Bitenler ve Çöpe Gidenler - 64

   Merhaba, bugün sizlerle Kasım ayında bitirdiğim ve çöpe gönderdiğim ürünler hakkındaki yorumlarımı paylaşmak istiyorum!



Ogx Coconut Water Nemlendirici Sprey Yağ: Şu ana kadar kullandığım durulanmayan sıvı saç ürünleri arasından en sevdiklerimden biri oldu kesinlikle! İçerisindeki yağ ile kuru saçlarımı neme doyurdu. Kokusu da harika! Merak ettiğim birkaç ürünü daha denedikten sonra yeniden alacağım.

Batiste Brit ve Batiste Blush kuru şampuanlar hakkındaki düşüncelerimi daha önceden uzun uzun anlatmıştım. Okumak isterseniz ürün isimlerine tıklayabilirsiniz.

Heinz Mayonez: Bunun burada ne işi var demeyin! Ayda bir çeşitli yağları karıştırarak saç bakımı yapmaya çalışıyorum ancak bazen düşündüğümden daha tembel olduğum zamanlar da oluyor. Böyle durumlarda besleyici yağ içeriğiyle mayonezler de yeterli geliyor.




Nuxe Creme Fraiche de Beaute: İkinci kutusunu bitirdiğim, içeriği güzel, nemlendirmesi başarılı, cildimde herhangi bir hassasiyete neden olmayan bu kremi; elimdeki deneme boy ürünleri kullandıktan sonra yeniden alabilirim.

Vichy Gözenek Arındırıcı Kil Maskesi: Daha sağlıklı yorumlar yapabilmek için ürünün diğer yarısını da kullanıp ondan sonra yazacağım.

Maske uygulama Fırçası: Maalesef Aliexpress' ten aldığım bu ürün maske uygulamak için işlevsiz oldu. Çöp...



Atelier Rebul Hand Creme Rose: Az bir miktarı bile ellerimi nemlendirmeye yetse de pek çok uygun fiyatlı muadili olduğu için yeniden almayı düşünmüyorum.

Balea Handcreme Olive: Hamburg seyahatim sırasında aldığım bu el kremini annem severek kullandı. Uygun fiyatıyla yeniden denk gelirsem alacağım bir ürün oldu.

NK Harder Nails Tırnak Cilası: Tırnaklarımın sık sık kırıldığı bir dönemde çok işime yaramıştı. Yeniden alabilirim.



Isana Golden Beauty Cremedusche: Mis gibi tiare çiçeği ve amber kokulu bu duş jelini sonbahar aylarında severek kullandım, denk gelirsem yeniden alabilirim.

Essence Kajal Pencil Teddy: Hakkında okuduğum övgülere dayanamayıp alsam da rengini kendime yakıştıramadım. Sonunda yollarımızı ayırıyoruz.



Kleenex Ultra Soft, StopEver Isıtıcı Bant ve Selpak Losyonlu Kağıt Mendil ise her ay bitirdiğim ürünlerden.


   Bir ay da bu şekilde bitti. Bir sonraki yazıya kadar kendinize cici bakın.

10 yorum:

  1. maske sürmek için herhangi bir kedi dili fırça gayet iyi iş görüyor ekstra bir fırçaya gerek yok bence.. OGX coconut waterı denemek istiyordum ama kuru saçlara iyi geliyor sanırım bana fazla gelecektir.. baya da biten ürün olmuş tebrikler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Fondöteni ve kapatıcıyı Beauty Blender ile uygulamaya alıştığım için elimde hiç kedi dili fırça kalmadı sanırım, ama aklımda olsun kesinlikle. Saç diplerim değil ancak saç uçlarım kuru, ona epey iyi geldi ama haklısın. Teşekkürler :)

      Sil
  2. Ogx Coconut Water ilgimi çekti, onu kesinlikle alabilirim! şu mayonez işi de çok mantıklı bence, saç uçlarıma arada uyulayayım, ne kaybederim ki :) Ben de Flormar'ın tırnak güçlendiricisini (Calcium) kullanıyordum ama son zamanlarda işe yaramamaya başlamıştı, NK'yı da deneyeyim. Isana Golden Beauty duş jelini çoook merak ettim, tiare çiçeğine bayılırım! Mutlaka denk gelince alacağım. Yenilerini güle güle kullan, çok sevgiler!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ogx Coconut Water 'a bakmalısın kesinlikle, dozunda uygulandığında çok güzel bir yumuşaklık katıyor. Mayonezi deneren yorumlarını kesinlikle bekliyorum. Isana Golden Beauty maalesef dönemsel gelen duş jellerindendi, umarım yeniden satılır. Teşekkürler (:

      Sil
  3. çok güzel ürünler bitmiş..Gelsin yenileri :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sırada alışveriş yazısı var zaten planlanmış şekilde :)

      Sil
  4. Nuxe nasıl sevilmesin harikadır o ! ne diyelim klasik gelsin yeni ciciler (:

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok güzel bir nemlendirici gerçekten de, teşekkür ederim :)

      Sil
  5. Nuxe Creme Fraiche de Beaute kremi geçen kış kullanmış, çok sevmiştim. Üzerine başka kremler denedim ama ben de ileride tekrar almayı düşünüyorum. Essence Kajal Pencil Teddy ise başlarda çok sert gelmişti ama şimdilerde alıştım, rengini sevdim ben :)
    Sevgiler!!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şu an ben de hafif bir cilt yağı kullanıyorum ancak sanırım yeniden alacağım yakın tarihte <3 Göz kalemini senin beğenmene sevindim, ben çöpe göndermek zorunda kaldım çünkü...

      Sil