Makyaj Menüsü - Şubat

 Ağustos ayında başladığım Makyaj Menüsü yazı dizisinin yedinci paylaşımı olan Şubat ayı sizlerle!


Gerek sabah uyanınca yaşanan ürün seçme zorluğu, gerekse yeni ürünler alınca eskileri bir kenarda unutmanın verdiği mutsuzlukla birkaç senedir her ay kullanacağım makyaj malzemelerini seçiyorum. Seçtiklerimi yani makyaj menümü blogumda paylaşmak ise benim için çok eğlenceli oldu!  


Elbette yazıdaki tüm ürünleri her gün kullanmıyorum; bazen sadece bir göz makyajı, bazense tam teşekküllü bir performans olsa da Şubat ayı için seçtiğim kozmetik ürünleri ve olmazsa olmazlarımı (☆) bu yazıda bulabilirsiniz.


Ve daha önce inceleyip blogda yazılarını paylaştığım ürünler hakkındaki yorumlarımı okumak için ürün adlarına tıklamayı unutmayın.


Gelelim bu ay kullandığım ve aşağıda uygulama sırasıyla yazdığım kozmetik ürünlere 







- Bobbi Brown Vitamin Enriched Face Base: Nem vermesi başarılı, limon kokulu bir baz. Henüz bir kere kullanma şansı yakaladım, eğer kokusuna alışabilirsem kuru cildim nedeniyle severek kullanacağım ürünlerden biri olur.




- Rival de Loop All You Need Palette No.2: Hakkında ayrıntılı bir inceleme yazısı hazırlamayı düşünüyorum. O zamana kadar özellikle toz allık ve krem kontür ürününü çok başarılı bulduğumu söyleyebilirim.


- Urban Decay Eyeshadow Primer Potion - Original: Açık konuşmak gerekirse far bazı kullanmanın amacını pek anlamış değilim. Göz kapaklarım yağlı olmadığı için kullanmayı atlarsam da bir şey değişmiyor; yine de pigment kullandığım günlerde bu ürüne de makyajımda yer veriyorum



- Essence Long Lasting Eye Pencil 01 Black Fever: Yumuşak yapılı siyah göz kalemi. Siyah göz kaleminde düz ve akmayan çizgiler beklediğim için daha sert yapıdaki kalemleri kullanmayı tercih etsem de popülerliğinden dolayı bu ürüne de bir şans vermek istedim. Şu an için pek sevdiğimi söyleyemem, denemeye devam edeceğim.

- NYX Super Skinny Marker: Markanın "Ink Liner" isimli eyelinerını çok beğenerek kullanıp bitirince, bu ürünü denemeye karar verdim. Kesinlikle daha ince çigiler çizmeye olanak sağlıyor ancak jet black olmamasından dolayı sevemedim bir türlü.

- Bobbi Brown Smokey Eye Mascara: Geçtiğimiz ay kullanmaya başladığım Estee Lauder maskara her kullanımda gözlerimde yanmaya neden olunca direkt çöpe atıp yedekteki bu ürüne geçtim. Şu an için iyi anlaşıyoruz.



- Benefit Browvo Conditioning Primer: Kaş sabitleyici ve aynı zamanda kaş çıkarıcı bir ürün. En azından markanın iddiası bu şekilde. Bir süre kullandıktan sonra kaş çıkarma etkisi hakkında sağlıklı yorumlar yapabilirim. Kaş sabitleme konusunda daha başarılı muadillerini kullanmıştım.

MAC Powder Kiss Sultry Move: Pudramsı, dudaklarda blur efekti olan bu yeni serideki ilk aldığım ruj Sultry Move rengi oldu. Günlük kullanıma uygun hafif kahve-pembe rengi ile günlük makyaj çantamdaki yerini aldı

MAC Powder Kiss Lipstick Werk Werk Werk: MAC Powder Kiss serisinin yapılarını çok başarılı buluyorum. Soğuk tonlu ve canlı kırmızı renkteki bu rengi parmaklarımla pıt pıt uyguladığımda aldığım sonucu beğeniyorum.

Estee Lauder Pure Color Envy Sculpting Lipstick 333 Persuasive: Sarı alt tonlu, kiremit kırmızısı, yumuşacık ve sürümü kolay kremsi bir ruj. Yılbaşı hediyelerimden biri olan bu ürünü koyu göz makyajlarına çok yakıştırdım. Altın rengi ambalajı üzerinde küçük bir ayna bulunması ile hem lüks, hem de pratik.






- Sephora 74 Mirror, Mirror: Yoğun gümüş ışıltılardan oluşan ve bu yapıdaki ojelerin aksine fırça izi yapmaya nadir ojelerden. İki katta tamamen opak ve severek kullanıyorum.




   Ayrıca baz olarak Beaulis Resist It, üst cila olarak Kalyon Oje Koruyucu Renk Canlandırıcı ve son zamanlarda sık sık kırılan tırnaklarıma yardım eder umuduyla  Kalyon Nail Protective Hardener da kullandığım yardımcı tırnak ürünlerinden.  Bunlara ek olarak ağdalaşmış ojelerin yapısını açmak için Kalyon Oje İnceltici de olmazsa olmazlardan.


   İçlerinden sizlerin de kullandığı ürünler var mı? Varsa yorumlarınızı merak ediyorum. Bir sonraki yazıya kadar kendinize cici bakın!

2 yorum:

  1. NYX Bare With Me'yi ben de çok seviyorum ve Vanilla Nude benim ten rengime de tam uyuyor ^_^ Evden çalışma ve maske yüzünden uzak kaldık, kullanmayı çok özledim. Mac Powder Kiss Sultry Move da favori rujlarımdan. Benefit Browvo Conditioning Primer merak ettiğim ürünlerdendi, detaylı yorumlarını merakla bekliyorum, sevgiler!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 1 sene oluyor hayattan soyutlanarak yeni bir zamanı deneyimlediğimiz; umarım kurtulacağımız günler yakındır. Zevklerimiz benziyor, yazılarını bu sebeple çok seviyorum :) Biraz daha deneyeyim düzenli olarak, Benefit Browvo Conditioning Primer hakkındaki düşüncelerimi paylaşırım. Teşekkürler :)

      Sil