İnceleme: Avon Supershock Jel Eyeliner Black

   Merhaba, bugün sizlere Avon 'un en popüler ürünlerinden birini anlatacağım. Aslında pek çok kişi bu ürün hakkında inceleme yazısı yazdı, ancak bir de benden dinleyin istedim; çünkü benim düşüncelerim çoğunluktan biraz daha farklı.

   Başlıktan da anlayabileceğiniz gibi tanıtacağım ürün Avon Supershock Jel Eyeliner Black rengi. Siyah göz kalemleri kozmetik dünyasında epey önemli, öyle ki; kalıcı, akmayan, simsiyah bir göz kalemi arayışı senelerce sürebiliyor. İşte Avon Supershock Jel Eyeliner Black ile yollarımız da bu şekilde kesişti.


Okuduğum olumlu yorumlar sonucunda bir Avon temsilcisi yardımıyla Avon Supershock Jel Eyeliner Black 'i sipariş ettim. Tanıdığım bir Avon temsilcisi olmadığı için ürünü almakta zorlandığımı söylemeliyim. Bu ulaşım sorunu benim için ürün hakkındaki ilk eksi oldu.



Avon Supershock Jel Eyeliner Black, pek çok göz kalemi gibi kalemtraşla açılıyor. Göz kalemini açarken tahta kısmın hassas göz çevresini çizer hale gelmesinden dolayı normalde bu tarz göz kalemlerinden uzak duruyorum. Ancak dediğim gibi, hakkında okuduğum olumlu yorumlar sorunları görmezden gelmeme neden oldu.



Avon Supershock Jel Eyeliner Black 'in ucu yağ gibi, yumuşacık. Yapısı nedeniyle sürerken ucu eriyor ve ince bir çizgi halinde uygulamayı imkansız kılıyor, eğer amacınız göz kalemini yoğun bir şekilde uygulamaksa Avon Supershock Jel Eyeliner Black ile istediğiniz sonucu alabilirsiniz. Yumuşak yapısı nedeniyle kalemtraş ile açarken maalesef kırılma sorunu da yaşanıyor.

Kalemde sevmediğim bir diğer özelliğe gelirsek -ki beni en büyük hayal kırıklığına uğratan da bu oldu- Avon Supershock Jel Eyeliner Black akıyor! Göz kapağımın üzerine eyeliner olarak uygularsam, far bazı kullandığım halde, göz kapağımın üzerine transfer oluyor. Alt kirpik dibine uyguladığımda bir kaç saat sonra pandaya dönüyorum, şakır şakır akıyor. Gerçekten, en akmaz göz kalemi diye övüldüğüne şaşırdım. Herkeste aynı olmuyor demek ki...



Avon Supershock Jel Eyeliner Black 'in sevdiğim yanları da oldu elbette; gördüğüm en siyah göz kalemi olması ve kadifemsi duruşu ile gönlümü çalmıştı. Fakat akıyor olması ve ince uygulama yapamamam nedeniyle kalemi uzun süre kullanamadım.



Daha sonra açılı bir eyeliner fırçası ile uygulamayı denediğimde voilà! Az ürünle ince, simsiyah ve akmayan bir eyeliner elde etmiş oldum.

Avon Supershock Jel Eyeliner Black 'i hafifçe uygulayıp dağıtarak dumanlı göz makyajı yapmak da mümkün. Ben bu tarz makyajı günlük olarak tercih etmediğimden dolayı sadece gece makyajlarında kullanıyorum.



Aman dikkat, Avon Supershock Jel Eyeliner Black ' in kutusunun iç kısmında "Kirpik çizgisinin iç kısmına uygulamayınız." diye bir uyarı bulunuyor. Bu sebeple ben göz içine uygulamadım.

İçerik listesi:
Isododecane, Calcium Sodium Borosilicate, Cyclopentasiloxane, PEG/PPG-19/19 Dimethicone, Synthetic Wax, Calcium Aluminum Borosilicate, Hydrogenated Polydicyclopentadiene, Nylon-12, C20-40 Alcohols, Perfluorononyl Dimethicone, Polyglyceryl-4 Diisostearate/Polyhydroxystearate/Sebacate, Silica, Polyethylene, Pentaerythrityl Tetra-Di-T-Butyl Hydroxyhydrocinnamate, Tin Oxide, Tocopherol, Stearic Acid, [ +/- Cl 77491, Cl 77492, Cl 77499, Cl 77510, Cl 77007, Mica, Cl 77891, Cl 75470, Cl 77266 (Nano), Cl 77288, Cl 77000]. <GL 1329>


Kısacası benim puanım;




   Daha önce blogumda incelediğim Avon Supershock Jel Eyeliner Black yerine akmayan kokmayan siyah göz kalemi önerisi isterseniz; Rimmel Exaggerate Waterproof Eye Definer 261 Noir 'e bakabilirsiniz.

   Siz favori siyah göz kaleminizi buldunuz mu? Önerilerinizi bekliyorum.
   Bir sonraki yazıya kadar kendinize cici bakın.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder