Bitenler ve Çöpe Gidenler - 93

    Haziran ayının bitenler ve çöpe gidenleri ile merhaba! Bu ay her alandan ürün bitirdim, en çok da rutinimde olan cilt bakım ürünleri arka arkaya bittiler.



Bioderma Sensibio H2O Misel Su: Makyajı göz yakmadan çıkaran "holy grail" ürünlerden. Yenisini aldım ve severek kullanıyorum.


Origins Dr. Weil Mega-Mushroom Relief & Resilience Soothing Treatment Lotion: Kızarıklık ve hassasiyet için önerilen tonik kıvamında nemlendirici bir ürün. Gündüz cilt bakımında nemlendirici olarak kullanıyordum. Hassas karma ciltlere daha uygun olduğunu düşündüğüm için yeniden almam.


I'm from Ginseng Serum: Gece cilt bakım rutininde uzun süre kullandığım; pek popüler Kore kozmetik cilt serumu. Olumlu / olumsuz bir etkisini görmedim; nemlendirme hususunda da başarısız buldum. Arayışım devam ediyor.


Mario Badescu Drying Lotion: Sivilceler üzerinde harikalar yaratan kendisi küçük etkisi büyük ürün. Benimkini alalı 4,5 yıl olduğu için bitiremeden çöpe gidiyor ama sivilceleriyle canı sıkılan herkese öneririm. Ben son zamanlarda çay ağacı yağını kullanıyor olsam da, bu ürünle daha hızlı ve kesin çözüm alıyordum; yeniden dönebilirim.





Estee Lauder Revitalizing Supreme+: Silikon, silikon, silikon!.. Ürün sadece silikondan oluşuyormuşçasına bir yapısı; bol parfümlü bir kokusu var. Bunlar cilt bakımında kaçtığım içerikler, tam boyunu almam.


Bobbi Brown Hydrating Eye Cream: Yapısı, dokusu, emilimi ve nemlendirmesi ile kullandığım süre boyunca benim için mükemmel gündüz göz çevresi kremiydi. Ancak bir süre sonra kavanoz ambalajından almayı zor bulmaya başladım. Yeniden almayı düşünmüyorum.


L'occitane Immortelle Reset  Overnight Reset Oil-In-Serum: İçerisinde sarı tanecikler bulunan şeffaf renkli bir serum. Paketten 3 kullanımlı ürün çıktı; heterojen yapısı nedeniyle pek hoşuma gitmedi. Serumlardan beklediğim nemlendirme / dolgunlaştırma hususunda da etkisizdi.




Sephora Retractable Brow Pencil Waterproof 06 Soft Charcoal


Bobbi Brown Smokey Eye Mascara: Son üç ayda kullandığım; akma, dökülme yapmayan, gözlerimi yakmadan doğal bir şekilde boyayan başarılı günlük maskaraydı. Kıl fırçalı maskaralarla genel olarak iyi anlaşıyorum. Severek kullandım, bir setle beraber çıkarsa yeniden kullanabilirim ancak bir Too Faced Better than Sex değil.




Curaprox Ultra Soft 5460 Diş Fırçası: Diş eti hastalığı yaşayan biri olarak bir diş fırçasından beklentim temizliğin yanı sıra yumuşak olması. Curaprox, keşfettiğimden beri vazgeçilmezim olmuş durumda.


Beauty Formulas Fresh Breath Cool Mint


Primavera Klarer Kopf Aroma Roll-On


Chloe Chloe EDP: Pembe gül, şakayık ve liçinin karışımından oluşan, bahar parfümü. Pembe çiçek kokularını parfümlerde tercih etmediğim için tam boyunu almam.




Schwarzkopf Gliss Serum Deep-Repair Şampuan: Yağlı ve ince telli saçlara sahip olan annemin saçlarını kolay açılır hâle getirdiği için severek kullandığı şampuan oldu. Yedekleri var.


Sephora Express Nail Polish Remover: Muadillerine göre yüksek fiyatlı olduğu için bir süre çekimser kalsam da senelerdir daha iyisini bulamadım. iyi ki almışım dediğim ürünlerden biri. Tırnak yüzeyine zarar vermediği için yedekli alıyorum.



   Benim Haziran ayında bitirdiğim ürünler hakkındaki yorumlarım bu şekildeydi.

   Bir sonraki yazıya kadar kendinize cici bakın!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder