Bitenler ve Çöpe Gidenler - 84

Günaydın! 

Dolu dolu ürün bitirdiğim Ağustos ayından sonra geçtiğimiz ay sadece uzun süredir sürünen birkaç ürünü bitirebildim. Yine de, Eylül ayının az ama öz biten ve çöpe giden listesini yazmadan geçemedim. 



CİLT BAKIM ÜRÜNLERİ


Dr. Jart Ceramidin Cream: Bir süredir gece cilt bakım rutinimde Hermaderm Hyaluronik 3D serumu ile birlikte bu nemlediriciyi kullanıyordum. Serumu pek sevemediğim için bu ürüne de pek ısınamadım ne yazık ki. Uzun süre emilmemesi ve yoğun yapısına rağmen cildi neme doyurmaması da hoşuma gitmedi. Aynı markanın tiger grass kremi benim cildime daha çok hitap ediyordu.


Sephora Cleansing Wipes Coconut Water: Cildi irite etmeden ten makyajının kabasını alıyor. Göz makyajı konusunda ise sınıfta kalıyor. Denk geldikçe alıyorum.



CİLT BAKIM ÜRÜNLERİ -Deneme Boy-


Bioderma Atoderm Intensive Ultra Rich Foaming Gel x2: Yeterli köpürmesine, ciltten kolay arınmasına ve cildi kurutmadan temizlemesine hayranım; tam boyunu da kullanıyorum.


Village 11 Factory Moisture Eye Cream: Yirmili yaşların başlarında olan, göz altı çizgilerine sahip olmayanlar için uygun bir nemlendirici. Tam boyunu almam.


Bepanthol Cilt Bakım Kremi: Acil nem takviyesi gereken durumlarda kullanabilmek için makyaj çantamda tutuyordum. Evde büyük boyu her daim mevcut.



RENKLİ KOZMETİKLER


Shiseido Synchro Skin Lasting Liquid Foundation Neutral 2: Aynı markanın glow versiyonunu isterken yanlışlıkla karma-yağlı cilde sahip olanlar için üretilen bu fondöteni satın almıştım. Üstteki ürün sayesinde fondöteni istediğim yapıya getiriyor ve alttaki ürünün de yardımıyla tam perfomansı elde ediyorum.


Avon Speed Dry Swift Sherbet Oje



SAÇ & VÜCUT BAKIM ÜRÜNLERİ


Marc Anthony Repair 100% Extra Virgin Coconut Oil & Shea Butter Şampuan: SLS içermeyen, hindistan cevizi kokulu güzel bir şampuan. İndirimde denk gelirsem alabilirim.


Dove Go Fresh Nourishment Besleyici El ve Vücut Kremi: Hafif, ferah kokulu, yaz aylarına uygun bir vücut nemlendiricisi.


Avon Senses Happiness Duj Jeli: Annem severek kullandı, yedeği var.



KOKULAR


Rebul Jasmine Eau de Cologne: Kolonya kullanmayı pek tercih etmese de uzun zamandır çantamdaydı, bitirdim. Yeniden almam.


Monoprix Deodorant Homme Musc: Paris 'ten erkek kardeşime getirdiğim bu deodorantı uzun süre o kullansa da son zamanlarda ben de kullandığımı itiraf etmeliyim. Tarçın kokusu ile sonbahara uygundu. Yeniden yollarımız kesişirse alırım.


Old Spice Deodorant Stick Captain: En yakın arkadaşımın kullanıp bitirdiği, alüminyum içermeyen deostick. Kokusunun gün boyu kaldığını ve bundan sonra da bu ürünü sürekli kullanacağını söyledi.



YARDIMCI ÜRÜNLER


Ultra Compact Antibacterial Wet Wipes ve Prima Temiz ve Ferah Bebek Kokulu Islak Havlu ise anlık temizlikte tercih ettiğim ürünlerdendi.


   Sonbaharın ilk ayında bitirdiklerim bu şekildeydi. Bir sonraki yazıya kadar kendinize cici bakın!

4 yorum:

  1. Old Spice kadınlar için ürünü var mıydı acaba yoksa bakayım bende 😍

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yok maalesef. Ama kardeşim, dostum, babam bu markadan çok memnunlar ☺️

      Sil
  2. Çok güzel şeyler bitirmişsin

    YanıtlaSil