Alışveriş - 33 (Sephora, Beauty Blender, Mango, Calzedonia ...)

   Merhaba, sonbaharın ilk aylarına kıyasla geçtiğimiz Kasım ayında dolu dolu alışverişler yaptım ve daha da geciktirmeden sizlerle paylaşmak istiyorum.


SEPHORA

Beauty Blender Original: Her ne kadar diğer çeşitlerini denesem de; en son Original olanında karar kıldım ve bir ihtiyaç alışverişi olarak ilk müsait zamanımda aldım Beauty Blender 'ı. Fiyatı 99 TL, ben aldıktan sonra Sephora 'da üstüne 30 TL daha zam geldi, korkunç!

Alışveriş çantama -beni de epey şaşırtarak- çeşitli samplelar eklendi; Prada La Femme EDP, Yves Saint Laurent Forever Liberator Serum, Yves Saint Laurent Le Teint B 30 Almond, Belif The True Cream Aqua Bomb


BEAUTY BLENDER

BBF Beauty's Best Friend: Kendisi, Black Friday indirimini kovaladığım tek ürün oldu, tanesinin 129 TL olduğunu gördüğümden beri; nihayetinde yedeklemiş oldum. Set fiyatı 120 TL


MACRO CENTER

Batiste Kuru Şampuan Çeşitleri Wild & Fresh: Batiste markası Macro Center ve Migros 'lardan çekilmeden hemen önce Batiste markalı ürünlerde güzel bir indirim yaptılar. Ben de yedeklemek için iki farklı çeşidini aldım. Şimdi her yerde 50 TL olduğunu görünce daha fazla almadığıma pişman olmuyor da değilim... Adet fiyatı 21 TL


GRATIS

Eyüp Sabri Tuncer Doğal Zeytinyağlı El ve Vücut Losyonu: Hem laboratuvarda, hem de ofis masamda severek kullandığım, pompalı bir ambalaj içerisinde satışa sunulan; mis kokulu ve çabucak emilen el kremi. Fiyatı 7,40 TL

Benri Islak Mendil: Çantamın demirbaşlarından. Adet fiyatı 1,25 TL

Toni & Guy Damage Repair Şampuan: Ne zamandır denemek istiyordum ancak bir türlü sıra gelmiyordu. Nihayet edindim. Fiyatı 44,90 TL

Alışveriş çantama denemem için Rebul Nature Kolonyalı Mendil eklenmişti.


ROSSMANN

Johnson's Baby Hassas Islak Havlu x3: Ofiste ihtiyaç duyduğum ürünlerin en başında ıslak mendiller geliyor. Ben de böyle üçlü bulmuşken aldım, umarım severim. Set fiyatı 13,49 TL

Parodontax Beyazlatıcı: Yıllardır bittikçe aldıklarımdan, diş etlerimle yaşadığım problemleri en aza indiren diş macunu. Fiyatı 22,99 TL


MANGO

Çizgili Örgü Kazak: Bu kış bir iki kazağa ihtiyacım vardı ve %40 indirim ile 108 TL 'ye düştüğü için kaçırmadım. Her ne kadar sadece akrilik ve poliamitten oluşsa da beklediğimden daha sıcak tutması ve sade görüntüsüyle kışın soğuk günlerinde sık sık üzerimde olacağa benziyor.


CALZEDONIA


Calzedonia Deri Görünümlü Termal Siyah Tayt: Uzun süre alıp almama ikileminde kaldıktan sonra arkadaşlarımın da gazına gelip aldığım ve aşk yaşayarak giydiğim, beni en sıcak tutan alt giyim ürünü! Fiyatı 189,9 TL
*Üzerimde nasıl durduğunu ve nasıl kombinlediğimi görmek için Instagram linkine tıklayabilirsiniz.


AMAZON TÜRKİYE ve VATAN

Akıllı teknolojik ürünlere her zaman zaafım olmuştur ve wireless Philips Hue Bridge ile bağlı olarak kullanmak üzere aldığım Philips Hue Go, Kasım ayında cüzdanımda küçük çaplı bir patlamaya neden olan iki üründü. Tüm evi Philips Hue ürünleri ile donatmayı düşünmek bir yana, arka odadan bile çekmediğini fark ettiğim anda büyük hayal kırıklığına uğradım; çünkü bu ürünleri almayı yıllardır hayal ediyordum... Maalesef bana iade yolları gözüküyor... Philips Hue Go Amazon Türkiye fiyatı 367 TL, Philips Hue Bridge Vatan fiyatı 215 TL


   Kasım ayında aldıklarım bu şekildeydi. Aralık ayı mı? Aralık ayı alışverişlerimi iki parçaya bölerek yazabilirim... Bir sonraki yazıya kadar kendinize cici bakın!

6 yorum:

  1. Güle güle kullan,Toni bırcok yerde %40 keşke oralardan alsaydın canım daha uyguna geliyor çünkü 30 35 tl ye cok aldım rossmanndan.Bu phılıps ne işe yarıyor bıraz bahsedermisin ne oldugunu ben anlayamadım çok :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim canım, Philips 'in bu ürünleri ile akıllı aydınlatma sistemine sahip oluyorsun. Elbette teoride, ne yazık ki pratikte o kadar da mükemmel değil.

      Sil
  2. Öncelikle hepsini güle güle kullan! Beni BB'leri 60 TL iken bırakmışım, yazını okuyunca ufak çaplı bir şok geçirmedim değil... Ama BFF setini şahne fiyata almışsın, bak keşke ben de yedekleseymişim... Mango kazağı da acayip beğendim! Ve Calzedonia taytın bordo rengini ben de 2 hafta önce aldım ve cidden böyle sıcak tutan bir şey olamaz!!! Roma seyahatimde, yeni yıl akşamı giymeyi düşünüyorum; zira sokakta geçiriyoruz her sene ve ben her sene donuyorum :))) Aralık alışverişlerini de merakla bekliyorum! Aldıklarını güle güle kullan, çok sevgiler!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beauty Blender gerçekten de fiyatıyla üzen ürünlerin içerisinde... Bu ve Mango 'dan aldığım diğer kazak soğuk kış günlerinde kurtarıcım oldu kesinlikle. Ah tayt, o tayt gerçekten çok başarılı bir şey olmuş, senin de almana sevindim :*

      Sil
  3. güle güle kullan.. BB ben de almak istiyorum ama indirimde yakalayamadım henüz..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İndirimde kaçırmamak gerekiyor kesinlikle, malum fiyatları...

      Sil