Makyaj Menüsü - Ekim

 

Merhaba!


Ağustos ayında başladığım Makyaj Menüsü yazı dizisinin üçüncü paylaşımı Sonbahar mevsimini her an iliklerimizde hissettiren Ekim ayında sizlerle!


Gerek sabah uyanınca yaşanan ürün seçme zorluğu, gerekse yeni ürünler alınca eskileri bir kenarda unutmanın verdiği mutsuzlukla birkaç senedir her ay kullanacağım makyaj malzemelerini seçiyorum. Seçtiklerimi yani makyaj menümü blogumda paylaşmak ise benim için çok eğlenceli oldu!  


Elbette yazıdaki tüm ürünleri her gün kullanmıyorum; bazen sadece bir göz makyajı, bazense tam teşekküllü bir performans olsa da Ekim ayı için seçtiğim kozmetik ürünleri ve olmazsa olmazlarımı (☆) bu yazıda bulabilirsiniz.


Ve daha önce inceleyip blogda yazılarını paylaştığım ürünler hakkındaki yorumlarımı okumak için ürün adlarına tıklamayı unutmayın.


Gelelim bu ay kullandığım ve aşağıda uygulama sırasıyla yazdığım kozmetik ürünlere




- Gülsha Perfecting Rose Elixir


- Nars Sheer Glow Foundation - Santa Fe: Orta koyulukta kıvama sahip, yüksek kalıcılık ve orta kapatıcılık ile güvenilir joker bir fondöten. Tabi ben kendi cilt tonuma göre fondöten almayı başaramadığım için yine renk açıcı damla kullanarak tenime uygun hâle getiriyorum.


- The Body Shop Shape Adjusting Drops - Lightening ☆: Rengi koyu gelen fondötenleri kullanılabilir hâle getiren çok başarılı bir ürün. Fondötenin yapısını zinhar bozmuyor. Bu kullandığım ikinci şişe, bittikçe alırım.


- Benefit Hoola Bronzer: Benefit setlerinden biri ile edindiğim mini boyunu yüzümü ısıtmak için severek kullanıyorum. Ancak Benefit, daha önce blogumda 5 ürününün inceleme yazısı bulunsa da, fiyat politikası nedeniyle bir süredir alışveriş yapmadığım bir marka.


- Yves Saint Laurent Touche Eclat #2


- Yves Saint Laurent Souffle D'éclat Toz Pudra ☆


- MAC Prep + Prime Fix+


- Violess Voss Pro Eyeshadow Palette Holy Grail


- MAC Gel Eyeliner Blacktrack: Uzun zamandır NYX Ink Liner kullanıyordum ve bitince krem eyelinera geçmek istedim. Pek çok övülen bu ürünü ise iki aydır deniyorum; ne yazık ki beğendiğimi söyleyemem. Opak olması için kat kat uygulamak gerekiyor, bu da ince eyeliner görünümü elde etmeyi zorlaştırıyor. Çabucak sabitlense de, uygularken fazla kremsi, Maybelline kesinlikle yapı konusunda daha başarılıydı. Bilemiyorum...


- Too Faced Better than Sex Mascara ☆: Bunca yıl elliden fazla maskara denedim ancak bunun kadar hiçbirini sevemedim. Hayatıma tek bir maskara ile devam edecek olsaydım Too Faced Better than Sex kesinlikle o ürün olurdu.


- Sephora Retractable Brow Pencil - 06 Soft Charcoal


- MAC Brow Set Clear


- MAC Creme in Your Coffee: Pembe alt tonlu sütlü kahve renkte kremsi bir ruj. Her makyaja yakıştırıyorum.


- Guerlain Kiss Kiss Le Rouge Creme 320 Red Insolence: Ambalaj kalitesi kendine hayran bırakan, dudakları kurutmayan pembe renkte bir ruj. Paris 'ten güzel anılarla birlikte getirdiğim için daha da seviyorum. 



   İçlerinden sizlerin de kullandığı ürünler var mı? Varsa yorumlarınızı merak ediyorum. Bir sonraki yazıya kadar kendinize cici bakın!

2 yorum:

  1. Ben bunu yıllardır yapıyorum ,makyaj sepetim olarak 😅 bir küçük sepet içinde o ay ağırlıklı kullanmak istediklerimi-inceleyecegim ürünleri yada acelem olduğunda beni yarı yolda bırakmayacak ürünleri koyuyorum ve her ay değiştiriyorum ürünleri , gerçekten hayat kurtarıyor

    YanıtlaSil