Makyaj Menüsü - Eylül

 

Merhaba!

Geçtiğimiz ay başladığım Makyaj Menüsü yazı dizisinin ikinci paylaşımı bu güzel Sonbahar mevsiminin ilk ayında sizlerle!



Gerek sabah uyanınca yaşanan ürün seçme zorluğu, gerekse yeni ürünler alınca eskileri bir kenarda unutmanın verdiği mutsuzlukla birkaç senedir her ay kullanacağım makyaj malzemelerini seçiyorum. Seçtiklerimi yani makyaj menümü blogumda paylaşmak ise geçtiğimiz ay benim için çok eğlenceli oldu!  


Elbette yazıdaki tüm ürünleri her gün kullanmıyorum; bazen sadece bir göz makyajı, bazense tam teşekküllü bir performans olsa da Eylül ayı için seçtiğim kozmetik ürünleri ve olmazsa olmazlarımı () bu yazıda bulabilirsiniz.


Ve daha önce inceleyip blogda yazılarını paylaştığım ürünler hakkındaki yorumlarımı okumak için ürün adlarına tıklamayı unutmayın.


Gelelim bu ay kullandığım ve aşağıda uygulama sırasıyla yazdığım kozmetik ürünlere





Gülsha Perfecting Rose Elixir


- Shiseido Syncro Skin Lasting Liquid Foundation SPF 20 - Neutral 2: Aynı markanın glow versiyonunu isterken yanlışlıkla karma-yağlı cilde sahip olanlar için üretilen bu fondöteni satın almıştım. Üstteki ürün sayesinde fondöteni istediğim yapıya getiriyor ve alttaki ürünün de yardımıyla tam perfomansı elde ediyorum.


The Body Shop Shape Adjusting Drops - Lightening ☆: Rengi koyu gelen fondötenleri kullanılabilir hâle getiren çok başarılı bir ürün. Damlalığı işe yaramadığı için ürünü farklı bir kaba aktardım, bu nedenle fotoğrafta yok. Bu kullandığım ikinci şişe, bittikçe alırım.


Pastel ProFashion Liquid Concealer 101 Porcelain


Rival de Loop Young Chocolate Lovers Chocolate Bronzer ☆: Yüzü boyutlandırmak için severek kullandığım bir kontür ürünü oldu. Mis gibi çikolata kokusu da artısı!


NYC Smoothing Skin Bronzing Face Powder 720A Sunny


Chanel Jardin de Chanel Blush Camelia Rose: Chanel 'in koleksiyon ürünlerinden bu allık, ilk gördüğümde gözlerimden kalpler çıkmasına neden olan tasarımı ve hafif pembe rengi ile raflara yerleştirilirken aldığım kozmetik ürünlerin başında geliyordu. Hâlâ kullanmaya kıyamıyorum o güzelim desenini bozarım diye!


Pastel Day Light Cream Highlighter: Biliyorsunuzdur, ben krem aydınlatıcıları tercih ediyorum. Sim sim durmaması, alttaki makyajı oynatmaması bu ürünün güzel yönlerinden. Hijyen sıkıntısı ve kalıcılık azlığı ise ne yazık ki Benefit Watt's Up 'a kıyasla başarısız kalıyor.


Catrice Prime and Fine Mattifying Powder Waterproof 


- Urban Decay All Nighter Setting Spray : Yıllar önce bir konser öncesi Sephora 'da gezerken deneme şansım oldu ve gece eve döndüğümde gözlerime inanamıyordum. Makyajım onca heyecan ve dansa rağmen milim oynamamış ya da uçmamıştı. Kuru bir cilde sahip olsam da doğal sonuçtan hoşlandığım için az az ürün uyguluyorum ve bunun sonucunda birkaç saat sonra makyajım uçmaya başlıyor; günün ilk çeyreği bittiğinde ise neredeyse geriye hiçbir şey kalmıyor maskaradan başka. Bu sprey ise benim için mükemmel!


- Too Faced Boudoir Eyes Eyeshadow Collection


- Benefit Longwear Powder Shadow Thanks A Latte


- MAC Gel Eyeliner Blacktrack: Uzun zamandır NYX Ink Liner kullanıyordum ve bitince krem eyelinera geçmek istedim. Pek çok övülen bu ürünü ise ilk defa deneme fırsatı buldum, ilerleyen aylarda düşüncelerimi paylaşabilirim.


- L'oreal Unlimited Mascara: Hareket kabiliyetli başlığı ile anlaşamadığım için hep sabit olarak kullandım, kirpikleri simsiyah yapması güzel olsa da dikkatli uygulanmadığında topaklanma yapabiliyor. Ben hacimden çok uzunluğu tercih ettiğim için bu ürüne bayıldığımı söyleyemem ama akma dökülme yapmadığı için kullanıyorum.


- Anastasia Beverly Hills Brow Definer Medium Brown 


- MAC Brow Set Clear


- MAC Powder Kiss Sultry Move: Pudramsı, dudaklarda blur efekti olan bu yeni serideki ilk aldığım ruj Sultry Move rengi oldu. Günlük kullanıma uygun hafif kahve-pembe rengi ile günlük makyaj çantamdaki yerini aldı.


- Sleek Power Plump Lip Crayon Notorious Nude: Kremsi yapıda bej-nude renkli hafif dolgunluk veren bir ruj. Hediye gelmeseydi bu rengi kendime yakıştıracağımı hayal edemezdim ancak şimdi çok severek kullanıyorum. Dolgunluk veren her dudak ürününde olduğu gibi karıncalanma ve yanma hissine neden oluyor.


   İçlerinden sizlerin de kullandığı ürünler var mı? Varsa yorumlarınızı merak ediyorum. Bir sonraki yazıya kadar kendinize cici bakın!

6 yorum:

  1. Makyaj menüsü çok güzel fikirmiş hem tüm ürünlerini ara ara kullanmış ve tüketmiş de olursun :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle! Hem de uzun zamandır kullanmadığım ürünleri kullanma fırsatı buldukça ayrı bir mutluluk da geliyor ^-^

      Sil
  2. Mac'in şu an geçerli olan Studio Fix kampanyası ile Sultry Move'a nihayet sahip oldum, kullanmak için sabırsızlanıyorum! Günlük makyajda tam sevdiğim ruj rengi ^_^ Pastel Day Light Cream Highlighter yorumlarına katılıyorum. Yapı vs. olarak çok güzel ama daha öğlen olmadan gitmiş oluyor. Keşke daha kalıcı olsaydı. Urban Decay All Nighter Setting Spray ile ilgili de hep çok iyi yorumlar okuyorum. Keşke marka ülkemizden çekilmeseydi. Bu yazı dizisini çok sevdim, yenilerini merakla bekliyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şimdi Instagram 'da gördüm alışverişini! Aydınlatıcılar içerisinde -fiyatını görmezden gelebilirsek- Benefit Watt's Up gerçekten güzel, henüz denemediysen bakabilirsin. UD Türkiye 'den çekilmeden hemen önce bu spreyi almıştım, bitince ne yapacağımı kara kara düşünüyorum ben de. Teşekkürler, beğenmen çook mutlu etti :)

      Sil
  3. Yaa çok güzel bir yazı dizisi olmuş!!! Aslında, yaz başından beri neredeyse hep aynı ürünleri kullanıyorum. Ben de benzer bir yazı hazırlayabilirim! İlham oldu! Ayrıca ürünlerin hepsi çok cici bence! Çok sevgiler!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ay, çok teşekkürler :) Yazıyı hazırlaması çok keyifli, eminim senin menünü okumaktan da çok keyif alırım. Öpüyorum :*

      Sil