Bitenler ve Çöpe Gidenler - 85

Selamlar!

Ekim ayı bitenler ve çöpe gidenler açısından Eylül ayını da geride bırakacak bir zayıflıkta geçti ancak yine de bitirebildiğim birkaç ürünü sizlerle paylaşmak istiyorum.



Xiuzilm Miracle Black Mask: Banggood 'dan aldığım soyulabilen siyah maske. Hassas cildim için fazla agresif geldiği için kullanamadan vedalaşıyorum.


Yves Rocher Apricot Fruity Scrub: Kullanım sonrasında ciltte gıcır gıcır bir his bırakan fiziksel peeling. Daha önceden yaptığım alışverişlerin yanında hediye edildiği için yedeklerim var, bitmesi için banyoda vücudumda kullanıyorum. Ürün azaldığında içerisinden ürünü almanın zorlaşması da benim için ürünün eksilerinden biri.


Bioderma Atoderm Ultra Nourishing Cream: Genç kuru - normal cilde sahip olanların severek kullanacağı başarılı bir nemlendirici. 30 'uma iki kala daha kompleks ürünleri tercih ettiğim için tam boyunu almam.


L'occitane Infusions Soothing Mask: İçerisinde frenk üzümü tohumları bulunan, meyveli yoğurt gibi kokan sakinleştirici maske. Kokusundan hoşlanmadığım için tam boyunu almam diyordum ancak 75 mL 'i 280 TL olduğu için zaten al(a)mazmışım.




Playboy Play It Lovely Deodorant: Orkide ve tonka fasülyesinin kokularını yoğun olarak aldığım bir deodorant. Kıyafet üzerine sıkarak kullandığım için kalıcılığı hakkında bir şey söyleyemeyeceğim. Yeniden alacak kadar beğenmedim.


Prada La Femme EDP: 3 sonbahardır kullandığım, eşsiz bir koku. Her ortama uygun, ylang ylang ile sıcak, frangipani ile kremsi ve manolya & sümbülteber ile beyaz çiçeklerin mis kokusu... Baskın iris ve bergamot nedeniyle yeniden almayacak olsam da severek kullandım.


Victoria's Secret Heavenly EDP Rollerball: Hakkındaki düşüncelerimi okumak için ürün adına tıklayabilirsiniz.




Bebak Bacak Fondöteni 1 Light Tone: En açık rengini almış olsam da açık buğday tenimde çok koyu durdu. Bu nedenle bitiremeden çöpe gönderiyorum.


NOB Asetonsuz Oje Temizleme Mendili: Beklediğimden daha iyi bir performans göstermesi ile seyahat dönemlerimde makyaj çantama atıyorum. Tırnakları yağlı bırakmasını herkes sevmeyebilir ancak ben almaya devam edeceğim.


Sephora Colorful Eyeshadows No.285 Tahitian Pearl & No.229 Scented Candle & No.268 Let's Dance: Sırasıyla ışıltılı, mat ve simli farlar içeren başarılı bir deneme ürünü. Sephora şaşırtıcı bir şekilde arada böyle güzellikler yapıyor. Yedeği, makyaj yapmadan ofise gittiğim günlerde kullanmak üzere çekmecemde.




Prima Temiz ve Ferah Bebek Kokulu Islak Mendil, Benri Top Makyaj Pamuğu, Sebamed İntim Yıkama Jeli Hassas ve Benri Disk Pamuk ise sık sık bitirdiğim yardımcı ürünlerden.


   Benim Ekim ayında bitirdiğim ve çöpe gönderdiğim ürünler bu şekildeydi. Bir sonraki yazıya kadar kendinize cici bakın!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder