Alışveriş - 42 (Bobbi Brown, Rossmann ve D&R)

Merhaba!

Şubat ayında beni mutlu eden küçük alışverişlerimi sizlerle paylaşmak istiyorum.



Bobbi Brown


Moda ve Sosyete 'nin seçtikleri: Pandeminin başında yani geçtiğimiz sene Bobbi Brown X Network iş birliğinden ortaya çıkan bir set vardı ve almadığıma pişman olmuştum. Bu sene yeni bir iş birliği gerçekleştirdiler ve set içerisindeki ürünler Moda ve Sosyete blog yazarının seçtiklerinden oluşuyordu. Özellikle aydınlatıcı ve yüz bazı ilgimi çektiği için bu güzel seti edinmiş oldum. 399 TL

 


Rossmann


Kişisel bakım ürünlerinden oluşan küçük bir ihtiyaç alışverişi yaptım Rossmann 'dan, tabi indirimli fiyatlarla bile ödenen tutar pek küçük hissettirmiyor artık, malumunuz.


Love Beauty and Planet Şampuan Argan Yağı & Lavanta Özlü 19,90 TL


Domol Çamaşır Parfümü Mistik Çiçekler 44,90 TL


Isana Hydro Booster Bakım Kapsülleri 19,90 TL


Oral-B Diş İpi Satin Tape 19,90 TL


Facelle So Free Ultra Günlük Ped Slip 13,90 TL


Toblerone Sütlü Çikolata 6,99 TL


Alouette Kağıt Mendil 4 Katlı Hassas 12,99 TL



D&R


Ben bir Stephen King hayranıyım ve yazarın kitaplarının koleksiyoneriyim. D&R 'da diğer sitelere göre uygun fiyatta görünce bu 6 bebekle birlikte elimde 51 adet Stephen King olmuş oldu. 


Anahtar Deliğinden Esen Rüzgar: 23,94 TL


Çağrı 31,50 TL


Göz 21,42 TL


Hayaletin Garip Huyları 32,76 TL


Kujo 22,68 TL


Yüzyılın Fırtınası 32,76 TL



   Benim Şubat ayında aldıklarım bu şekildeydi. Bir sonraki yazıda görüşmek üzere.


   Kendinize cici bakın!

1 yorum:

  1. Bobbi Brown işbirliği setlerini ben de çok beğeniyorum. Aydınlatıcının mini boyunu birkaç ay önce fiyatı daha uygunken almadığıma pişmanım, makyaj bazının da mini boyunu geçenlerde Denebunu x Bobbi Brown Exclusive kutusuyla edindim. Benden önce kullanırsın muhtemelen, yorumlarını merakla bekliyorum :) Hepsini güle güle kullan, sevgiler ^_^

    YanıtlaSil