Kavanoz Dudak Kremlerim

   Selam, dudakları neredeyse hiç kurumayan biri de olsam dudak kremi kullanmayı çok seviyorum. Bu yüzden de evde bir çok dudak kremim var. Bugün minik kavanozlarda olanlardan bahsedeceğim.
   Bakım ürünlerinin kavanozda olması hem hijyenik nedenlerden hem de kullanma zorluğundan dolayı pek tercih edilmiyor. Ben hijyene takılmıyorum çünkü eğer her uygulama öncesi eller temiz olursa herhangi bir sıkıntı kalmıyor. Zaten ellerimiz her zaman temiz olmalı, değil mi?

 
   Soldaki: Gratis 'ten ambalajının güzelliğine dayanamayıp aldığım kiraz kokulu, kiraz rengi dudak kremi. Nemlendirmesi orta, dudağa hafif bir kırmızılık veriyor. Bazı yerlerde dudak parlatıcısı olarak geçse de krem demek daha uygun olur. Sanırım artık satılmıyor, ben 6 TL gibi bir fiyata almıştım. Cupcakeleri aşk derecesinde seviyorum o yüzden gördüğüm her cupcake temalı ürünü düşünmeden alıyorum. ^o^

   Ortadaki: Blistex Günlük Dudak Kremi zeytin ve üzüm çekirdeği yağlarının yanı sıra SPF 15 içeriyor. Sarı renkli ve mentol kokulu bu kremi Gratis 'ten 7,5 TL 'ye almıştım. Çoğunlukla uyumadan önce dudaklarıma uyguluyorum ama sabah uyandığımda bile tamamının emilmediğini farkediyorum. Kış tüm donduruculuğuyla geldiği zamanlarda kullanacağım. Ama unutmayın, bu dudak kreminin nemlendirmesini az bulanlar da var. Eğer aradığınız güneş koruma faktörü içeren, yoğun nemlendirmesi olan bir kremse ve mentol kokusu sizi rahatsız etmiyorsa, bu dudak kremi size göre!

   Sağdaki: It's Skin Macaron dudak kremini ise f2plus1 'den son yaptığım alışverişte yaklaşık 13,5 TL  almıştım. Hem fiyat olarak hem de gramaj olarak diğer iki dudak kreminden fazla. Çilek kokulu ve tatlı pembe bir rengi var ama sürüldüğünde sadece parlaklık veriyor. Nemlendirmesi bana yetiyor, dudaklarınızda merhem sürmüş gibi ağırlık hissetmiyorsunuz. Ama aslında bayıla bayıla yediğim makaronlara birebir benzediği için aldım. Elbette It's Skin bizim gözümüzü doyurarak bizleri binlerce kaloriden kurtarıyor. Maalesef ülkemizde satılmıyor, benim nasıl aldığımı merak edenler tık tık.

   İçerikleri:
It's Skin 'in içerik listesi Korece yazıldığı için yabancı bloglarda araştırdım ama bulabildiğim tek şey; ana içeriği oldu.
Ana içerik: Vitamin A, C, E türevleri, Shea Yağı, Kakao Yağı ve Kasımpatı özü. Elbette bunların yanı sıra bağlayıcı, koruyucu, esans, renk verici gibi bir çok madde daha bulunduruyordur.

(Yazıları net okumak için fotoğrafa tıklayabilirsiniz.)

   Şimdilik bu kadar. Bir sonraki yazıya kadar kendinize cici bakın!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder