Bitenler ve Çöpe Gidenler - 5

   Merhaba, yılın ilk bitenler yazısı ile karşınızdayım. Geçen ay ürün bitirme konusunda önceki aylara göre daha başarılı olduğum bir aydı. 2013 Aralık ayında neler bitirdiğime hep beraber bakalım;


Yves Rocher Eclat: Frambuaz Sirkesi içeren saç parlatıcı "iksir"ini durulama suyuma ekleyerek ya da maden suyuyla karıştırarak kullanmıştım. Elma sirkesiyle aynı görevi görüyor. Düzenli kullanmadığım için bir yıl gibi bir sürede bitirdim. Satıştan kaldırıldığı için bir daha almam söz konusu değil.

Down under Natural's Nude Hacimlendirici Şampuan: Annemin kullanıp bitirdiği, temiz içerikli, saçlara hacim veren şampuan. Kullandığı süre boyunca yeni bebek saçları çıkmaya başlamıştı, gittiği kuaför baya şaşırmış hatta bu duruma, hangi saç bakımını yapıyorsun diye sormuş. Bir daha alınmayacak çünkü; SLS içermediği için geleneksel market şampuanları gibi köpürmedi, bu yüzden de annem bir daha kullanmak istemedi.

Dove Yoğun Onarıcı Şampuan: Bu şampuanı ailem kullandı ve bitirdi. Şimdi başka bir markanın şampuanını kullanıyorlar.

Down Under Natural's Argan Yağlı Sıvı Saç Kremi: Sıvı saç kremleri herkesin evinde bulunan bir şey neredeyse. Argan yağının yeni yeni çıktığı dönemlerde denemek için almıştım. Ama bendeki mekanizması bozuk olduğu için başka bir şişeye aktardım. Bu doğru çöpe.

Superdrug Kuru Şampuan: Denediğim ilk kuru şampuan. Çok memnun kaldım, kuru şampuan kullananların en büyük şikayeti gri/beyaz pudra görünümü bu üründe yok. Tek eksisi 50 ml, benim için 2-3 kullanım demekti. Çok çabuk bitti. Fiyatı: 3,99 TL. Bir daha alır mıyım? Büyük boyunu alırım sanırım.


Sephora Gözenek Temizleyici Maske: Daha önceki yorumlarım hâlâ geçerli. Vaat ettiği gi... 

Shiseido Pureness Temizleyici: Sephora alışverişlerimden birinde denemem için verilen; cildi çok iyi temizleyen, ama temizlik sonrası gerginlik hissi veren temizleyici. Yağlı ciltlere daha uygun. İçeriği temiz ise yazın kullanabilirim.

Similar Anastasia: Bu yazımda kendisinden bahsetmiştim. İlk zamanlar çok sevdim ama kesinlikle kış mevsimine uyan bir koku değil. Zor bitirdim. Bir daha almam.

Caldion Deodorant: Hediye gelmişti, kokusu biraz ağır sanki. Orta yaşlı bayanlarda daha güzel duracağını düşünüyorum. Diğer deodorantlarımı kullanabileyim diye bitirildi. Bir daha almam.


   Ojeler: Yapıları bozulduğu için çöpe gidiyorlar.
Golden Rose Paris Oje 115: Aslında Golden Rose 'un böyle bir rengi yok, ben 5-6 farklı ojeyi bu şişede karıştırarak böyle bir renk elde ettim, uzun süre severek kullandım.
Flormar Supershine Oje 17: Sedefli beyaz oje, bol bol kullandım ve bitirdim. Başka bir markada muadilini bulamazsam alabilirim.
Golden Rose Paris Oje 59: Bu kırmızı rengi tüm yaz ayak parmaklarımda kullandım. Bir daha alır mıyım?Yaza doğru bakarım artık.
Flormar Supershine Miracle Colors Oje U23: Simli pembe, elimde 7 tane daha pembe oje olduğu ve simleri büyük olduğu için bir daha almam.

Shiseido Perfect Maskara Defining Volume Brown 602: İlk ve tek kahverengi maskaram. Göz altlarına dökülme yapmıyor. (Bir maskarada en nefret ettiğim şey göz altlarına dökülme yapmasıdır.) Çabucak kuruyor, temizlemesi biraz zorlasa da eh o kadar kusur kadı kızında da olur diyip geçiyorum. Bir daha bu maskarayı almayacaksam bunun tek nedeni kokusu! Aman tanrım, şişesi kokuyor, fırçası kokuyor, sürüyorsunuz yüzünüz gözünüz kokuyor. Yok yok, almayacağım, hatırladıkça rahatsız oluyorum. Zamanı geçtiği için doğru çöpe.

Emily Black Göz Kalemi: Sevmedim, bir daha almam.


Papia Kutu Mendil: Markası önemli değil, odamda her zaman bir kutu mendil bulunur.

Watsons Yaseminli Islak Mendil: Her ay bir paket bitirdiğim ve bitirmeye devam edeceğim ıslak mendiller.

Papia Cep Mendili: Grip salgınına ben de yakalandığım ve hâlâ atlatamadığım için benimle yaşamaya devam edecekler...

Watsons Transparan Yara Bandı: Normal yara bantlarının "BAKIN ELİMİ KESTİM!" diye bağırmasından sıkılmış biri olarak Watsons 'da bu şeffaf bantları gördüğümde hemen denemeye karar verdim. Bir kutuda 25 tane var. Bandı çıkarmaya karar verdiğinizde arkasında yapışkanlar bırakmıyor. Gördüğüm yerde alırım.

Dalan d'olive Zeytinyağlı El & Vücut Kremi: Kokusuna bayılıyorum! 20 mllik küçük boyunu çantamda hep bulunduruyorum. Depoladığım ürünlerden biri.

Faber Castell Poly Matic Uçlu Kalem 0.5: Yıllar önce kullandığım, 2. vizeler zamanı hem upuzun silgisi biten hem de mekanizması bozulan uçlu kalemim. Bir daha alır mıyım, hayır ben aşkımı buldum <3

   İki gün sonra başlayacak olan finallerim ve tüm vücudumu ele geçiren grip nedeniyle anca bu kadar yazabiliyorum. Bir sonraki yazıya kadar kendinize cici bakın...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder