Alışveriş - 40 (Origins, Avon, Dermoeczanem, Recete.com)

   Son zamanlarda yaptığım alışverişlerle hepinize merhaba! 



Origins

Mask & Go Trio Set: Origins 'in maskelerini uzun zamandır merak ediyordum. Deneme boylarını görünce sepete ekledim. 69,90 TL Link

Glow Power Set: Gündüz göz kremim bitmek üzereyken daha önce kullandığım bu göz kremini içeren sete bir şans daha vermek istedim. 99,90 TL  Link

Rise & Refresh Set: Ve en yakın arkadaşımın en sevdiği nemlendiriciyi içeren bu seti de site 150 TL üzeri alışverişlerde hediye ettiği için başarılı bir alışveriş oldu. Tabi set direkt ona gitti, o ayrı.


Avon

Avon Senses Mood Therapy Happiness Duş Jeli x2, Avon Summer White Paradise EDT ve Avon Perceive Sunshine EDT: Yıllar sonra Avon ile yeniden yollarım kesişti. Bir set ile çok uygun fiyata edindiğim bu ürünlerden duş jelleri annem için aldım, parfümler ise oda kokusu olarak kullanılmakta. Yanında iki ruj sample 'ı da hediye gönderildi. 65 TL


Dermoeczanem

Hepsi denemek istediğim ürünlerden oluşan bir alışveriş oldu, zaman içerisinde kullandıkça yorumlarımı blogumda paylaşırım;


Dalan d'Olive Zeytinyağlı Saç Bakım Kremi 14,55 TL Link

Missha Creamy Latte Cleansing Foam Green Tea 28,95 TL Link

Organix Coconut Curls Shampoo 59,93 TL Link

Kalyon Oje Koruyucu 11.38 TL Link

Herbaderm Hyaluronik 3D Serum 39,90 TL Link

Avene Cicalfate Nemlendirici Bakım Kremi 29,90 TL Link

Ayrıca aldığım bir ürün de (Marc Anthony Strictly Curls 3X Moisture Triple Blend Conditioner) stokta olmadığı gerekçesiyle iptal edildi.


Recete.com


Bir diğer denemek istediğim ürünleri içeren alışveriş de Reçete 'den gerçekleştirdim. Bu siteyi en çok sample bolluğundan dolayı tercih ediyorum! Sizlerin de böyle sevdiği alışveriş siteleri var mı?


Marc Anthony Strictly Curls Conditioner 84,15 TL Link


Dermoskin Be Bright Eye Peptide Complex Cream 92,00 TL Link


Pastel 112 Oje 6,51 TL Link


Signal Slim Care Sensitive Soft Mavi 14,18 TL Link



   Benim son zamanlarda yaptığım kozmetik alışverişler bu şekildeydi. Bir sonraki yazıya kadar kendinize cici bakın!

4 yorum: