F2Plus1 Alışverişim - 3

   Daha önce yaptığım alışverişlerden çok memnun kaldığım için bayramdan hemen önce f2plus1 'a bir göz gezdirdim. Elbette bir şeyler almadan duramadım.
   Bu seferki alışverişimi bir göz paleti için yaptım. Yabancı bir blogda kendisine rastladığımda benim güzel Kore sitemden de araştırdım ve ellerinde bu paletin olduğunu gördüm. Ne mutluluk! Paletin yanına iki ürün daha ekleyerek bir alışveriş daha yapmış oldum.


   Buraya kadar her şey çok güzel. Taaa Kore 'den alışveriş yapıyorum, paketim birkaç gün içinde binlerce kilometre geziyor, ama Türkiye 'ye girince bir türlü elime ulaşamıyor. Bayram dolayısıyla bekledikçe bekliyorum. F2plus1 'la iletişime geçiliyor, aynı ürünleri para almadan tekrar göndereceklerini söylüyorlar. Sonra bir bakıyorlar ki, palet kalmamış! İstediğim başka bir şeyi seçebileceğimi söylüyorlar ama benim moralim sıfır. Derken bayramdan kaç günler sonra paketim ansızın geliyor. Türkiye 'deki kargo şirketlerinden nefret ettiğim o dakikaları unutuyor ve yeni cicilerimle oynamaya başlıyorum.

Flaşın parlamasından dolayı okunmasa da Gift (Hediye) kısmı işaretlenmiş, tutar ise yaptığım üç alışverişte de düşük gösterilip $10 yazılmış.




5 adet de deneme boy ürün göndermişler, özellikle Skin Food 'un Platinium Grape Cell Göz kremini merak ediyordum. Denemem için iyi oldu.

   O kadar güzeller ki! Her şeye değdiler. Ürünleri tanıtan yazılar yazmayı çok istiyorum ama biraz çekimser kalıyorum, çünkü maalesef ülkemizde bulunmuyorlar. İnternet üzerinden alışveriş yapmaya bile çekinen o kadar insan varken yurtdışından internet alışverişi yapmak...
   Şunu söyleyebilirim ki; risk var. Ben bu riski göze alarak alışveriş yapıyorum, yani garantisi yok. Ve elbette alışveriş yapmaya devam edeceğim, çünkü harika ürünler satıyorlar! Şimdi aklımda başka bir yabancı site var, belki ordan da küçük bir alışveriş yaparım ne dersiniz?
   Bir Kore alışveriş yazımın daha sonuna geldim. Bir sonraki yazıya kadar kendinize cici bakın!

6 yorum:

  1. Farın yorumlarını bekliyorum :) Güle güle kullan çok güzeller :)

    YanıtlaSil
  2. Çok teşekkür ederim :) Far hakkında yorumlarımı yazmayı ben de çok istiyordum, o zaman en yakın zamanda :)

    YanıtlaSil
  3. İt's Skin 10 nasıldı memnun kaldınmı ? :) Blogunu yeni keşfettim ve bu ürün benimde almayı planladığım ürünler. ben de yıllardır yurt dışından alışveriş yapıyorum minik limitlerle ve senin gibi risk alarak ve son dönemde kore kozmetiği ve cilt bakım ürünlerine dehşet merak sarmış durumdayım. yorumların benim için iyi bir referans olucak.

    YanıtlaSil
  4. @Kitap Esintisi çok memnunum serumdan, ayrıntılı okumak istersen blogumda yazısı mevcut. Kore kozmetik ürünlerinin ambalajları çok tatlı ve genellikle cilde zarar vermeyen ürünler üretiyorlar, üstelik fiyatları da çok uygun! Blogumda tanıttığım diğer Kore kozmetik ürünlerini de bulabilirsin. Umarım işine yararlar. Başka sorun olursa çekinmeden sor lütfen. İyi alışverişler ^_^

    YanıtlaSil
  5. Bu alışverişleri yaptığın site f2plus1 artık türkiyeye gönderim yapmıyormuş :( siteyi incelerken hazine bulmuş gibiydim merak ettiğim serum ve essence lerin sample setleri vardı acaip de uygun fiyata, sepeti doldurdum tam alışverişi tamamlıcam anam birde bakarımki türkiye yok listede. büyük hüsran oldu benim için :(... Diğer konularınıda inceleyeceğim ama buraya yakın zamanlarda kore kozmetik ve bakım ürünlerini alışverişi yaptığın site lerini listelermisin. Ebay süper fakat ürün çeşitliliği kısıtlı. birde ingilizcem çok iyi değil o yüzden cildime ve sorunlarıma uygun ürün seçmekte zorlanıyorum. Bu konuda da tavsiye verebilirsen yada tavsiye verebilecek birine yönlendirirsen sevinirim :). Cildim çok yağlı ve gözenekli ve güneş yüzünden oluşan bazı lekelerim var. buna uygun essence serum losyon ve bakım ürünleri istiyorum. Ayrıca cevabın için teşekkür ederim .

    YanıtlaSil
  6. @Kitap Esintileri; tatlım ben sana mail attım senin yorumundan önce, linkleri ve başka site önerisi ile birlikte. Cilt tipin aslında Kore ürünleri için biçilmiş kaftan. Çünkü Kore cilt bakım ürünlerinin pek çoğu yağlı ciltler için üretilmiş ve aynı zamanda cilt rengini açmak pek çok ürünün hedefi. Bilgim dahilinde her zaman yardım ederim zevkle :)

    YanıtlaSil