urban Decay'in mat far formülasyonu oldukça başarılı, sedefli renklerde biraz çuvallıyor sanki. Dolayısıyla paletin yapısının şahaneliğini tahmin edebiliyorum. Benim ilk çıktığında almama nedenim, ilk 4 rengin benim tenimde aynı duracağını düşünmemdi. O nedenle İngiltere'den Collection 2000'in muadil paletini almıştım, yanılmamışım :) Neyse bu yorumu da gereksiz uzattıktan sonra, güle güle, mutlulukla kullan diyorum ^_^ çok sevgiler!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de inanamadım ilk gördüğümde fiyatını... Hani elimde çokça far olduğundan bunun bitmesi imkansıza yakın ama yine de biterse / kaybolursa çok üzülürüm...

      Sil
  2. bir heves almıştım ama kullanamadım ve hediye ettim..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de Urban Decay Naked için aynı yorumu yapabilirim mesela, ama bu tam bir aşk benim için

      Sil
  3. nedense bir türlü almak istemedim bu paleti :(

    YanıtlaSil
  4. Büyük ve çok çeşitli renkler barındıran paletlerden ziyade bu tarz basic ve günlük kullandığım renkleri barındıran paletleri daha çok seviyorum ♥

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kozmetik konusunda duruldukça ben de senin gibi düşünmeye başladım. Tabi rengarenk olmak istediğim günler için de diğer paletlerim duruyor :)

      Sil