Beautybay Alışverişim - 5



Bir önceki alışverişimi paylaşalı henüz bir ay olmuşken, Beautybay 'dan yeni bir alışveriş daha yaptım. Gerçekten, daha fazla ürün alma niyetim yoktu, fakat mail kutuma gelen %15 indirim kodunu gördüğümde aklımda olan bir iki ürünü almakta beis görmedim.



Paketim, her zaman olduğu gibi yaklaşık iki hafta içerisinde elime ulaştı. Aldıklarımın yanı sıra, küçük bir ücret karşılığında kullanışlı beyaz mıknatıslı bir kutu da sipariş ettim.





Mıknatıslı kutunun içerisi siyah kağıtla kaplıydı; kutu içerisindeki ürünler ise balonlu poşetle sarılmıştı.



Uzun zamandır, ününü duyduğum Tweezerman cımbızlardan almayı düşünüyordum. En sevdiğim renk olan Rose Gold Tweezerman Cımbızı görünce dayanamadım ve yanına da sivilce önleyici bir ürün olan Mario Badescu Drying Lotion 'ı ekledim

   Benim, küçük ama mutlu edici bir Beautybay alışverişim de bu şekildeydi. Daha önce Beautybay 'dan yaptığım alışverişlerimi ve deneyimlerimi okumak isterseniz Beautybay etiketine tıklayabilirsiniz.
   Bir sonraki yazıya kadar kendinize cici bakın!

3 yorum:

  1. Güle güle kullan tatlışım^^ Tweezerman cımbıza ben de bayılıyorum! bendeki mordu annem çok sevince ona verdim sonrada bidha alma fırsatım olmadı:( mario badescunun o losyonu baya meşhur yorumlarını bekleriiim^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tweezerman 'in neden bu kadar sevildiğini kullandıkça anlıyorum tatlım ben de. Mario Badescu ise henüz deneyimlemediğim bir ürün ama deneyimledikçe yorumlarımı paylaşırım :*

      Sil
  2. Shake well before applying directly onto affected areas with clean fingertips. Use every evening. Do not apply anything over the Buffering Lotion (such as moisturizer or night cream). Do not use this as a preventative product; it should only be used when necessary on active blemishes.

    YanıtlaSil